Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

1. česko-slovenská konference pro affiliate publishery a příznivce affiliate marketingu

23. září proběhne v Brně první česko-slovenská konference zaměřená primárně na affiliate publishery. Pokud tedy vyděláte skrze affiliate a přes prázdniny se chystáte odpočívat, může být právě AFFILHERO příležitostí, jak se zase dostat to tempa.

Za konferencí stojí společně více sítí. Žádná se nestaví do role hlavního organizátora, ale komunikaci a marketing řeší především Managing Director sítě Dognet Štefan Polgári. Povídal jsem si s ním o tom, zda konference není jen pro úplné začátečníky a zda se na ni vyplatí přijít i těm, co skutečně potřebují nakopnout svůj byznys.

Štefane, konferencí je už docela hodně. Po prázdninách nás jich čeká hned několik. Proč jako publisher nemám jít na nějakou úzce zaměřenou (třeba o datech, tvorbě contentu apod.) a mám přijít na tu vaši?

Áno, to máš pravdu. Je ich veľa, to máš pravdu, no my sme to poňali kúsok inak. Hlavná idea je networking a stretnutie affiliate publisherov. Konferenciu robí 8 sietí, spoločne. Žiadna nebude hlavná a ani jediná. To všetko pre komunitu a to, aby sme im dali TOP informácie z oboru, ktoré inde nedostanú. Lístky sú už v predaji, teraz za 999 Kč priamo na webe.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Prečo by mali prísť? Lebo všetci vieme, že najlepšie informácie sa človek dozvie z networkingu a “pokecu” pri pive. Prednášky sú fajn, ale AFFILHERO vytvorí ideálne podmienky pre networking a zdieľanie know-how.

Konference bude 23.9.2017, Hotel International v Brně. Všechny informace najdete na oficiálním webu konference.

Podobné konference jsou často spíše pro začátečníky a někdo zkušenější se tam dozví jen základy, které už zná. Je to případ i AFFILHERO?

Je to konferencia skôr pre pokročilých, ale začiatočník sa vie takto dostať do komunity, ktorú vidí napríklad na Twitteri alebo Facebooku. Základy ako také tam riešiť nebudeme. “O čom je affiliate marketing” sa dozvie z iných kanálov. AFFILHERO chce ponúknuť nové informácie pokročilým a už trošku zabehnutým publisherom.

Na řadě konferencí jde především o networking. Spíše než obsah je zajímavé setkávání se s lidmi z komunity. Na druhou stranu networkovat nemusím zrovna na AFFILHERO. Jak řešíte kvalitu obsahu přednášek?

Áno, ide o networking :) Preto je aj cena vstupenky na úrovni 999 CZK a nie 5-6-7 000 CZK ako to býva inde. Publisheri nechodia na klasické marketingové konferencie. Preto sme im pripravili túto, ktorá je ušitá presne pre nich. Bez kompromisov. Dokonca tam nebudú ani informácie pre inzerentov, druhú stranu affiliate marketingu. Ide čisto o konferenciu pre affiliate publisherov.

Kdo na konferenci vystoupí?

Budú 4 workshopy s odborníkmi na špecifické témy, ktoré publisheri riešia. A prednášky budú tak isto 4. Bude tam jedno tajné “veľké” meno, ktoré je známe nielen v affiliate komunite, výživná panelová diskusia a 2 špecifické prednášky od ľudí z affiliate sietí. Jednu budem mať aj ja.

Ale všetko bez selfproma, pod značkou AFFILHERO. Ako som spomenul, a je to veľmi dôležité povedať znova, nejde o akciu na promo sietí alebo produktov. Je to o komunite a stretnutí sa. Preto žiadna prednáška nebude mať “obchodný” potenciál, ale bude čisto obsahová.

A úprimne, nad prípravou trávime desiatky hodín času. Budú to nové informácie, ktoré sa len tak nevidia a nečítajú :)

Podle čeho řečníky vybíráte?

No, hlavne podla toho, aby vedeli priniesť kvalitný obsah. A kto to vie lepšie, ako organizátor. Nám na tom najviac záleží. A vyššie spomenutá hviezda bude hviezda sama o sebe :)

Ty sám máš s affiliate obrovské zkušenosti. Pořádáním vlastní konference se stáváš i jejím garantem. Jak se ty sám snažíš docílit toho, aby si účastníci skutečně něco odnesli a aby jim to pomohlo v podnikání?

No, celú konferenciu zastrešujem. Riešim takmer všetky aspekty od miesta až po lístky. Nejaký ten rok to už robím a viem, čo je dôležité a čo naopak nie. Nechceli sme konferenciu robiť sami a som veľmi rád, že ju budeme robiť spoločne s ostatnými.

Kolik lidí na tom s tebou pracuje?

Rozhodujeme všetci spoločne, ako siete. Každý má svoj hlas. Ináč niektoré siete spolupracujú viac, niektoré “len hlasujú”, ale to je v poriadku. Keďže to chceme mať urobené čo najlepšie, tento prvý ročník riešim skoro všetko ja, osobne :) Na budúci ročník už budeme vedieť nastaviť procesy lepšie a niektoré veci delegovať.

Zmínili jsme ten networking. Pokud chci přijít i kvůli němu, koho podle tebe na akci potkám? Hodně lidí může přijít právě kvůli zkušenějším účastníkům, kteří třeba ani nevystoupí na pódiu.

No, dúfame v účasť tých najlepších. Od majiteľov kupónových webov, cez cash-backy až po obsahových publisherov. Účasť prisľúbili veľké mená a hlavná sila je to, že akciu bude komunikavať 8 sietí a počítame aj s malou mediálnou kampaňou.

Proč AFFILHERO pořádáte? Jaký to má odraz ve vašem byznysu?

Nejde nám o zisk, dokonca každá sieť konferenciu dotuje. Chceme priniesť nekomerčnú konferenciu, pre všetkých publisherov. Všetko, čo ostane sa použije ako kredit na bare :)

Na závěr dvě nejdůležitější otázky. Bude tam WiFina? A bude afterparty?

Konferencia bude v špičkovom hoteli International v Brne, ktorý má určite wifi :) Afterparty je hlavná idea, takže aj celá konferencia bude prebiehať tam, kde aj afterka. Na webe je pár fotiek. Je to vlastne veľký bar, kde budú prebiehať ako workshopy, tak prednáška a aj celá konferencia.

Je ještě něco, co chce říct čtenářům na závěr?

Asi len toľko, že sa veľmi tešíme. Robíme to pre publisherov, pre komunitu, bez toho, aby to bola promo akcia. Všetko s cieľom vytvoriť ideálne podmienky pre networking a stretnutie tých, čo affiliate posúvajú v Česku a na Slovensku ďalej. A berte lístky, kým sú lacnejšie :)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

Inzerce