Inzerce

Srazy podnikatelů s podobným zaměřením podnikání jsou perfektním nábojem do života

Každý z nás již o takových srazech slyšel, nebo si je sám prožil. Bavit se o podnikání v úzkém kruhu lidí, kteří se vyznají, je k nezaplacení. Zkušenosti a nápady se chrlí ze všech stran a sami pak nevíte, co máte poslouchat dříve. Takové srazy mají obrovskou hodnotu pro každého účastníka.

Inzerce

Podělte se o zkušenosti

Na podobně zaměřených srazech jsem byl již několikrát a musím potvrdit, že každý sraz byl pro mě obrovským přínosem. Účastníci říkají své zkušenosti, životní příběhy, ať již kladné, nebo záporné. Takto během jednoho večera dokážete získat obrovské množství zkušeností. Můžete se ptát na své problémy nebo na otázky a zjišťovat co nejvíce informací. Na těchto srazech byla vždy diskuze velice živá a především hodně otevřená. I když se ze začátku lidé navzájem neznají, tak se postupem času více a více otevírají.

Nebojte se podobných srazů zůčastnit, a to ani tehdy, pokud se stydíte, bojíte se mluvit v kolektivu a jste plaší. Může vám opravdu hodně dát. Nemusíte totiž moc mluvit, stačí, když budete pozorně poslouchat. Doporučuji vám vzít si zápisník nebo nabít pořádně telefon na poznámky.

Průběh srazu

Všechny takové srazy probíhají většinou podobně. Nejprve se každý účastník představí, poví, co dělá, nebo co by chtěl dělat. Hned může také povědět, co přesně od své účasti očekává, s čím potřebuje pomoc a čemu nerozumí. Při tomto představení většinou opadne nervozita a spousta účastníků zjistí, že má kolem sebe velice zkušené kolegy, kteří jim mohou nabídnout hodně.

Po představení se volně diskutuje. Pokud je na srazu méně lidí, tak se všichni zapojují do společného rozhovoru. Ve větším počtu se tvoří skupinky, které diskutují nad daným tématem. Obecně je asi lepší, když se u takového srazu nekonzumuje alkohol. Připitý člověk by pak mohl říct věci, které by jinak nepověděl nebo by se mohl ukázat ve špatném světle. Na druhou stranu v přiměřené míře to může celou atmosféru srazu uvolnit.

Nové kontakty

Tyto srazy jsou především o kontaktech. Získáte kontakt na lidi, kteří vám mohou později „dohodit“ práci, můžete se stát spolupracovníky nebo získáte kamaráda. Já osobně díky těmto srazům získal perfektní kamarády a musím říct, že spousta z nich jsou špičkami v oboru. Jsem moc rád, že se na ně mohu kdykoliv obrátit.

Sami se snažte na takovém srazu navazovat kontakty a zjišťujte, co kdo dělá a čím byste si mohli být navzájem nápomocni. Nikdy nevíte, kdy budete potřebovat práci, kolegu nebo jen radu.

Získáte nový impuls do práce

Takový sraz vás může ovlivnit natolik, že sami získáte nový impuls do práce. Úspěchy členů na tomto srazu mohou být pro mnohé z nás hnací motor, abychom jednou byli také tak dobří a úspěšní. Získáte novou motivaci, kterou už nebudou třeba jen peníze.

Můj poslední sraz

Na posledním srazu jsem byl v Olomouci a pořádal jej Jan Linhart. Byl to již 17. sraz Webtrhu v Olomouci a můj druhý. Místem konání byla čínská restaurace, takže o jídlo a pití bylo postaráno. Celkem se sešlo 15 účastníků a sraz byl velice zajímavý především díky faktu, že se zde sešli opravdu úspěšní lidé, kteří mají za sebou velké projekty nebo fungující podnikání.

Pro nezkušené účastníky je takový sraz opravdovým obohacením. Sám vím, že jsem se o tomto srazu bavil ještě týden po něm, jelikož mi opravdu hodně dal a získal jsem nové kamarády, se kterými mohu řešit problematiku v oboru.

Pokud se ve vašem okolí bude pořádat nějaký sraz podnikatelů, odborníků a dalších pro vaše podnikání přínosných lidí, neváhejte a určitě se zůčastněte. Vyplatí se také sledovat účastníky těchto srazů na jejich sociálních sítích, aby vám opravdu žádný neutekl.

S některými z vás se možná setkám 4.5.2012 na dalším sraze v Olomouci. Těším se.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Ing. Jan Kvasnička

Svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet“. Aktivní blogger, blázen do sportu a stálého vzdělávání.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Komentáře

frances

Před 10 roky

Taky se těším a mohu jen potvrdit Honzova slova!

Odpovědět »

Khushi

Před 9 roky

Anna ma pravdu, ze1vod se ne1m oavrpdu povedl.Ale byla kosa jak z nosa, chtelo to kapku neceho kapku teplejsiho.I kdyz chladno bylo subjektivni, kvuli vetru. V lese v zavetri panovalo otravne vedro. Tam bychom s teplym cajem jen tezko uspeli, stejne jako se studenou stavou na hristi. Mimochodem, o zvyklostech poradatelu neco napovi prislusnost k oblasti (Vysocina brrrr, Jihomoravska fuj to je vedro)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení