Inzerce

Inzerce

Dovolte si nebýt na podnikání samy 

Hledáte cestu, jak si splnit svůj sen o vlastním podnikání, ale nemáte dost odvahy, vykročit do neznáma? Nebo už podnikáte, ale chybí vám spřízněná duše a inspirace od zkušenějších podnikatelek? A teď si představte, jakou energií vás nabije 30 rozhovorů s ženami, které se podělí nejen o svůj podnikatelský příběh a zkušenosti z oboru, ale povypráví také o cestě za sebepoznáním a naplněním.

Inzerce

Od výuky jazyků k byznys mentoringu

„Učím ženy, jak rozjet svoje podnikání, ale pomáhám jim také najít sebe sama, aby věděly, co jim sedí, v čem jsou dobré a co můžou předávat ostatním,“ říká o svém poslání Polina Ševčíková, zakladatelka vzdělávací a networkingové platformy Svět podnikatelek, a dodává: „Když si vzpomenu na svoje začátky podnikání před deseti lety, nenapadlo by mě, že se od výuky jazyků dostanu až k byznys mentoringu. Ale právě v tom spočívá kouzlo ženského podnikání. Postupně rostete a posouváte se vpřed, a to nejen byznysově, ale i osobnostně.“

Krůček po krůčku

Jedna z nejtěžších věcí na podnikání je podle Poliny vůbec začít. Mnoho žen má z podnikání respekt a často se samy paralyzují představami, že budou muset vydat milionové částky na to, aby se jejich byznys vůbec rozjel. Proto je dobré začít v malém, klidně při práci nebo během mateřské, abyste otestovaly, co vás naplňuje. Poté je důležité, určit si správnou strategii a tu pravidelně vyhodnocovat. Nezapomenout na vzdělávání, ať máte stále nejnovější znalosti a know-how ze svého oboru. Budovat postupně svou značku a bohatě vám k tomu stačí vybrat si jednu sociální síť a na té být aktivní. A když třeba za dva roky zjistíte, že jste se od svého původního záměru vzdálily, ale cítíte to srdcem, berte to jako cestu. Nemusíte se za každou cenu snažit, udržet se v zajetých kolejích.

Čas sama na sebe

Na chvíli se zastavit a udělat si čas pro sebe by měly umět všechny ženy, nejen podnikatelky. Úkoly a povinnosti neutečou a pokud se je hned od začátku naučíte delegovat, předejdete syndromu vyhoření. Zároveň získáte čas, kdy se budete moci soustředit na věci, které vás opravdu baví a naplňují. Můžete si jít zaplavat, přečíst si knížku, zajít s kamarádkou na kávu nebo se vzdělávat.

Svět ženského podnikání

Obrovskou dávku inspirace a podpůrné ženské energie můžete načerpat už v druhé polovině září na 1. ročníku online summitu Svět ženského podnikání, jehož mediálním partnerem je i mladypodnikatel.cz. Od 13. do 22. září se po dobu 8 dnů můžete těšit na videorozhovory s hosty a tvůrkyněmi Světa podnikatelek. Bude se mluvit o tématech jako je cykličnost, jak na sítě, kouzlo autentického marketingu nebo jak postavit sebe na první místo. Online summit vyvrcholí v pátek 1. října na networkingovém setkání v Praze. Více informací najdete na webu svetpodnikatelek.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

affilherocong-web

1. česko-slovenská konference pro affiliate publishery a příznivce affiliate marketingu

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

TOP obsah

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?