Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Expandujete do zahraničí? Pak budete potřebovat překladatele

inzerce
Před 9 roky

Expanze firmy na zahraniční trh je vždy velkou událostí, které předcházejí roky poctivých příprav a plánování. Pokud se rozhodnete prodávat své výrobky či služby za hranicemi rodné země, čeká vás studování legislativy, náročné logistické přípravy, nábor nových pracovníků, intenzivní marketing nebo překlad stovek normostran do cizího jazyka. A na to poslední bude nejlepší, když si najmete externí agenturu.

Přeložit musíte vše – včetně smluv či technických manuálů

Byť se to tak ze začátku nemusí zdát, materiálů k překladu budete mít skutečně hodně. Nejspíš začnete webovými stránkami a obchodními podmínkami, jenže to ani zdaleka nestačí. Přeložit musíte i prodejní materiály, kupní smlouvy, reklamační řády, záruční listy, příručky a manuály, e-mailové newslettery,… jednoduše všechny dokumenty, se kterými vaši zahraniční zákazníci přijdou do styku. A jen s pomocí Google Translatoru to všechno určitě nezvládnete…

 

Dobrá agentura je zárukou dobrých překladů

Zejména v případě obchodních podmínek, reklamačních řádů nebo kupních smluv je nutné, aby vám je přeložil skutečný odborník. Sebemenší chybička v právních překladech vás totiž může přijít hodně draho. Proto důrazně doporučujeme oslovit rodilého mluvčího nebo překladatelskou agenturu, pro kterou rodilí mluvčí pracují. Jedině tak budete mít jistotu, že vaše překlady budou zpracované skutečně precizně a bez jakýchkoliv legislativních děr.

Inzerce

 

Jak vybrat dobrou agenturu?

Pokud máte materiálů k překladu desítky a stovky normostran, budete muset oslovit nějakou větší překladatelskou agenturu, která si s úkolem v rozumném čase a v adekvátní kvalitě poradí. Již v předchozím odstavci jsme naznačili, že je nejlepší, když překlady v agentuře přímo zpracovávají nebo minimálně kontrolují rodilí mluvčí. Podívejte se také na reference a rozhodnout se můžete i na základě nabídky – pokud agentura překládá do více světových jazyků, je to jistá indicie, že už něco opravdu umí.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)