Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

4 důvody, proč si objednat profesionální webové stránky na zakázku

Kritici odsuzují rozšiřování internetu do všech oblastí života, nicméně trend internetového boomu je k nezastavení. Českou internetovou populaci, která přesáhla hranici sedmi milionů, tvoří různé věkové kategorie s odlišnými zájmy a potřebami. A právě ve virtuálním prostředí hledají podnikatelé nové obchodní příležitosti, a většinou úspěšně. Základním komunikačním a propagačním nástrojem v online světě je webová stránka, která slouží k prezentaci produktů, služeb a cílů.

Živnostníci a drobní podnikatelé s kvalitní webovou stránkou oslovují i specifický okruh zákazníků, a proto jejich obchod neupadá v zapomnění. Ale najdou se jedinci, kteří tomuto trendu nadále odolávají. A některé společnosti mají sice vlastní webovou stránku, ale pouze ve formě statické vizitky bez reálných výsledků. Následující argumenty by vás měly přesvědčit, proč je poutavá internetová stránka s přehlednou strukturou důležitá.

1. Internet je plný potenciálních zákazníků

V úvodu článku jsme zmínili, že česká internetová populace přesáhla hranici sedmi milionů. Určitě v internetovém prostředí najdete potenciální zákazníky, kterým prostřednictvím webové stránky představíte své služby a produkty. A když něčím zaujmete, ať už designem stránek anebo srozumitelnými informacemi, přeměníte potenciálního zákazníka na skutečného.

2. Internet je prodejní kanál

Internetový obchod se vyplatí podnikatelům s hmotnými produkty, ať už s oblečením, elektronikou, jídlem a podobně. Ale také společnosti poskytující služby by měly internet vnímat jako prodejní kanál, protože prostřednictvím webové stránky obdrží poptávky.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

3. Webová prezentace je standardem

Zákazníci si před zakoupením konkrétního produktu či služby dělají průzkum prostřednictvím internetu. Ačkoliv se zaměřují především na cenu, jejich rozhodnutí ovlivňují i další faktory jako reference.

Lepší dojem na zákazníka udělají webové stránky s informačně hodnotným obsahem a přívětivými designem, který vystihuje obor vašeho podnikání, než zastaralé webové stránky s nezajímavým logem a nenaformátovaným textem. A z tohoto důvodu je profesionální tvorba webových stránek žádoucí. Oslovit byste měli profesionála, který vzhled a strukturu přizpůsobí firemní identitě.

4. Stanete se lepší než konkurence

Snadno se to říká, těžce se to realizuje. Estetické webové stránky s nějakou přidanou hodnotou vás posunou u zákazníka před konkurenci. Snažte se svou konkurenci sledovat a snažte se být ve všem lepší.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Inzerce