Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

4 triky, jak vypadat úspěšnější (než ve skutečnosti jste)

Cítíte, že budete úspěšní (jednou). Cítíte se mocní (skoro). Uděláte díru do světa (už velmi brzy). Potřebujete jen ještě trochu času. Poznáváte se? Dobře. Správný přístup bychom měli.

Přijměte image úspěšných

Ať se vám to líbí, nebo ne, lidé vás soudí podle toho, jak vypadáte. Nemusíte hned utratit majlant za předražené oblečení. Stačí do šatníku zařadit ty správné kousky, které vaši image posunou o úroveň výš.

Základem jsou kvalitní pánské polobotky a modrý oblek. Na tomto základě postavíte jakýkoliv business outfit. Naučte se kombinovat oblečení a začněte přemýšlet, co o vás váš outfit říká.

Tip: Pořiďte opravdu kvalitní boty, které něco vydrží. Mrkněte třeba na boty Lasocki, které působí luxusně, ale nezruinují vás (najdete je na eobuv.cz). A když budete vybírat barvu, zvolte hnědou.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Tvařte se, že už jste svých cílů dosáhli

Psychologové už dávno odhalili spojení mysli a těla. Když se nějak cítíme, naše chování s tímto pocitem koresponduje. A funguje to i naopak! Když se začneme určitým způsobem chovat, dostaví se také odpovídající pocit.

Tvařte a chovejte se tak, jako byste svých cílů už dosáhli. A dostaví se potřebná sebejistota a drive, který vás k vašemu cíli skutečně přiblíží.

Chovejte se sebejistě. Za všech okolností

Když máte hlavu plnou pochybností a strachu z neúspěchu, těžko budete ve svých zaměstnancích, klientech či partnerech vzbuzovat dobrý dojem. Pokora je důležitá a je třeba si ji zachovat, ale zdravě sebejistý přístup vás posune zase o kousek dál.

Je jedno, jestli jezdíte starou šunkou, nemáte nejnovější manažerský mobil ani kanceláře. Buďte sebevědomí! Když si sami nebudete věřit, těžko můžete čekat, že vám budou věřit ostatní.

Vybírejte si, s kým budete trávit čas

Čas má nedocenitelnou hodnotu. A zatímco ztracený zisk lze vynahradit, ztracený čas vám už nikdo nevrátí. Říká se, že pokud jste nejchytřejší člověk v místnosti, je třeba změnit místnost. A něco na tom určitě bude. Svůj čas věnujte lidem, kteří vám mají co nabídnout. Lidem, kteří vás dělají lepšími. Lidem, kteří vás posunou dál.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Inzerce