Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Elektronické novoročenky – přání k Vánocům levně a efektivně!

Konec roku se kvapem blíží, a to mimo jiné znamená, že je čas pamatovat na své nejbližší, ale i na širší okruh známých, případně na firemní klienty. Vánoce i Nový rok totiž skýtají možnost, jak dát našemu okolí najevo, že na něj myslíme. A k tomu slouží mimo jiného i novoročenky. Na počátku třetího tisíciletí navíc existuje možnost poslat takové přání šetrně, a to nejen k Vaší peněžence, ale také k životnímu prostředí. Ptáte se jak? S pomocí elektronických novoročenek, jež navíc šetří i čas!

Inzerce

Krátký exkurz do historie novoročenek

Již klasické novoročenky vznikly z důvodu úspory času. Jejich autorem je jistý hrabě Chotek z Chotkova a Vojnína, který se v první polovině 19. století „vzbouřil“ proti tehdy běžné tradici, totiž přijímání návštěv k Novému roku. Tento muž začal namísto tohoto zdlouhavého procesu rozesílat novoroční přáníčka neboli „PéeFka“ (z francouzského Pour féliciter – „pro štěstí“). Založil tak vlastně novou tradici, jež se stala všeobecně velmi populární.

Novoročenky v éře internetu

Pokud tento krok hraběti Chotkovi ušetřil čas, v současné době jsme ovšem již poněkud jinde. To, co se před takřka dvěma sty lety zdálo efektivní, tedy bude dnes mnoho z nás spíše zdržovat. Náš život se rok od roku zrychluje, je tedy nasnadě si jej ulehčit. A proč ne právě v oblasti novoročenek.

Zná to snad každý – běhaní po přeplněných obchodech, výběr těch nejlepších přáníček, zalepování obálek a nekonečné fronty na poště. To vše navíc pochopitelně v rámci dalších mnoha aktivit konce roku, které se týkají dárků, cukroví, úklidu, vaření a dalších a dalších povinností, jež Vánoce a Nový rok každoročně doprovázejí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vánoce nicméně mají být časem klidu a pohody, i proto jsou zde elektronické novoročenky. Ty představují spolehlivé řešení, jež je v době internetu velice snadnou záležitostí. Samozřejmě nemáme na mysli kvanta laciných přání, které každoročně zahltí Vaši e-mailovou schránku. Elektronické novoročenky mohou totiž vypadat zcela jinak. Aktuálně lze totiž svým nejbližším snadno a rychle rozeslat originální ročenky fantastického vzhledu, které jsou „šité“ přímo na míru. Kde je sehnat?

Enovorocenky.cz – profesionální elektronické novoročenky

Jestliže máte zájem o skutečně profesionální elektronické novoročenky, které navíc pořídíte levně, je tu pro Vás internetový obchod Enovorocenky.cz. Proč právě tento, a ne jiný? Náš e-shop se výrobou elektronických novoročenek zabývá již šest let a navíc se Vám naskýtá možnost sestavit si s pomocí kolektivu odborníků přání, jež Vám bude naprosto vyhovovat. Jak to celé vlastně funguje?

  • v prvé řadě zadáte svůj námět a čekáte na první návrh. Ten s Vámi bude na základě průběžných konzultací postupně vylaďován až do finální podoby.
  • jakmile budete se zpracováním svého námětu maximálně spokojeni, elektronická novoročenka je poté optimalizována tak, aby fungovala na všech operačních systémech a zároveň nespadla příjemci do spamu. To znamená, že ji dostane skutečně každý a všichni se na ni budou také moci bez sebemenších problémů podívat.
  • nakonec je Vám předána šablona, kterou již stačí jen rozeslat všem známým. Tedy lépe řečeno všem těm, jimž chcete popřát k Vánocům a do nového roku.

Elektronické novoročenky přitom ušetří nejen Váš čas a nervy, ale také nemalé finanční částky a v neposlední řadě životní prostředí, neboť se jedná čistě o přání na monitoru. Takové novoročenky samozřejmě nemusíte používat jen pro svou osobní potřebu, ale jedná se rovněž o perfektní řešení pro Vaši firmu. Zkrátka a dobře, s elektronickými novoročenkami chybu rozhodně neuděláte. V mnoha ohledech ušetříte, dáte svým blízkým či klientům najevo přízeň, a to vše snadno a rychle.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

adam-neuberger-web

Kryptoměny a regulace | Adam Neuberger (Probinex)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Právě vyšlo

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

tomas-reytt-web

Jak se odlišit od konkurence? | Tomáš Reytt (mBank)

Premium
jakub-tizek-web

Začátky podnikání: Největší výzvy, které musíte překonat | Jakub Tížek (Podnikni.to)

Nejoblíbenější

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Komentáře

TOP obsah

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Premium
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Inzerce