Inzerce

Inzerce

Inzerce: Srovnání havarijního pojištění na míru pro podnikatele a firmy – ExpresniPojištění.cz

Tam, kam povinné ručení už nedosáhne, nastupuje havarijní pojištění. Pojišťovny se ve svých nabídkách předhánějí nejen cenou, ale i různými doplňkovými připojištěními, a tak je často těžké se rozhodnout a vybrat si pro své vozidlo to nejlepší. Naštěstí, díky on-line kalkulačkám havarijního pojištění, je to daleko jednodušší, než jste si dosud mysleli.

Inzerce

Chtějte pro své vozidlo to nejlepší

expresnipojisteniczS havarijním pojištěním, na rozdíl od povinného ručení, budete pojišťovnou odškodněni i v případě havárie, kterou zaviníte, proto není radno tento produkt podceňovat. A protože je na trhu tolik pojišťoven s tolika produkty, jsou on-line srovnavače nejlepší cestou, jak si vybrat.

On-line kalkulačka vám ukáže nabídky, sestavené skutečně na míru, což vám při množství rozličných podmínek pojišťoven ušetří spoustu času i starostí. Nezávazně si tak můžete prohlížet návrhy produktů a přesvědčit se o tom, kolik je možné ušetřit peněz. Díky zvýhodněným podmínkám se navíc skrze porovnávač dostanete i na ceny, na které byste přímým jednáním s pojišťovnou nikdy nedosáhli. Výhody sjednání on-line využívá již spousta klientů, a to jak fyzických, tak i právnických osob a podnikatelů.

Konkrétní řešení pro vaše vozidlo

Protože individuální přístup je velice důležitý pro vyhledání nejvýhodnějších nabídek, čeká vás vyplnění krátkého nezávazného formuláře, které zabere sotva několik minut.

Přijde vám vhod malý technický průkaz, protože v něm najdete všechny informace, které budete potřebovat k vyplnění první části, a to údajů o vašem vozidle.

V druhé části formuláře vás čeká už jen vyplnění informací o vás, coby pojistníkovi, abyste zjistili máte-li nárok i na bonus za bezeškodní průběh.

Ve třetím kroku již porovnáváte komplexní pojištění za skvělé ceny a samozřejmě si v případě zájmu můžete výhodné

havarijní pojištění rovnou sjednat. Z pohodlí domova a bez stresu.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

metela

Jak tvoří affiliate program v Kasa.cz?

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Inzerce