Vlastníte firmu a zdá se vám, že máte minimální obraty i přes fakt, že vaše produkty nebo služby jsou vysoce kvalitní a v podstatě jedinečné. Na vině bude nejspíš ne příliš dobře fungující marketing. Jinými slovy, měli byste zapracovat na propagaci, a to citelně. Jakousi hlavní složkou jakékoli marketingové strategie firem je bezesporu vhodně řešená reklama. Kampaně si můžete vést sami, nebo se naopak spolehnout na služby profesionálů. Ať tak nebo tak vaše firma by měla být vidět v mnohých médiích. Jakých? Na to se zaměříme v následujících řádcích.
Jestliže uvažujete o reklamě v tištěných magazínech a novinách, připravte si poměrně slušný budget. Především v těch nejznámějších denících na hlavních stranách budete platit hodně peněz. To, že si vaši reklamu někdo prohlédne, nebudete mít v žádném případě zaručeno. Mnohdy si čtenáři automaticky vyhledávají pouze relevantní články a text. O vaše výrobky či služby možná ani nezavadí. Navíc by bylo například vcelku neefektivní vytvoření eshopu a jeho následná propagace mimo internet.
V současnosti se stále prosazují komerční média, a to jak v televizní, tak i rozhlasové podobě. Skutečnost je ale taková, že ne vždy je reklama tady také zacílena správně. Za prime time se platí neskutečné peníze a mimo hlavní vysílací čas je zase sledovanost malá. Kde si navíc ověříte, jestli se diváci nebo posluchači o vašem produktu skutečně dozvěděli? I proto je mnohem efektivnější propagace online.
Online svět je v podstatě bezbřehý a vy máte možnost propagovat své služby či výrobky hned několika způsoby. O jaké alternativy se jedná?
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Nesmírně oblíbenu formu internetového marketingu představují PPC kampaně. Zkratka PPC pochází z anglického sousloví Pay Per Click a znamená, že zaplatíte pouze tehdy, když potenciální zájemci o váš produkt kliknou na vámi nastavenou reklamu. Ani koruna tedy nepůjde nazbyt. Nezapomeňte ale na to, že pro efektivní spravování Google Adwords je zapotřebí mít potřebné znalosti nebo se obrátit na profesionály.
Umíte-li umístit kvalitně napsaný PR článek na relevantní internetové magazíny, máte do jisté míry vyhráno. Spousta online médií má vysokou návštěvnost a právě odtud můžete velmi efektivně čerpat potřebný tradic.
Nezapomínejte ani na sociální sítě. Na těch je dnes registrováno obrovské množství uživatelů a kampaň vedená právě tady by mohla být velmi účinná. Pokud chcete, klidně vyzkoušejte telemarketing, nicméně Facebook by měl být efektivnější. Inzerovat můžete i přímo v konkrétních skupinách na něm i jiných sociálních sítích.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 15 hodinami
Před 15 hodinami
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce