Inzerce

Inzerce

E-shopaři, zpozorněte: Ve Vodňanech se chystá dvoudenní konference

eshop-vikend-velkyPřes 180 lidí přijede na přelomu července a srpna do jihočeských Vodňan. Budou se zde účastnit konference E-shop víkend, kterou organizuje konzultant a majitel úspěšného e-shopu SvětBot.cz Jan Kalianko. Účastníkům slibuje 32 přednášek, 8 workshopů a 2 afterparty.

Inzerce

První ročník konference je určen pro majitele a zaměstnance internetových obchodů, konzultanty a agentury, které se v oboru e-commerce pohybují. Třídenní program bude navíc složen z přednášek, které si v barcampovém stylu určí sami návštěvníci, a bude rozdělen mezi 2 sály – jeden pro 130 a druhý pro 50 posluchačů.

Podobně jako na nedávném Marketing Festivalu se i zde budete moci těšit na workshopy, které si zatím připravili a svou účast na nich potvrdili například Pavel Ungr, Jan Kvasnička, Martin Šimko nebo Filip Podstavec. Brněnskému festivalu se konference nenápadně podobá i faktem, že se všichni účastníci mohou těšit na případové studie a dvě afterparty.

Vstup na konferenci bude zcela zdarma. Vše se bude odehrávat v moderním školicím centru Jihočeské univerzity a v areálu Blanice. Účastníci se budou moci ubytovat v okolních hotelích, nebo využít možnost stanování přímo v areálu, kde se konference bude odehrávat.

Poprvé na jihu Čech

Česká e-commerce scéna příliš dobře nezná konference, které by se odehrávaly na jihu Čech. Před několika měsíci se sice v nepříliš vzdálené západočeské Plzni odehrál barcamp, na který se přihlásilo přes 300 lidí, ale jižní Čechy obdobnou konferenci ještě nehostily. Je tedy otázkou, kdo se konference vlastně zúčastní.

Vzpomeňme například na to, co nám Jiří Kolařík, organizátor Plzeňského BarCampu, prozradil v našem rozhovoru: „Vážně velkou radost jsem měl během zahájení v okamžiku, kdy se na můj dotaz ‚Kdo z vás je z Plzně a okolí?‘ přihlásilo skoro 80 % sálu.“ Co si o tom myslí Jan Kalianko?

Honzo, my Jihočeši nejsme moc na podobné konference zvyklí. Myslíš si, že E-shop víkend přitáhne dostatek účastníků?
Ač to bude možná znít trochu vychloubavě, tak už nyní je o akci takový zájem, že nemám pochyb o plném naplnění kapacit. S těmi bojujeme od začátku, nicméně na první ročník je 180 účastníků až až. Věřím, že se akce zúčastní nejen Jihočeši, ale že do našeho malého klidného městečka přivedeme i mnoho lidí z větších dálek.

Dokážeš dnes odhadnout, zda to budou lidé, co se účastní konferencí po celém Česku, nebo naopak ti, co bydlí v jižních Čechách a konferencí se tolik nezúčastňují?
Tak trochu se obávám, že díky velkému zájmu o akci budou registrace hned plné. To bude asi nahrávat ostříleným objížděčům konferencí, kteří jsou znalí a pohlídají si přesně čas registrace. Naopak ti, kteří nejsou zvyklí, si podle mě přesný čas spuštění nepohlídají a pak na ně místo nezbyde.

Nechci rozlišovat mezi lidmi, kteří jezdí a nejezdí po konferencích nebo obdobných akcích. Preferuji pravidlo, že kdo dřív přijde, ten dřív mele, tedy v tomto případě jde na konference.

Je tvojí motivací oslovit primárně lidi z jižních Čech?
Popravdě to není hlavním cílem. Neberu akci jako akci jen pro Jihočechy, nebo že bych je chtěl jakkoliv zvýhodňovat proti ostatním. E-shop víkend děláme proto, abychom pozvedli znalosti v oblasti české e-commerce a abychom ukázali českých e-shopařům, že nemusí chodit na předražené konference o ničem, ale že to jde i zadarmo a se stejnou nebo vyšší kvalitou. To je naše primární motivace udělat pohodovou a kvalitní akci.

Co těmi předraženými konferencemi máš na mysli?
Nechtěl bych to specifikovat konkrétně, ale typově – půldenní až jednodenní konference, cena 5 000+ Kč, obsah slabý, zpravidla z velké části pro e-shop jako takový použitelných max. 20 % informací. Takové konference jsou v ČR poměrně běžné a je na čase s tím něco začít dělat.

Plzeňský BarCamp stál podle našich informací necelých 100 tisíc korun. Můžeš nám prozradit, kolik stojí tvoje konference?
To bych rád, ale zatím to nemáme přesně vyčísleno. Díky tomu, že nejsme ve velkém městě a jsme na akademické půdě, je pronájem přednáškových sálů (a i ubytování pro účastníky) za super peníze. Jen v Českých Budějovicích bychom dostali obdobně velké sály za troj až čtyřnásobek ceny. V Praze minimálně 58x dráž. A takto bychom mohli pokračovat.

Snažíme se vše vyřešit nějakým barterem nebo sponzorskými příspěvky. Vše potřebné máme již nyní pokryto, což mě těší. Zároveň také neděláme žádné hogo fogo jsme realisti a s kolegou Vaškem, který na akci se mnou spolupracuje, se snažíme získat vždy nejlepší poměr cena/výkon. I proto máme luxusní prostředí za dobré peníze a taková bude celá konference.

A proč bychom na ni měli přijít? V čem bude unikátní?
Přijďte právě proto, že to bude něco originálního. Nic podobného v ČR ještě nebylo. Akce je na 3 dny (2 dny hlavního programu) a počítáme s tím, že u nás budou účastníci spát. Také počítáme s večerními posezeními, kde si budou moci účastníci dohodnout obchodní spolupráce nebo jen příjemně posedět. Nebude to tedy jako po jednodenních konferencích, kdy se většina rozprchne domů. Stejně tak i tematičnost a celé méně strojené pojetí akce nebude určitě na škodu. Myslím, že to účastníci ocení.

Magazín MladýPodnikatel.cz a naše společnost iParťák je mediálním i finančním sponzorem konference. Více o konferenci si můžete přečíst na oficiálních stránkách. Registrace na placené workshopy (včetně účasti na konferenci) začínají 18. března v 10 hodin ráno. Registrace na samotnou konferenci bez workshopů pak 1. dubna ve stejnou hodinu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

zena-psani-vztek-web

9 typů copy poptávek z webu: Jak s nimi naložit?

nejlepsi-2015-web

12 nejlepších článků a videí MladýPodnikatel.cz za rok 2015

petr-hlozek-web

Petr Hložek: Jak předejít syndromu vyhoření?

Inzerce