Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Eshopista: Přijďte si poslechnout, jak otec a syn z LevneELEKTRO.cz dělají miliardový byznys

Je workoholikem, který si týdenní dovolenou dopřál prý až po čtrnácti letech. Pracovní zápřah Petra Václava velice baví. Po revoluci založil obchod s elektrospotřebiči pro domácnost, kamenný byznys se v roce 2005 rozšířil o internetový obchod LevneELEKTRO.cz. Ten v anketě Heureka ShopRoku 2015 obhájil vítězství v kategorii Cena popularity. Přijďte si ho společně s jeho synem Petrem Václavem mladším poslechnout v rámci diskusního cyklu Eshopista, který se uskuteční ve středu 30. března v restauraci DANUBIO v Praze.

Před 24 lety založil Petr Václav malou firmu s prodejem elektrospotřebičů, aby uspokojil tehdejší zvyšující se poptávku po tomto sortimentu. V 90. letech začínal zcela sám, zázemí měl v boudě podepřené kůlem a snažil se oslovit co nejvíce zákazníků. Postupně mu začal pomáhat syn Petr. „Když jsem byl malý, často jsem si hrál v dílně mého otce, který pracoval pro společnost Elektroservis České Budějovice. V roce 1992 otec založil společnost Elektra PV s.r.o. Moje kariéra byla jasná,“ popisoval Petr Václav mladší.

Dnes má společnost Elektra PV s.r.o. tržby v hodnotě 1,5 miliardy korun a e-shop LevneELEKTRO.cz. průměrně roste o 15% každým rokem. Je jedním z předních lídrů české e-commerce scény. Ve vysoce konkurenčním prostředí je zaměřen na zisk, zároveň řeší také jeden netypický aspekt – následnictví.

Jak funguje mezigenerační spoluvládnutí otce a syna v e-shopu se silnou regionální základnou? Jaká je změna fungování z malé rodinné firmy na téměř korporátní? A jak vypadá marketingový mix e-shopu v obtížném nízko-maržovém segmentu? Dá se pod brandem LevneELEKTRO.cz prodávat i neelektrifikované zboží? To vše se prozradí v rámci diskuzního formátu Eshopista ve středu 30. března v restauraci DANUBIO v Praze na Karlíně.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

V minulém Eshopistovi, který se konal v únoru, došlo na duel tradičního prodejce zájezdů Čedok a jednoho z nejvýraznějších českých startupů posledních let – Skypicker. Divákům představil své pojetí byznysu Jiří Hlavenka, jeden ze zakladatelů a investorů Skypickeru a Jiří Pikrt, ředitel e-commerce v Čedoku.

Plno inspirativních podnětů v podnikání lze očekávat také v následujícím Eshopistovi, který bude věnovaný LevnemuELEKTRO.cz.

Eshopista (Pořádá konzultační společnost ACOMWARE)

LevneELEKTRO.cz (moderovaná diskuze)

Kdy: Středa, 30. března (15:30)

Kde: DANUBIO Restaurant (Karolinská 650/1), Praha

Vstup: 624 Kč (pro naše čtenáře 20% sleva – stačí zadat kód acw-10-uni při objednávce)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Eshopista

Exkluzivní diskuze se špičkami v e-commerce

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Inzerce