Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Matosoft.cz – Víc než jen další tvůrce webových stránek

Na českém Internetu se pohybují stovky (možná i tisíce) lidí, kteří se nabízejí, že vytvoří, optimalizují a budou spravovat Vaši webovou prezentaci. Proč byste si mezi nimi měli vybrat zrovna Tomáše Matonohu a Matosoft.cz?

Inzerce

Reference řeknou víc než tisíce hezkých slovíček. Tomáš Matonoha vytvořil desítky komplexních webových stránek, se kterými jsou jejich vlastníci dlouhodobě spokojeni. Namátkou jmenujme třeba Česká asociace pro evropská studia, Autoškola Novotná a další.

Matosoft.cz je expertem na jednoduchý a nadčasový design. Klíčová je intuitivní funkčnost všech prvků směřující k žádoucí akci, jíž může být například nákup zboží, registrace atd.

Další oblastí, ve které se Matosoft.cz drží na špičce, je optimalizace pro vyhledávače. Ve spolupráci s Vámi dokáží přijít na to, jaká klíčová slova a fráze zvolit, kam umístit zpětné odkazy, do kterých katalogů se registrovat nebo jak strukturovat obsah webu. SEO dělají poctivě tak, aby pomohli vyhledávačům v rozhodování a uživatelům ke spokojenosti.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Potřebujete-li jednoduchou prezentaci, která se bude snadno spravovat, je pro Vás ideální volbou takzvaný statický web.

Pokud chcete mít větší možnosti, co se týká variability Vašich internetových stránek, lépe poslouží web s redakčním systémem. Umožňuje snadno upravovat články i prostředí a editovat příspěvky uživatelů.

V neposlední řadě nabízí Matosoft.cz také copywriting. Díky dlouholeté praxi v oblasti SEO umí vytvořit čtivé texty, které se líbí Googlu i Seznamu, a tak posunout Váš web ve výsledcích vyhledávání výše.

Závěrem musím zmínit argumenty, které jsou stejně důležité jako odborná zdatnost. Jde o profesionální přístup a velmi dobrou komunikaci v průběhu zpracování zakázky. Samozřejmostí je následná péče o prezentaci včetně řešení mimořádných situací.

Už víte, kam se máte obrátit?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce