Inzerce

GuestBlogging.cz: Další další možnost, jak prodávat a nakupovat svoje články na internetu

GuestBlogging.czS Filipem Podstavcem jsme už publikovali jeden rozhovor, v němž nám představil svůj projekt PubCamp.cz. Já jsem však s Filipem velmi často v kontaktu a sledoval jsem jeho práci na novém projektu, který nese název GuestBlogging.cz. Rozhodl jsem se jej představit našim čtenářům, protože je skutečně zajímavý a možná zde najde svoje příznivce. Nechybí ani názor samotného tvůrce projektu…

Inzerce

Jedná se totiž o snadný způsob, jak vydělat peníze. Začínající podnikatelé, kteří například píší svoje články, v něm určitě najdou skvělou možnost výdělku. Naopak ti, co provozují svoje magazíny, zase najdou možnost, jak se vyhnout neustálému hledání nových copywriterů a začnou využívat systém, co jim přinese články přímo pod nos.

V čem spočívá GuestBlogging.cz?

Guest blogging jako samotný v Česku příliš známý není. Nejčastěji jako jakási spolupráce mezi dvěma servery, přičemž jeden z nich napíše článek a ten druhý jej publikuje s tím, že v článku uvede odkaz na ten první. Je to určitá forma budování zpětných odkazů, které mohou patřit mezi ty kvalitnější. Jeden server má svůj zpětný odkaz a ten druhý zase (kvalitní) obsah. Podobné spolupráci se nebráníme ani my zde na MladémPodnikateli.cz a na Objevit.cz.


Rozdělení článků do kategorií…

Tohoto marketingu se svým způsobem snaží využívat právě Filipův systém GuestBlogging.cz. Autor článku svoje dílo vloží do systému, kde si jej formou kategorií témat, RSS odběru či filtrování podle tagů všimnou média. Ta, pokud je článek zaujme, nabídnou autorovi odměnu za zveřejnění článku na jejich stránkách. Jednat se může o zpětný odkaz, slevový kupón, autorské bio, ale i o peníze, což možná bude ta nejčastější forma odměny.

Jaké jsou výhody GuestBlogging.cz?

Média se sama velmi často setkávají s problémem, jak nalézt na internetu kvalitní obsah. Je opravdu složité najít schopné copywritery, kteří píší zajímavě, věcně a kvalitně. Tento systém jim může pomoci, protože nekupují práci daného člověka, ale přímo jeho článek a možnost jej publikovat. Vyhnou se tedy různým přijímacím pohovorům, zdlouhavému hledání schopných autorů a dalším, tentokrát naprosto zbytečným procesům.

Autoři na tom také vydělají. Ne všichni totiž píší články na téma, které se vyhledává. Hlavně začínající autoři, kteří hledají třeba přes Webtrh a podobná fóra, mohou mít problém s uplatnění v oboru, o kterém píší. Jiní zase rádi píší o něčem, co se jim nepovedlo prodat, nebo jim doma v počítači prostě leží články, pro něž nemají kupce. Když je vloží do tohoto systému, mohou se vyhnout obepisování médií a nabízení svých služeb, rovněž nemusí proklikávat diskuzní sekce s poptávkami, stačí vložit článek a počkat si na nabídku.

Jak používat systém GuestBlogging.cz?

Tento skvělý způsob obchodu se články lze velice snadno používat. Stačí vlastně jen registrace, která probíhá formou přihlášení skrze Facebook nebo Twitter. Autoři pak mohou rychle přidat svoje články, zařadit je do správné kategorie, přiřadit štítky, zvolit poutavý nadpis a čekat, až si je někdo vybere a pošle jim svou nabídku.

Provozovatelé webových stránek hledající nový obsah musí zaregistrovat svůj web, a to vyplněním patřičného formuláře a vložení speciálního kódu na svoje stránky. Ten lze během pár vteřin po ověření stránek systémem odstranit. Pak už jen procházejí jednotlivé kategorie a hledají články vyhovující jejich požadavkům. Co nabídnou jako odměnu za zveřejnění, je čistě na nich.

A co na to říká Filip?

„V zahraničí je to poměrně zaběhlý systém tvorby obsahu, který funguje. Chtěl bych jej rozšířit i v České republice a vytvořit tak nový zdroj kvalitního obsahu na internetu. Jedná se o prostou win-win strategii, kde i menší média mohou získat nový obsah a autoři zaslouženou odměnu,“ sděluje svůj názor Filip s tím, že od projektu neočekává příliš velký zisk: „Web není nijak monetizován a asi ani nebude. Jeho cílem není vydělat peníze, ale pomoci s rozvojem obsahu pro média.“

A jak podle něj guest  blogging v Čechách uspěje? „Určitě zde má svoje místo. Věřím, že je to krok kupředu v rozvoji online obsahu. Jeho úspěch je v rukou autorů a médií, které se jej rozhodnou využívat. Jsem na to zvědavý,“ s optimismem dodává Filip a my už teď můžeme říci, že pokud chcete svoje články na našem magazínu, určitě využijte GuestBlogging.cz, který budeme sledovat!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

MokCoogyMet

Před 9 roky

Chtěl jsem se rozlišit, co mohou zaměstnanciv včela v životě člověka tak, aby se sem ji o to, kdo nemohli otočit správnou odpověď .

Odpovědět »

Gladis

Před 9 roky

Dobrfd den,re1d bych se připojil k Vašemu sdružened. Pre1vě jsem se nastěhoval do půdnedho bytu u Ulrichova ne1městed. Vzhledem k vfdšce budovy mi bylo doropučeno pre1vě HKfree. Vytvořil jsem tedy v mapě koncovfd bod Had6. Nyned bych pouze potřeboval vědět, ktere9ho spre1vce kontaktovat. Zda se hle1sit ke koncove9mu bodu Lipky nebo OliAP.Děkuji za odpověďJakub Plas

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory