Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Blanka Horáková (Zupo.cz): Spousta lidí neví o pneumatikách vůbec nic. Chceme to změnit

Inzerce

Inzerce

Zupo.cz je cenový srovnávač pneumatik, který byl spuštěn před rokem a je na českém webu jedinečný. Přinášíme vám krátký rozhovor o specifikách srovnávače se zakladatelkou projektu Blankou Horákovou.

Co to je srovnávač pneumatik a proč jste jej rozjeli?

Podstatou projektu je srovnávání aktuálních cen pneumatik na nejrůznějších českých webech. Jednoduše zadáte parametry pneumatik, které hledáte, a okamžitě vám vyjedou konkrétní produkty z různých e-shopů seřazené podle ceny. To je pro zákazníky sice příjemné, ale není to hlavním cílem našeho projektu. Ten míří ještě dále.

Vyprávějte.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Srovnání cen není hlavní prioritou, ceny pneumatik na jednotlivých e-shopech se často liší jen v řádech desítek korun. Naším hlavním cílem je zákazníkům nabídnout kompletní služby, které se pneumatik týkají. Spousta lidí neví o pneumatikách zhola nic, neznají ani průměr nebo šířku svých pneumatik, a my jim poradíme. Na ZUPO.CZ je k tomu určen jednoduchý online chat, případně telefonická podpora.

Co taková podpora v praxi znamená?

Pomůžeme vyřídit kompletní objednávku od A až do Z. Zákazník si vybere konkrétní pneumatiku a my zajistíme, aby ji koupil za nejnižší možnou cenu. To je první věc. Druhá důležitá věc je logistika. Doprava pneumatik je dost drahá a tady jsou často velké rozdíly mezi e-shopy. Opět zajistíme nejnižší cenu. Pneumatiky často zasíláme do konkrétních pneuservisů a dokonce někdy domlouváme zákazníkům i termín, kdy si tam mají přijet nechat gumy přezout.

Jak se vám daří držet logistiku pneumatik na tak nízké ceně?

Postupně budujeme sklady pneumatik v jednotlivých krajích. Z těchto skladů je pak doprava logicky levnější a také rychlejší, než kdyby vám pneumatiky vezli přes celou republiku. Ale tuto levnou dopravu budeme zajišťovat jen některým e-shopům s pneumatikami.

Jen těm, kteří budou registrovaní na ZUPO?

Přesně tak. Nestojíme o to mít na ZUPO desítky e-shopů, z nichž by některé byly třeba nespolehlivé. Stojíme jen o ty, které mají v pořádku svůj feed zboží skladem. Také od těchto e-shopů chceme, aby byly schopny pružně reagovat na poptávku trhu. Za to od nás dostanou levnou logistiku pneumatik a tím získají konkurenční výhodu.

Co ještě na ZUPO chystáte a kam se chcete posouvat?

Jsme teprve na začátku cesty. Stále řešíme problémy s xml feedy dodavatelů, zlepšujeme web apod. V poslední době jsme zapracovali právě na webu, což ani není tolik vidět, ale pro kvalitu služeb to jsou nutné věci. Právě teď však přichází dost zásadní věc pro naše zákazníky. Napojení našeho systému na B2B kanál.

Co napojení na B2B kanál pro zákazníky znamená?

Znamená to napojení přímo na velkoobchody a výrobce pneu. Ve výsledku si tak naši zákazníci (koncoví zákazníci) mohou na ZUPO porovnat ceny napříč celým evropským trhem. Bez mezičlánků dosáhnou koncoví zákazníci přímo na velkoobchodní ceny s tím, že my dostaneme minimální marži. Konečná cena pneumatik tak může být o dost nižší, než když jdou pneumatiky přes více firem.

Cenový srovnávač www.zupo.cz je ojedinělý projekt také tím, že se zaměřuje jen na úzký segment. Většina ostatních cenových srovnávačů chce obsáhnout ceny veškerého zboží a srovnávat je, ale takto specializovaný srovnávač vám může opravdu poradit a nabídnout ucelené služby v daném oboru.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Jak být v podnikání šťastný?

marek-odehnal-web

Nejhodnotnější firmy světa. Budou jimi i v budoucnu? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Umělá inteligence v malých firmách. Jak ji využít? | Petr Macek (Caflou)

juraj-harkabizik-web

Vánoce v e-commerce: Jak připravit zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Inzerce