Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Internetové stránky nejsou pohádkovou cestou k úspěchu

Za devatero horami a devatero řekami, v českých luzích a hájích, žili dva kamarádi. Mimo jiné i začínající podnikatelé. Říkejme jim třeba Petr a Pavel. Snem obou dvou bylo podnikání. Petr měl slušné finanční zajištění, a tak začal ihned se svými prvními podnikatelskými krůčky. Vymyslel název, udělal vizitky, zařídil si internetovou doménu. Ihned získal několik zakázek, čímž se i náležitě pochlubil. Po několika měsících však začali zákazníci mizet, respektive nepřibývali žádní noví. Petr si nevěděl rady, začal stagnovat a zakrátko nato se svým podnikáním „seknul.“

Inzerce

Pavlův rozjezd byl o poznání delší. Všichni se divili, že do začátků podnikání vkládá tolik úsilí a často i nemalé finanční prostředky. Pavel ovšem stále podniká. Začínal pomaleji, ale získal si své stálé zákazníky, přičemž k němu přišli i klienti noví.

Petr si totiž dostatečně neuvědomil, jak velký potenciál může mít internetová stránka, její obsah a taktéž dosah. Zatímco Pavel na svém webu pracoval ve dne, v noci a jeho rozjezd se tak značně zpomalil, Petr se domníval, že vše přijde jaksi samo.

Bez práce, nejsou koláče. To platí i zde.

Samo samozřejmě nepřijde vůbec nic. Důkladná analýza, rozbor, servis, spolupráce a další podpora pomohou majitelům webů, k zisku nových zákazníků, i k tak drahocennému času.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vždyť věděli jste, co všechno vás čeká ještě dříve, než začne samotná realizace? Řešení vašeho businessu, určení cílové skupiny, rozdělení práce, forma internetového marketingu, nastavení Public relations, strategie.

Sledujete…?

To je jen malý výčet toho, s čím se jistě poperete při přemýšlení o budoucím podnikání.

V přípravách samotné internetové prezentace zase budete řešit problémy s návrhem prostředí, s informační architekturou, nebo s úpravami obsahu. To je ovšem jenom začátek. Pokud nechcete, aby webové stránky fungovaly jenom jako internetová vizitka, jistě budete muset uvažovat nad průzkumem trhu a hledáním konkurenčních výhod. Ruku v ruce s tím přemýšlíte i o online a offline marketingu, s čímž nakonec souvisí i měření výkonnosti, vyhodnocování a popřípadě i úprava strategií.

Ptejte se, komunikujte, nebojte se zeptat

Že se ztrácíte ve změti informací? Přemýšlíte, jestli všechny tyto kroky využijete? Jste v koncích? Začínáte mít strach, že to nezvládnete? Chcete s tím skončit podobně, jak to udělal Petr?

Internetové prostředí, ačkoliv není zaručenou cestou k úspěchu, může být velmi dobrým místem vaší prezentace. Než začnete se samotnou realizací, je dobré vše důkladně promyslet. Můžete využít i podpory odborníků, například ze společnosti AW-DEV a zkonzultovat s nimi vaše webové prezentace. Budete si tak jisti, že nezapomenete na vše podstatné a internetové stránky splní vaše představy a cíle.

Internetové stránky nejsou tím nejdůležitějším článkem businessu, ale mohou vám zajistit podnikatelskou výhodu a zviditelnění, což za to jistě stojí.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

marek-odehnal-web

Investování pro freelancery | Marek Odehnal

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
petr-rokyta-web

18 let budování firmy. V Česku, Rusku a dalších zemích | Petr Rokyta (Automator)

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Premium
josef-kalous-web

DECATHLON: Jak vyrostl v Česku? | Josef Kalous

Inzerce