Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

5 důvodů, proč mít na e-shopu odloženou platbu

Přemýšlíte, jak můžete jako e-shop získat více spokojených zákazníků? Popularita úspěšných internetových obchodů netkví pouze v ceně zboží nebo šíři nabídky, velmi záleží především na možnostech, které svým zákazníkům nabízejí. Právě možnosti platby a dopravy jsou tím, co často vítězí.

Každý zákazník je při nákupu na e-shopu zvyklý na něco jiného, proto je nutné, abyste v obchodě nabízeli široký výběr platebních metodpro různé cílové skupiny. Zákazníci si nejčastěji pochvalují rychlý a bezproblémový nákup, který jim klade co nejméně překážek a poskytuje co nejvíce jistot. Proto čím dál tím častěji volí novou metodu odložené platby, která jim umožňuje nakoupit a za zboží zaplatit až během následujících 14 dní. Jaké výhody získáte s odloženou platbou na svém e-shopu vy?

Získáte si novou cílovou skupinu

Na váš e-shop pravidelně chodí zákazníci, kteří jsou zvyklí na platební a doručovací metody, které nabízíte. Jak ale přilákat nové zákazníky? Tím, že půjdete s dobou a nabídnete jim i novinky v oblasti placení. Odložená platba MALL Pay vyjde vstříc těm opatrnějším nakupujícím, kteří raději platí až po vyzkoušení zboží, těm, kteří zrovna nemají dostatek financí na okamžité zaplacení produktu i těm, kteří rádi zkouší nové věci.

Inovujete bez časové i finanční přítěže

S novým způsobem placení se stanete důvěryhodnějším subjektem, protože budete aktuální. S novou metodou navíc nebudete ztrácet čas navíc ani vás to nebude stát velké peníze navíc – MALL Pay svou metodu i e-shopy, kteří ji využívají, aktivně propaguje. Na rozdíl od možnosti splátek vám tak nepřibyde složitá administrativa.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Na peníze nebudete čekat

 Peníze z nákupů zasílá MALL Pay e-shopu ihned po expedici zboží, na nic tedy nebudete v rámci nového procesu čekat. Nakupující si často na odloženou platbu navíc zvyknou a poté se vrací na ty e-shopy, které tuto metodu nabízí. Získáte tak konkurenční výhodu, která generuje věrné zákazníky.

Snadno integrujete a získáte spolehlivou podporu

Integrace odložené platby není nic složitého a může ji mít každý e-shop využívající systémy FastCentrik, PrestaShop nebo Magento. Kdykoli je vám navíc k dispozici zákaznická podpora MALL Pay, kde vám s čímkoli poradí.

Využijete výhody, které MALL Pay nabízí

Ve spolupráci s odloženou platbou můžete svým zákazníkům nabídnout netradiční benefity, díky kterým se k vám budou chtít vracet. Získáte unikátní konkurenční výhodu, která vám dává volnou ruku ve volbě způsobu, jakým s ní naložíte.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce