Inzerce

Inzerce

Inzerce: Elektronické novoročenky – přání k Vánocům levně a efektivně!

Konec roku se kvapem blíží, a to mimo jiné znamená, že je čas pamatovat na své nejbližší, ale i na širší okruh známých, případně na firemní klienty. Vánoce i Nový rok totiž skýtají možnost, jak dát našemu okolí najevo, že na něj myslíme. A k tomu slouží mimo jiného i novoročenky. Na počátku třetího tisíciletí navíc existuje možnost poslat takové přání šetrně, a to nejen k Vaší peněžence, ale také k životnímu prostředí. Ptáte se jak? S pomocí elektronických novoročenek, jež navíc šetří i čas!

Krátký exkurz do historie novoročenek

Již klasické novoročenky vznikly z důvodu úspory času. Jejich autorem je jistý hrabě Chotek z Chotkova a Vojnína, který se v první polovině 19. století „vzbouřil“ proti tehdy běžné tradici, totiž přijímání návštěv k Novému roku. Tento muž začal namísto tohoto zdlouhavého procesu rozesílat novoroční přáníčka neboli „PéeFka“ (z francouzského Pour féliciter – „pro štěstí“). Založil tak vlastně novou tradici, jež se stala všeobecně velmi populární.

Novoročenky v éře internetu

Pokud tento krok hraběti Chotkovi ušetřil čas, v současné době jsme ovšem již poněkud jinde. To, co se před takřka dvěma sty lety zdálo efektivní, tedy bude dnes mnoho z nás spíše zdržovat. Náš život se rok od roku zrychluje, je tedy nasnadě si jej ulehčit. A proč ne právě v oblasti novoročenek.

Zná to snad každý – běhaní po přeplněných obchodech, výběr těch nejlepších přáníček, zalepování obálek a nekonečné fronty na poště. To vše navíc pochopitelně v rámci dalších mnoha aktivit konce roku, které se týkají dárků, cukroví, úklidu, vaření a dalších a dalších povinností, jež Vánoce a Nový rok každoročně doprovázejí.

Vánoce nicméně mají být časem klidu a pohody, i proto jsou zde elektronické novoročenky. Ty představují spolehlivé řešení, jež je v době internetu velice snadnou záležitostí. Samozřejmě nemáme na mysli kvanta laciných přání, které každoročně zahltí Vaši e-mailovou schránku. Elektronické novoročenky mohou totiž vypadat zcela jinak. Aktuálně lze totiž svým nejbližším snadno a rychle rozeslat originální ročenky fantastického vzhledu, které jsou „šité“ přímo na míru. Kde je sehnat?

Enovorocenky.cz – profesionální elektronické novoročenky

Jestliže máte zájem o skutečně profesionální elektronické novoročenky, které navíc pořídíte levně, je tu pro Vás internetový obchod Enovorocenky.cz. Proč právě tento, a ne jiný? Náš e-shop se výrobou elektronických novoročenek zabývá již šest let a navíc se Vám naskýtá možnost sestavit si s pomocí kolektivu odborníků přání, jež Vám bude naprosto vyhovovat. Jak to celé vlastně funguje?

  • v prvé řadě zadáte svůj námět a čekáte na první návrh. Ten s Vámi bude na základě průběžných konzultací postupně vylaďován až do finální podoby.
  • jakmile budete se zpracováním svého námětu maximálně spokojeni, elektronická novoročenka je poté optimalizována tak, aby fungovala na všech operačních systémech a zároveň nespadla příjemci do spamu. To znamená, že ji dostane skutečně každý a všichni se na ni budou také moci bez sebemenších problémů podívat.
  • nakonec je Vám předána šablona, kterou již stačí jen rozeslat všem známým. Tedy lépe řečeno všem těm, jimž chcete popřát k Vánocům a do nového roku.

Elektronické novoročenky přitom ušetří nejen Váš čas a nervy, ale také nemalé finanční částky a v neposlední řadě životní prostředí, neboť se jedná čistě o přání na monitoru. Takové novoročenky samozřejmě nemusíte používat jen pro svou osobní potřebu, ale jedná se rovněž o perfektní řešení pro Vaši firmu. Zkrátka a dobře, s elektronickými novoročenkami chybu rozhodně neuděláte. V mnoha ohledech ušetříte, dáte svým blízkým či klientům najevo přízeň, a to vše snadno a rychle.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

ondrej-slama-web

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

milan-fiala-9-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Největší překážky v expanzi e-shopu do zahraničí

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

michal-blahut-web

VIDEO: Michal Blahut: Jak v Tipsportu pracují se svými zákazníky?

Inzerce