Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Džíny: Nejdůležitější kus každého šatníku. Jak vybrat ty, které unosíte i do kanceláře?

Džíny jsou jedním ze základních pilířů každého pánského šatníku. Hodí se téměř ke každé příležitosti a jsou pohodlné. A když si pořídíte ty správné, můžete je směle obléknout i ke košili a saku. Jak je poznat?

Kolik džínů potřebujete? Stačí dvoje!

Nemusíte mít padesát džínových kalhot. Stačí jedny nebo dvoje. Ale musí být opravdu perfektní. Špatně zvolený střih či barva zkazí celkový dojem z vašeho vzhledu a celý pečlivě zvolený outfit půjde k šípku.

Správná velikost je základ. Nejste si jisti, zda oblékáte džíny správné velikosti? Zkuste si, zda máte v pase místo na dva prsty – neměly by vám při každém pohybu padat a neměly by ani škrtit. Zkuste si v nich dřepnout – neměly by vám hned vykouknout spodky, ani prasknout v kolenou. Nebojte se v obchodě požádat o radu, když si budete nové džíny kupovat.

Tip: Pánské společenské džíny pořídíte v mnoha velikostech, délkách i barvách na bolf.cz. Kromě stylových džínů tam pořídíte všechny základní kousky do šatníku – trička, pánské svetry, kalhoty, doplňky i boty.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Držte se jednoduchosti. Vyšisování může působit vtipně, ale určitě ne elegantně. Roztrhané díry jsou možná in, ale určitě se nehodí k saku. Vsaďte na džíny v jedné barvě bez zbytečných dekorací. Ideálně byste měli mít v šatníku jedny tmavé a jedny světlejší džíny. Ty tmavé můžete bez obav obléknout do práce i na jednání. A se sakem a správně zvolenými botami i na večeři. Ty světlé se hodí spíš k neformálním událostem a teniskám.

Nadčasový střih. Ultra úzké džíny jsou možná podzimním módním trendem, ale pokud nejste frontman rockové kapely, umělec, nebo v pubertě, raději se obepnutým džínům vyhněte obloukem. Zkuste se vyhnout i výrazně sníženému sedu, který může působit až příliš neformálně. Ideální je zvolit klasické rovné – jsou označené jako straight.

Tip: Pokud máte výrazně silná stehna, vyzkoušejte bootcut – tento střih se směrem dolů mírně rozšiřuje a vytvoří vám symetrickou siluetu.

Jak vaše oblíbené džíny prošly testem?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce