Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Guest blogging

Guest blogging je skvělým způsobem, jak tvořit obsah a sdílet své know-how. Čeští a slovenští odborníci na různá témata online marketingu přispívají na náš magazín a dělí se tak o vlastní zkušenosti s našimi čtenáři. V této rubrice najdete příspěvky, které pro nás napsali. Chcete-li i vy přispět, napište nám.
zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

Nahlédněte pod ruce zkušené copywriterky a objevte pár fíglů, jak si práci na popiskách produktů ulehčit. Zuzka Veselá pro vás připravila unikátní návod.

Před 3 roky

petr-macek-9-web

Petr Macek: Jak na finanční řízení digitální agentury?

Finanční řízení je velmi specifické pro jakýkoliv druh firmy. V případě digitálních agentur je pro vytvoření zdravého finančního základu firmy zapotřebí znát spoustu faktorů, které jej ovlivňují. Od klientů, dlouhých splatností, přefakturovávání nákladů na marketing až po zaměstnance, externisty a…

Před 3 roky

Inzerce

david-zvak-web

Ekonomická krize: Kteří podnikatelé by se měli bát?

Všude okolo nás se to začíná hemžit termíny, jako je krize, recese, ekonomické zpomalení apod. Téměř na každé schůzce se mě klienti ptají: „Přijde krize? A pokud ano, tak kdy nastane?“ Kdekdo by mohl začít být nervózní – ať už…

Před 3 roky

michal-koubek-web

Jak si vybrat svého investora?

Můj klient – říkejme mu třeba Matěj – prodává svoji firmu. Snaží se o to už poměrně dlouho. Firma skončila poslední dva roky ve ztrátě a je zadlužená, na druhou stranu si ale tím nejhorším už prošla a má velkou šanci stát se brzy znovu ziskovou.

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

tereza-cencova-web

Nejčastější chyby při spolupráci s influencery: Jak se jim vyhnout?

Zdroj fotky: Archiv Terezy Čencové Zažíváme boom influencerských spoluprací. Kdo dnes nemá za sebou alespoň jednu spolupráci, ať už úspěšnou nebo ne, jako by nebyl. Čím dál víc si ale všímám, že tlak na firmy je tomto ohledu tak velký,…

Před 4 roky

Ako vytvoriť úspešnú content marketingovú stratégiu na rok 2019?

Kľúčom k získaniu zákazníka je obsah, ktorý zaujme. Na to, aby sa záujem premenil na požadovanú akciu v podobe nákupov alebo služieb, je však potrebná stratégia. Pozrime sa spolu na to, ako by taká content marketingová stratégia mala vyzerať, aby priniesla očakávané…

Před 4 roky

martin-chytry-web

Přehledně: Formáty venkovní reklamy, které byste měli znát

Pokud vás zajímá venkovní reklama a uvažujete o jejím využití, měli byste se seznámit s nejčastějšími formáty ploch, které si můžete pronajmout. Jejich přehled i s ukázkami pro vás připravil Martin Chytrý z portálu mojeBillboardy.cz. S Martinem natáčíme celou sérii…

Před 5 roky

nicolas-vrba-web

Jak Hotjar vyrostl na 10 milionů euro ročně za 30 měsíců

Hotjar je další ze startupů, na které se v posledních měsících upínají oči veřejnosti. Důvod je zřejmý – patří k  softwarovým společnostem, kterým se podařilo dosáhnout tzv. hyper-růstu. Jen za prvních 6 měsíců nasbírali 60 000 uživatelů beta verze a…

Před 5 roky

tomas-zahalka-web

Jak pracovat s landing page v e-shopech a dokázat díky nim zvednout tržby?

Umět vytvořit dobrou landing page, je jako umět zaparkovat mezi dvě auta. Pokud to neumíte, zbytečně darujete dobré místo někomu jinému. Při parkování vás to stojí čas, ale u e-commerce vás to může stát pozice ve výsledcích vyhledávání, a tím…

Před 5 roky

nicolas-vrba-web

Jak HubSpot vyrostl z nuly na 2 miliardy ročně za 8 let

HubSpot je softwarový startup, který poskytuje firmám kompletní řešení online marketingu: od přitahování návštěvníků přes generování potenciálních leadů až po konverze a uzavírání obchodů. Projekt, který původně vznikl v jedné garáži, kde se potkalo několik přátel, vyrostl během 8 let…

Před 5 roky

tomas-zahalka-web

Jak vybrat doménu pro váš web a proč (ne)řešit klíčová slova?

„Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? (ticho) Kámen? (ticho) Jasně, zas nepřítomen. A kámen je určitě taky nepřítomen.“ Všichni prodáváme mobily, a tak nás napadlo, že se všichni budeme jmenovat stejně. Proč tolik majitelů volí domény na základě klíčových…

Před 5 roky

jan-dolejs-web

Kam a jak zapisovat efektivně všechny informace?

Každý den se na nás valí obrovská spousta všemožných informací a kapacita mozku přestává stačit. Je snazší než kdy dříve na nějakou záležitost zapomenout a stejně tak najít informaci, kterou jsme si před časem někam uložili. Jak z toho ven?…

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Inzerce