Za devatero horami a devatero řekami, v českých luzích a hájích, žili dva kamarádi. Mimo jiné i začínající podnikatelé. Říkejme jim třeba Petr a Pavel. Snem obou dvou bylo podnikání. Petr měl slušné finanční zajištění, a tak začal ihned se svými prvními podnikatelskými krůčky. Vymyslel název, udělal vizitky, zařídil si internetovou doménu. Ihned získal několik zakázek, čímž se i náležitě pochlubil. Po několika měsících však začali zákazníci mizet, respektive nepřibývali žádní noví. Petr si nevěděl rady, začal stagnovat a zakrátko nato se svým podnikáním „seknul.“
Pavlův rozjezd byl o poznání delší. Všichni se divili, že do začátků podnikání vkládá tolik úsilí a často i nemalé finanční prostředky. Pavel ovšem stále podniká. Začínal pomaleji, ale získal si své stálé zákazníky, přičemž k němu přišli i klienti noví.
Petr si totiž dostatečně neuvědomil, jak velký potenciál může mít internetová stránka, její obsah a taktéž dosah. Zatímco Pavel na svém webu pracoval ve dne, v noci a jeho rozjezd se tak značně zpomalil, Petr se domníval, že vše přijde jaksi samo.
Samo samozřejmě nepřijde vůbec nic. Důkladná analýza, rozbor, servis, spolupráce a další podpora pomohou majitelům webů, k zisku nových zákazníků, i k tak drahocennému času.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Vždyť věděli jste, co všechno vás čeká ještě dříve, než začne samotná realizace? Řešení vašeho businessu, určení cílové skupiny, rozdělení práce, forma internetového marketingu, nastavení Public relations, strategie.
Sledujete…?
To je jen malý výčet toho, s čím se jistě poperete při přemýšlení o budoucím podnikání.
V přípravách samotné internetové prezentace zase budete řešit problémy s návrhem prostředí, s informační architekturou, nebo s úpravami obsahu. To je ovšem jenom začátek. Pokud nechcete, aby webové stránky fungovaly jenom jako internetová vizitka, jistě budete muset uvažovat nad průzkumem trhu a hledáním konkurenčních výhod. Ruku v ruce s tím přemýšlíte i o online a offline marketingu, s čímž nakonec souvisí i měření výkonnosti, vyhodnocování a popřípadě i úprava strategií.
Že se ztrácíte ve změti informací? Přemýšlíte, jestli všechny tyto kroky využijete? Jste v koncích? Začínáte mít strach, že to nezvládnete? Chcete s tím skončit podobně, jak to udělal Petr?
Internetové prostředí, ačkoliv není zaručenou cestou k úspěchu, může být velmi dobrým místem vaší prezentace. Než začnete se samotnou realizací, je dobré vše důkladně promyslet. Můžete využít i podpory odborníků, například ze společnosti AW-DEV a zkonzultovat s nimi vaše webové prezentace. Budete si tak jisti, že nezapomenete na vše podstatné a internetové stránky splní vaše představy a cíle.
Internetové stránky nejsou tím nejdůležitějším článkem businessu, ale mohou vám zajistit podnikatelskou výhodu a zviditelnění, což za to jistě stojí.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 dnem
Před 1 dnem
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce