Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Co může přinést jazykový kurz vaší firmě

Důvodů, proč je dobré přihlásit se do nějakého jazykového kurzu, může být opravdu nesčetně a každého z nás k tomu vede něco trochu jiného. Tím nejdůležitějším je samozřejmě potřeba osvojit si cizí řeč a zvýšit tak svoji konkurenceschopnost na trhu, ale stejně tak hodnotným důvodem může být náš vlastní příjemný pocit, nebo i touha poznat nový kolektiv se stejnými zájmy.

Inzerce

Nejčastěji to bývá právě naše práce, kde je jazyk prakticky nezbytný, a to stejnou měrou pro podnikatele i zaměstnance. Stále častěji vyhledáváme jazykové kurzy umožňující pořádat výuku přímo ve firmě, s individuálním přístupem a opravdu profesionálními lektory.

A právě proto, že firemní kurzy cizích jazyků jsou stále populárnější, zašli jsme si přímo ke zdroji a zeptali se profíků z jazykové školy Tandem, jaké možnosti mohou mít firemní jazykové kurzy v jejich podání?

Cizí jazyk = základ úspěšně řízeného podniku

Asi netřeba dvakrát připomínat, že k úspěšnému vedení jakékoli firmy je angličtina dnes již nezbytností. Jenže slovní zásoba, kterou potřebují ke své práci manažeři a vedoucí pracovníci, se od té naučené školní dost liší.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Díky kurzům angličtiny přímo zaměřeným na manažerské pozice mohou tito klíčoví pracovníci sebevědomě a s přehledem zvládnout komunikaci v cizím jazyce. Jak víme, komunikace s klienty ale není jen o „běžném povídání“, proto je důležité naučit se v angličtině i vyjednávat, profesionálně zastupovat firmu a dobře naslouchat. Navíc si pro skutečně efektivní výsledek můžete přinést do kurzů vlastní materiály podniku.

Angličtina ve finanční sféře

Dalo by se říct, že ve světě financí jsou pracovníci stále tak trochu na pomyslném tenkém ledě. Není zde prostor pro chyby, a proto je důležité si s anglicky mluvícím protějškem dokonale porozumět. Jsou to právě kurzy angličtiny pro účetní, které se postarají o to, aby komunikace probíhala hladce a bezproblémově. Jak moc je to důležité, vědí nejen účetní, ale i zaměstnanci auditorských firem a daňoví poradci. A protože se potřeba slovní zásoby samozřejmě trochu liší u účetní v malém podniku a auditora v nadnárodní korporaci, je koncept kurzu vždy přizpůsoben jednotlivým účastníkům.

Neznalost zákona v angličtině neomlouvá

Pokud jsme se před chvilkou bavili o tenkém ledě ve finanční sféře, v oboru právnickém je to přímo o chůzi po hladině. Zákony totiž mluví jasně a dvojsmyslům či nepřesným překladům se potřebujeme vyhnout.

Lektoři kurzu angličtiny pro právníky to moc dobře vědí a účastníky učí vystupovat v angličtině sebevědomě a s dostatečnou zásobou odborné terminologie. Zárukou je osvědčení ILEC (International Legal English Certificate), což je mezinárodně uznávaná zkouška, prokazující, že její držitel dokáže ústně i písemně komunikovat s právnickými klienty.

Sebedůvěra v hlavní roli

Cítit se sebevědomě při dorozumívání v cizí řeči je určitě tím nejdůležitějším stavebním kamenem pro další vzdělávání. Kvalitní průprava v jazykovém kurzu dá zaměstnancům nejen potřebné znalosti, ale naučí je i sebejistě vystupovat a získat důvěru v sebe sama. Většina zaměstnanců navíc benefit v podobě vzdělávání skutečně ocení. Je to pro ně motivace stále se ve svém oboru zlepšovat, zahodit ostych při prezentacích a cítit se pro firmu skutečně přínosný.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce