Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

GuestBlogging.cz: Další další možnost, jak prodávat a nakupovat svoje články na internetu

GuestBlogging.czS Filipem Podstavcem jsme už publikovali jeden rozhovor, v němž nám představil svůj projekt PubCamp.cz. Já jsem však s Filipem velmi často v kontaktu a sledoval jsem jeho práci na novém projektu, který nese název GuestBlogging.cz. Rozhodl jsem se jej představit našim čtenářům, protože je skutečně zajímavý a možná zde najde svoje příznivce. Nechybí ani názor samotného tvůrce projektu…

Jedná se totiž o snadný způsob, jak vydělat peníze. Začínající podnikatelé, kteří například píší svoje články, v něm určitě najdou skvělou možnost výdělku. Naopak ti, co provozují svoje magazíny, zase najdou možnost, jak se vyhnout neustálému hledání nových copywriterů a začnou využívat systém, co jim přinese články přímo pod nos.

V čem spočívá GuestBlogging.cz?

Guest blogging jako samotný v Česku příliš známý není. Nejčastěji jako jakási spolupráce mezi dvěma servery, přičemž jeden z nich napíše článek a ten druhý jej publikuje s tím, že v článku uvede odkaz na ten první. Je to určitá forma budování zpětných odkazů, které mohou patřit mezi ty kvalitnější. Jeden server má svůj zpětný odkaz a ten druhý zase (kvalitní) obsah. Podobné spolupráci se nebráníme ani my zde na MladémPodnikateli.cz a na Objevit.cz.


Rozdělení článků do kategorií…

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Tohoto marketingu se svým způsobem snaží využívat právě Filipův systém GuestBlogging.cz. Autor článku svoje dílo vloží do systému, kde si jej formou kategorií témat, RSS odběru či filtrování podle tagů všimnou média. Ta, pokud je článek zaujme, nabídnou autorovi odměnu za zveřejnění článku na jejich stránkách. Jednat se může o zpětný odkaz, slevový kupón, autorské bio, ale i o peníze, což možná bude ta nejčastější forma odměny.

Jaké jsou výhody GuestBlogging.cz?

Média se sama velmi často setkávají s problémem, jak nalézt na internetu kvalitní obsah. Je opravdu složité najít schopné copywritery, kteří píší zajímavě, věcně a kvalitně. Tento systém jim může pomoci, protože nekupují práci daného člověka, ale přímo jeho článek a možnost jej publikovat. Vyhnou se tedy různým přijímacím pohovorům, zdlouhavému hledání schopných autorů a dalším, tentokrát naprosto zbytečným procesům.

Autoři na tom také vydělají. Ne všichni totiž píší články na téma, které se vyhledává. Hlavně začínající autoři, kteří hledají třeba přes Webtrh a podobná fóra, mohou mít problém s uplatnění v oboru, o kterém píší. Jiní zase rádi píší o něčem, co se jim nepovedlo prodat, nebo jim doma v počítači prostě leží články, pro něž nemají kupce. Když je vloží do tohoto systému, mohou se vyhnout obepisování médií a nabízení svých služeb, rovněž nemusí proklikávat diskuzní sekce s poptávkami, stačí vložit článek a počkat si na nabídku.

Jak používat systém GuestBlogging.cz?

Tento skvělý způsob obchodu se články lze velice snadno používat. Stačí vlastně jen registrace, která probíhá formou přihlášení skrze Facebook nebo Twitter. Autoři pak mohou rychle přidat svoje články, zařadit je do správné kategorie, přiřadit štítky, zvolit poutavý nadpis a čekat, až si je někdo vybere a pošle jim svou nabídku.

Provozovatelé webových stránek hledající nový obsah musí zaregistrovat svůj web, a to vyplněním patřičného formuláře a vložení speciálního kódu na svoje stránky. Ten lze během pár vteřin po ověření stránek systémem odstranit. Pak už jen procházejí jednotlivé kategorie a hledají články vyhovující jejich požadavkům. Co nabídnou jako odměnu za zveřejnění, je čistě na nich.

A co na to říká Filip?

„V zahraničí je to poměrně zaběhlý systém tvorby obsahu, který funguje. Chtěl bych jej rozšířit i v České republice a vytvořit tak nový zdroj kvalitního obsahu na internetu. Jedná se o prostou win-win strategii, kde i menší média mohou získat nový obsah a autoři zaslouženou odměnu,“ sděluje svůj názor Filip s tím, že od projektu neočekává příliš velký zisk: „Web není nijak monetizován a asi ani nebude. Jeho cílem není vydělat peníze, ale pomoci s rozvojem obsahu pro média.“

A jak podle něj guest  blogging v Čechách uspěje? „Určitě zde má svoje místo. Věřím, že je to krok kupředu v rozvoji online obsahu. Jeho úspěch je v rukou autorů a médií, které se jej rozhodnou využívat. Jsem na to zvědavý,“ s optimismem dodává Filip a my už teď můžeme říci, že pokud chcete svoje články na našem magazínu, určitě využijte GuestBlogging.cz, který budeme sledovat!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

MokCoogyMet

Před 10 roky

Chtěl jsem se rozlišit, co mohou zaměstnanciv včela v životě člověka tak, aby se sem ji o to, kdo nemohli otočit správnou odpověď .

Odpovědět »

Gladis

Před 10 roky

Dobrfd den,re1d bych se připojil k Vašemu sdružened. Pre1vě jsem se nastěhoval do půdnedho bytu u Ulrichova ne1městed. Vzhledem k vfdšce budovy mi bylo doropučeno pre1vě HKfree. Vytvořil jsem tedy v mapě koncovfd bod Had6. Nyned bych pouze potřeboval vědět, ktere9ho spre1vce kontaktovat. Zda se hle1sit ke koncove9mu bodu Lipky nebo OliAP.Děkuji za odpověďJakub Plas

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce