Inzerce

Inzerce: Nespekulujte. Daňový poradce se vám vyplatí

Když potřebujete nový účes, jdete ke svému kadeřníkovi – a ne do skříňky pro nůžky. S bolavým zubem co nejrychleji běžíte ke svému zubaři – a ne do dílny pro kleště. A když se trápíte s daňovým přiznáním nebo zpracováním mezd, je potřeba zajít k daňovému poradci. A to co nejdříve. Daňový poradce vám ušetří čas, starosti a většinou i peníze. Hned vám vysvětlíme, jak je to možné.

Inzerce

Zkušenosti k nezaplacení

Zatímco vy se k daňové evidenci nebo daňovému přiznání dostanete přinejlepším jednou za čas ve volné chvilce, daňový poradce se jim věnuje 8 hodin denně. Ne-li víc. Problémy, které vy vidíte poprvé, poradce už dávno zná a úspěšně vyřešil u několika jiných klientů. Daňové slevy, o jejichž existenci nemáte ani páru, vám poradce vyjmenuje i o půlnoci po nečekaném probuzení. Novely v zákonech, jež nabyly účinnosti teprve před pár týdny, už má poradce dávno v malíku. Prostě se ve svém oboru vyzná. Zatímco vy v něm jenom tápete.

I tisíce korun měsíčně

Ve výsledku vám daňový poradce dokáže ušetřit od několika stovek až po několik desítek tisíc korun měsíčně (vždy v závislosti na velikosti vašeho podnikání). Nikdo na světě vás nemůže oprostit od placení daní – ale poradce dokáže nastavit systém, který povede k jejich snížení. Navíc vás může zastupovat před správcem daně (stačí mu dát plnou moc), vyřídí za vás veškeré papírování a umožňuje odložit termín podání daňového přiznání až o tři měsíce.

Výběr bez rizika

Vybrat si daňového poradce není vůbec složité. Všechny je najdete v Komoře daňových poradců a ať už se rozhodnete pro spolupráci s jakýmkoliv z nich, jedno máte jisté. Vlastně víc než jedno. Každý daňový poradce musí složit státní zkoušku z odbornosti (kde komisi tvoří zástupci ministerstva financí a Komory daňových poradců). Každý poradce se musí neustále vzdělávat (a tuto svou činnost průběžně dokládat Komoře). A do třetice každý poradce je povinně pojištěný a svou činnost tak provozuje se zárukou za svůj výkon.

Navázáním spolupráce s daňovým poradcem nemáte co ztratit – můžete naopak jedině získat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)