Inzerce

Efektivní reklama jako základ úspěšné marketingové kampaně

Vlastníte firmu a zdá se vám, že máte minimální obraty i přes fakt, že vaše produkty nebo služby jsou vysoce kvalitní a v podstatě jedinečné. Na vině bude nejspíš ne příliš dobře fungující marketing. Jinými slovy, měli byste zapracovat na propagaci, a to citelně. Jakousi hlavní složkou jakékoli marketingové strategie firem je bezesporu vhodně řešená reklama. Kampaně si můžete vést sami, nebo se naopak spolehnout na služby profesionálů. Ať tak nebo tak vaše firma by měla být vidět v mnohých médiích. Jakých? Na to se zaměříme v následujících řádcích.

Inzerce

Tištěná média jsou poměrně drahá

Jestliže uvažujete o reklamě v tištěných magazínech a novinách, připravte si poměrně slušný budget. Především v těch nejznámějších denících na hlavních stranách budete platit hodně peněz. To, že si vaši reklamu někdo prohlédne, nebudete mít v žádném případě zaručeno. Mnohdy si čtenáři automaticky vyhledávají pouze relevantní články a text. O vaše výrobky či služby možná ani nezavadí. Navíc by bylo například vcelku neefektivní vytvoření eshopu a jeho následná propagace mimo internet.

Televize a rádio přestávají být efektivní

V současnosti se stále prosazují komerční média, a to jak v televizní, tak i rozhlasové podobě. Skutečnost je ale taková, že ne vždy je reklama tady také zacílena správně. Za prime time se platí neskutečné peníze a mimo hlavní vysílací čas je zase sledovanost malá. Kde si navíc ověříte, jestli se diváci nebo posluchači o vašem produktu skutečně dozvěděli? I proto je mnohem efektivnější propagace online.

Internet jako optimální prostředník

Online svět je v podstatě bezbřehý a vy máte možnost propagovat své služby či výrobky hned několika způsoby. O jaké alternativy se jedná?

PPC kampaně

Nesmírně oblíbenu formu internetového marketingu představují PPC kampaně. Zkratka PPC pochází z anglického sousloví Pay Per Click a znamená, že zaplatíte pouze tehdy, když potenciální zájemci o váš produkt kliknou na vámi nastavenou reklamu. Ani koruna tedy nepůjde nazbyt. Nezapomeňte ale na to, že pro efektivní spravování Google Adwords je zapotřebí mít potřebné znalosti nebo se obrátit na profesionály.

PR články

Umíte-li umístit kvalitně napsaný PR článek na relevantní internetové magazíny, máte do jisté míry vyhráno. Spousta online médií má vysokou návštěvnost a právě odtud můžete velmi efektivně čerpat potřebný tradic.

Facebook a sociální média

Nezapomínejte ani na sociální sítě. Na těch je dnes registrováno obrovské množství uživatelů a kampaň vedená právě tady by mohla být velmi účinná. Pokud chcete, klidně vyzkoušejte telemarketing, nicméně Facebook by měl být efektivnější. Inzerovat můžete i přímo v konkrétních skupinách na něm i jiných sociálních sítích.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián