Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce: Důležitost certifikace pro firmy

Inzerce

Inzerce

Každá firma chce jistě uspět v náročných tržních podmínkách. Mnoho spotřebitelů slyší na slovo „kvalita“ a zájem o služby či výrobky poté narůstá. Právě kvalita se stala hlavním kritériem v konkurenčním boji mezi firmami. Norma ISO 9001 je uznávaným standardem k zefektivnění vedení, fungování a řízení celé firmy, s cílem zlepšit kvalitu poskytovaných služeb a nabízených výrobků. Tato norma dodává firmě důvěryhodnost na mezinárodní úrovni s platností 3 roky, během kterých se provádí kontrolní a dozorové audity. Této certifikace může využít jakákoli firma, která se zabývá výrobou, distribucí nebo servisem.

Inzerce

Certifikace ISO 9001 dokazuje, že firma má opravdu kvalitní výrobky, které splňují požadavky zákazníků s ohledem na legislativní normy. Díky této normě získá firma vyšší efektivitu a s tím spojený vyšší zisk, zvýší se produktivita a sníží se provozní náklady. Zákazníci budou opravdu spokojeni a Vy budete profitovat z většího přístupu na trh. Díky úspěšně splněným podmínkám normy ISO 9001 poskytnete všem současným i budoucím zákazníkům jasný důkaz o kvalitě služeb či výrobků. Budete tak moci progresivně růst a plánovat strategii, založenou na expanzi na další trhy.

Certifikace s ohledem na životní prostředí ISO 14001

Pro každou společnost, která se cítí být zodpovědná vůči životnímu prostředí, chce podporovat jeho ochranu a bojovat proti znečištění a zachování rovnováhy mezi sociálními a ekonomickými potřebami, je určena certifikace ISO 14001. Jedná se o soubor několika podmínek, které stanoví vztah firmy k oblasti životního prostředí. Jde zejména o definování činností firmy, které ovlivňují životní prostředí, dále stanovení environmentální politiky, její cíle a dopady včetně přijímání preventivních opatření. Nedílnou součástí je také vzdělávání zaměstnanců v této oblasti a sledování zákonodárství v této oblasti.

Tato norma má vliv i pro spotřebitele, kteří hledají a vnímají efektivní řízení managementu firmy, který ovlivňuje životní prostředí. Získáním této certifikace dáte jasně najevo, že environmentální aspekty jsou nedílnou součástí profilu firmy a neustále ho zlepšují. Získáte zpětnou vazbu na Váš proces zlepšování, zefektivníte systém přiměřeně k působení na životní prostředí a především budete profitovat z této certifikace, protože můžete získat konkurenční výhodu při výběrových řízeních nejen u veřejných zakázek. Vyhnete se tak sankcím spojeným s poškozováním životního prostředí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Inzerce