Inzerce

MladýPodnikatel.cz změnil vzhled a přichází se skvělými plány do budoucna!

Určitě jste si všichni všimli nemalé změny našeho magazínu. MladýPodnikatel.cz změnil svůj design. Ten starý vyměnil za poněkud modernější, přehlednější a celkově zajímavější. Zachoval si však své původní zbarvení, rozvržení i základní funkce. Design však není tím jediným, co hodláme změnit.

Inzerce

Změnou designu si jednou projde každý web. Kdo sleduje můj blog, mohl se dozvědět o nějakých náznacích plánů a řešení aktuálních problémů, které s magazínem mám. Je to už pár týdnů, co jsem tužkou na papír kreslil základní rozvržení, jež jsem následně skenoval grafikovi. Honza Losert, autor designu, si s ním řádně vyhrál, pomohl mi s nějakými nejasnostmi a myslím si, že se mu práce vyvedla.

Co vám MP nabízí?

Magazín je starý přibližně jeden rok. Za tu dobu si vytvořil nemalou základnu svých čtenářů, kterým pomáhá nejen v začátcích jejich podnikání, ale i při řešení trablí, jež mohou během podnikání nastat. Za týden mi přijde minimálně pět dotazů zaslaných prostřednictvím poradny na náš email. Společně s kolegy (nejčastěji s Jirkou Knopem – děkuji!) na tyto otázky poctivě odpovídáme. Máme přes 300 fanoušků na Facebooku, 80 followerů na Twitteru a řádně s nimi komunikujeme.

Problém, o němž jsem se již mnohokrát rozepsal, je v redaktorech. Čtenáři mých blogerských článků určitě zaznamenali, že jsem již nesčetněkrát podnikl hon na kvalitní redaktory. Bohužel neúspěšně. Nabízel jsem jim za odměnu různé částky. Jeden článek je mohl vyjít na 50 Kč, 100 Kč, 200 Kč a cena se vyšplhala až na 500 Kč. Když se kvalita jejich výtvorů neměnila a já usoudil, že to jsou jen vyhozené peníze, vzdal jsem svou námahu a začal si vychovávat redaktory vlastní. Stále však hledám někoho, kdo by nám pomohl a kdo by, po domluvě na adekvátní ceně za článek, přispěl do našeho archivu. :)

Co se chystáme změnit?

Zajímavé články, rozhovory se super lidmi, postřehy z dění na internetu, pozvánky a reporty z akcí, videopřednášky a mnoho dalšího. To všechno jsme vám nabízeli a nabízet budeme i dál. Využít můžete i našeho diskuzního fóra.

Do budoucna plánujeme více rozhovorů, chceme se zúčastňovat podnikatelských srazů a akcí a mnoho dalšího. Postupně si vytváříme zcela novou redakci a pracujeme hlavně na kvalitě článků. Jsme si naprosto vědomi faktu, že kvalitní článek dělá magazín přínosným pro čtenáře. Proto je přidaná hodnota našich článků tím hlavním, o co chceme pečovat.

Nebráníme se jakékoliv spolupráci se zajímavými projekty, lidmi, firmami a dalšími. Pokud si myslíte, že článek o vás bude pro naše čtenáře přínosný a nebude to jen klasická inzerce (kterou i nadále budeme označovat), rádi o vás napíšeme. Od všech našich čtenářů si velmi rádi necháme poradit, o čem bychom měli psát a co by zde rádi četli. Nebojte se s námi komunikovat!

Doufám, že se vám náš nový design bude líbit a že budete kritizovat naše články, neboť právě kritika je hnacím pohonem kupředu. Pomůže nám v sebezdokonalování a v dosahování dalších cílů, které s tímto magazínem dosáhnout plánujeme. Děkujeme Vám!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Skládá se z podnikatelů, právníků a odborníků v různých oblastech, kteří denně připravují nové články, rozhovory a zajímavosti ze světa podnikání!

Nenechte si ujít

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Fit

Před 9 roky

Design je vážně super, moc se vám to povedlo! Líbí :)

Odpovědět »

Jiří Rostecký

Před 9 roky

Děkujeme, Filipe! :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý