Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce: Základní kroky ke vhodně vybaveným obchodním prostorám

Inzerce

Inzerce

Každý, kdo už někdy uvažoval nad vlastním podnikáním, se pravděpodobně zamyslel také nad možností vlastních prostor. Tato otázka se při prvních úvahách zdá na míle vzdálená, ale ze zkušenosti víme, že problematiku prostor není nejlepší odkládat a bagatelizovat.

Inzerce

V závislosti na tom, čemu se budeme při svém podnikání věnovat, bude potřeba vybrat co možná nejvhodnější prostor, který bude přesně odpovídat vašim potřebám a požadavkům.

Právě proto vám v tomto článku přinášíme základní pravidla, na něž byste si měli dávat pozor při výběru a vybavování svých nových prostor.

  1. Každé podnikání je něčím specifické, a proto musíte přesně vědět, v čem bude spočívat předmět vašeho podnikání. Snažte se přizpůsobit prostor svým potřebám hned na začátku, abyste tento krok nemuseli podnikat až „za pochodu“.
  2. Nepřeceňujte své potřeby. Existuje mnoho kreativních řešení jak využít na maximum i ty nejmenší a nejméně logické prostory, proto se při výběru držte střízlivých alternativ a ušetřené peníze investujte.
  3. Logické vybavení prodejen a obchodních prostor. Prostory budou kromě vašich služeb vaší druhou vizitkou. Přizpůsobte je směřování své společnosti a osobnosti, ale dbejte přitom na základní pravidla logického uspořádání prostoru. Pokud například zařizujete prodejnu a rádi byste ji odlišili a zařídili netradičně, nic vám nestojí v cestě. Snažte se však prostor nečlenit tak, aby vám v něm zákazníci bloudili. Cílem bývá zboží prodat, a ne udržet zákazníka co nejdéle v prodejně.
  4. Osvětlujte jak se patří. Duší každého prostoru je osvětlení. Pokud máte štěstí a disponujete prostory s dostatkem denního světla, máte napůl vyhráno. Ale ani v tomto případě nezahálejte, protože ani slunce nám vždy nemůže svítit, jak bychom chtěli. Buďte připraveni a dopřejte prostorům dostatek světla. V tomto kroku se budete muset rozhodnout, jaké pocity budete chtít vzbuzovat v zákaznících a zaměstnancích. Správně zvolené osvětlení dokáže prostoru dodat mimořádně osobitou atmosféru od úplně chladného dojmu až po téměř dokonalý pocit domova.
  5. Pokud jde o pocit z vašich prostor, důležitou součástí bude i správně zvolený personál. Ten sice nemá absolutně nic do činění, ale bude základním kamenem, na němž může vaše firma klidně i padnout. V tomto je těžké poskytnout univerzální radu, ale nejlepší je při výběru zaměstnanců dát na své pocity. Pokud vám člověk na pohovoru takříkajíc sedne, dejte mu šanci. Na základě něčeho jste si ho přece na pohovor pozvali. Pokud budete se zaměstnancem spokojeni, dejte mu to najevo. Pokud ne, udělejte totéž, a pokud nedokážete najít společnou řeč, rozlučte se s ním co nejdříve a neprotahujte to, pokud nemusíte.

Pokud teprve začínáte s podnikáním, víme, že vás čeká dlouhá cesta, ale v žádném případě to nevzdávejte a určitě si jednou budete děkovat za to, že jste si vybrali tento náročný, ale krásný chlebíček.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
jan-panek-web

Jak rozvíjet a profesionalizovat malou firmu? | Jan Pánek (Via Tempia)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

Inzerce