Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Blanka Horáková (Zupo.cz): Spousta lidí neví o pneumatikách vůbec nic. Chceme to změnit

inzerce
Před 6 roky

Zupo.cz je cenový srovnávač pneumatik, který byl spuštěn před rokem a je na českém webu jedinečný. Přinášíme vám krátký rozhovor o specifikách srovnávače se zakladatelkou projektu Blankou Horákovou.

Co to je srovnávač pneumatik a proč jste jej rozjeli?

Podstatou projektu je srovnávání aktuálních cen pneumatik na nejrůznějších českých webech. Jednoduše zadáte parametry pneumatik, které hledáte, a okamžitě vám vyjedou konkrétní produkty z různých e-shopů seřazené podle ceny. To je pro zákazníky sice příjemné, ale není to hlavním cílem našeho projektu. Ten míří ještě dále.

Vyprávějte.

Inzerce

Srovnání cen není hlavní prioritou, ceny pneumatik na jednotlivých e-shopech se často liší jen v řádech desítek korun. Naším hlavním cílem je zákazníkům nabídnout kompletní služby, které se pneumatik týkají. Spousta lidí neví o pneumatikách zhola nic, neznají ani průměr nebo šířku svých pneumatik, a my jim poradíme. Na ZUPO.CZ je k tomu určen jednoduchý online chat, případně telefonická podpora.

Co taková podpora v praxi znamená?

Pomůžeme vyřídit kompletní objednávku od A až do Z. Zákazník si vybere konkrétní pneumatiku a my zajistíme, aby ji koupil za nejnižší možnou cenu. To je první věc. Druhá důležitá věc je logistika. Doprava pneumatik je dost drahá a tady jsou často velké rozdíly mezi e-shopy. Opět zajistíme nejnižší cenu. Pneumatiky často zasíláme do konkrétních pneuservisů a dokonce někdy domlouváme zákazníkům i termín, kdy si tam mají přijet nechat gumy přezout.

Jak se vám daří držet logistiku pneumatik na tak nízké ceně?

Postupně budujeme sklady pneumatik v jednotlivých krajích. Z těchto skladů je pak doprava logicky levnější a také rychlejší, než kdyby vám pneumatiky vezli přes celou republiku. Ale tuto levnou dopravu budeme zajišťovat jen některým e-shopům s pneumatikami.

Jen těm, kteří budou registrovaní na ZUPO?

Přesně tak. Nestojíme o to mít na ZUPO desítky e-shopů, z nichž by některé byly třeba nespolehlivé. Stojíme jen o ty, které mají v pořádku svůj feed zboží skladem. Také od těchto e-shopů chceme, aby byly schopny pružně reagovat na poptávku trhu. Za to od nás dostanou levnou logistiku pneumatik a tím získají konkurenční výhodu.

Co ještě na ZUPO chystáte a kam se chcete posouvat?

Jsme teprve na začátku cesty. Stále řešíme problémy s xml feedy dodavatelů, zlepšujeme web apod. V poslední době jsme zapracovali právě na webu, což ani není tolik vidět, ale pro kvalitu služeb to jsou nutné věci. Právě teď však přichází dost zásadní věc pro naše zákazníky. Napojení našeho systému na B2B kanál.

Co napojení na B2B kanál pro zákazníky znamená?

Znamená to napojení přímo na velkoobchody a výrobce pneu. Ve výsledku si tak naši zákazníci (koncoví zákazníci) mohou na ZUPO porovnat ceny napříč celým evropským trhem. Bez mezičlánků dosáhnou koncoví zákazníci přímo na velkoobchodní ceny s tím, že my dostaneme minimální marži. Konečná cena pneumatik tak může být o dost nižší, než když jdou pneumatiky přes více firem.

Cenový srovnávač www.zupo.cz je ojedinělý projekt také tím, že se zaměřuje jen na úzký segment. Většina ostatních cenových srovnávačů chce obsáhnout ceny veškerého zboží a srovnávat je, ale takto specializovaný srovnávač vám může opravdu poradit a nabídnout ucelené služby v daném oboru.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)