Inzerce

Inzerce

Inzerce: Matosoft.cz – Víc než jen další tvůrce webových stránek

Na českém Internetu se pohybují stovky (možná i tisíce) lidí, kteří se nabízejí, že vytvoří, optimalizují a budou spravovat Vaši webovou prezentaci. Proč byste si mezi nimi měli vybrat zrovna Tomáše Matonohu a Matosoft.cz?

Inzerce

Reference řeknou víc než tisíce hezkých slovíček. Tomáš Matonoha vytvořil desítky komplexních webových stránek, se kterými jsou jejich vlastníci dlouhodobě spokojeni. Namátkou jmenujme třeba Česká asociace pro evropská studia, Autoškola Novotná a další.

Matosoft.cz je expertem na jednoduchý a nadčasový design. Klíčová je intuitivní funkčnost všech prvků směřující k žádoucí akci, jíž může být například nákup zboží, registrace atd.

Další oblastí, ve které se Matosoft.cz drží na špičce, je optimalizace pro vyhledávače. Ve spolupráci s Vámi dokáží přijít na to, jaká klíčová slova a fráze zvolit, kam umístit zpětné odkazy, do kterých katalogů se registrovat nebo jak strukturovat obsah webu. SEO dělají poctivě tak, aby pomohli vyhledávačům v rozhodování a uživatelům ke spokojenosti.

Potřebujete-li jednoduchou prezentaci, která se bude snadno spravovat, je pro Vás ideální volbou takzvaný statický web.

Pokud chcete mít větší možnosti, co se týká variability Vašich internetových stránek, lépe poslouží web s redakčním systémem. Umožňuje snadno upravovat články i prostředí a editovat příspěvky uživatelů.

V neposlední řadě nabízí Matosoft.cz také copywriting. Díky dlouholeté praxi v oblasti SEO umí vytvořit čtivé texty, které se líbí Googlu i Seznamu, a tak posunout Váš web ve výsledcích vyhledávání výše.

Závěrem musím zmínit argumenty, které jsou stejně důležité jako odborná zdatnost. Jde o profesionální přístup a velmi dobrou komunikaci v průběhu zpracování zakázky. Samozřejmostí je následná péče o prezentaci včetně řešení mimořádných situací.

Už víte, kam se máte obrátit?

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

michal-turna-web

Michal Turna: Jak rozhýbat tělo po práci za počítačem?

petr-lesensky-web

Petr Lesenský (LESENSKY.CZ): Budování PR agentury, název firmy, předání vedení

Jak se seznamovat

Jak může i introvert navázat komunikaci s kýmkoliv?

mario-rozensky-web

VIDEO: Mário Roženský: Jak uspět v podnikání na internetu?

Inzerce