Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Efektivní reklama jako základ úspěšné marketingové kampaně

Vlastníte firmu a zdá se vám, že máte minimální obraty i přes fakt, že vaše produkty nebo služby jsou vysoce kvalitní a v podstatě jedinečné. Na vině bude nejspíš ne příliš dobře fungující marketing. Jinými slovy, měli byste zapracovat na propagaci, a to citelně. Jakousi hlavní složkou jakékoli marketingové strategie firem je bezesporu vhodně řešená reklama. Kampaně si můžete vést sami, nebo se naopak spolehnout na služby profesionálů. Ať tak nebo tak vaše firma by měla být vidět v mnohých médiích. Jakých? Na to se zaměříme v následujících řádcích.

Tištěná média jsou poměrně drahá

Jestliže uvažujete o reklamě v tištěných magazínech a novinách, připravte si poměrně slušný budget. Především v těch nejznámějších denících na hlavních stranách budete platit hodně peněz. To, že si vaši reklamu někdo prohlédne, nebudete mít v žádném případě zaručeno. Mnohdy si čtenáři automaticky vyhledávají pouze relevantní články a text. O vaše výrobky či služby možná ani nezavadí. Navíc by bylo například vcelku neefektivní vytvoření eshopu a jeho následná propagace mimo internet.

Televize a rádio přestávají být efektivní

V současnosti se stále prosazují komerční média, a to jak v televizní, tak i rozhlasové podobě. Skutečnost je ale taková, že ne vždy je reklama tady také zacílena správně. Za prime time se platí neskutečné peníze a mimo hlavní vysílací čas je zase sledovanost malá. Kde si navíc ověříte, jestli se diváci nebo posluchači o vašem produktu skutečně dozvěděli? I proto je mnohem efektivnější propagace online.

Internet jako optimální prostředník

Online svět je v podstatě bezbřehý a vy máte možnost propagovat své služby či výrobky hned několika způsoby. O jaké alternativy se jedná?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

PPC kampaně

Nesmírně oblíbenu formu internetového marketingu představují PPC kampaně. Zkratka PPC pochází z anglického sousloví Pay Per Click a znamená, že zaplatíte pouze tehdy, když potenciální zájemci o váš produkt kliknou na vámi nastavenou reklamu. Ani koruna tedy nepůjde nazbyt. Nezapomeňte ale na to, že pro efektivní spravování Google Adwords je zapotřebí mít potřebné znalosti nebo se obrátit na profesionály.

PR články

Umíte-li umístit kvalitně napsaný PR článek na relevantní internetové magazíny, máte do jisté míry vyhráno. Spousta online médií má vysokou návštěvnost a právě odtud můžete velmi efektivně čerpat potřebný tradic.

Facebook a sociální média

Nezapomínejte ani na sociální sítě. Na těch je dnes registrováno obrovské množství uživatelů a kampaň vedená právě tady by mohla být velmi účinná. Pokud chcete, klidně vyzkoušejte telemarketing, nicméně Facebook by měl být efektivnější. Inzerovat můžete i přímo v konkrétních skupinách na něm i jiných sociálních sítích.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Inzerce