Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

4 důvody, proč si objednat profesionální webové stránky na zakázku

Inzerce

Inzerce

Kritici odsuzují rozšiřování internetu do všech oblastí života, nicméně trend internetového boomu je k nezastavení. Českou internetovou populaci, která přesáhla hranici sedmi milionů, tvoří různé věkové kategorie s odlišnými zájmy a potřebami. A právě ve virtuálním prostředí hledají podnikatelé nové obchodní příležitosti, a většinou úspěšně. Základním komunikačním a propagačním nástrojem v online světě je webová stránka, která slouží k prezentaci produktů, služeb a cílů.

Živnostníci a drobní podnikatelé s kvalitní webovou stránkou oslovují i specifický okruh zákazníků, a proto jejich obchod neupadá v zapomnění. Ale najdou se jedinci, kteří tomuto trendu nadále odolávají. A některé společnosti mají sice vlastní webovou stránku, ale pouze ve formě statické vizitky bez reálných výsledků. Následující argumenty by vás měly přesvědčit, proč je poutavá internetová stránka s přehlednou strukturou důležitá.

1. Internet je plný potenciálních zákazníků

V úvodu článku jsme zmínili, že česká internetová populace přesáhla hranici sedmi milionů. Určitě v internetovém prostředí najdete potenciální zákazníky, kterým prostřednictvím webové stránky představíte své služby a produkty. A když něčím zaujmete, ať už designem stránek anebo srozumitelnými informacemi, přeměníte potenciálního zákazníka na skutečného.

2. Internet je prodejní kanál

Internetový obchod se vyplatí podnikatelům s hmotnými produkty, ať už s oblečením, elektronikou, jídlem a podobně. Ale také společnosti poskytující služby by měly internet vnímat jako prodejní kanál, protože prostřednictvím webové stránky obdrží poptávky.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

3. Webová prezentace je standardem

Zákazníci si před zakoupením konkrétního produktu či služby dělají průzkum prostřednictvím internetu. Ačkoliv se zaměřují především na cenu, jejich rozhodnutí ovlivňují i další faktory jako reference.

Lepší dojem na zákazníka udělají webové stránky s informačně hodnotným obsahem a přívětivými designem, který vystihuje obor vašeho podnikání, než zastaralé webové stránky s nezajímavým logem a nenaformátovaným textem. A z tohoto důvodu je profesionální tvorba webových stránek žádoucí. Oslovit byste měli profesionála, který vzhled a strukturu přizpůsobí firemní identitě.

4. Stanete se lepší než konkurence

Snadno se to říká, těžce se to realizuje. Estetické webové stránky s nějakou přidanou hodnotou vás posunou u zákazníka před konkurenci. Snažte se svou konkurenci sledovat a snažte se být ve všem lepší.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marian-kamenistak-web

Mentoring IT manažerů: Jak probíhá v praxi a komu se vyplatí? | Marián Kamenišťák

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Inzerce