Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

MladýPodnikatel.cz změnil vzhled a přichází se skvělými plány do budoucna!

Určitě jste si všichni všimli nemalé změny našeho magazínu. MladýPodnikatel.cz změnil svůj design. Ten starý vyměnil za poněkud modernější, přehlednější a celkově zajímavější. Zachoval si však své původní zbarvení, rozvržení i základní funkce. Design však není tím jediným, co hodláme změnit.

Inzerce

Změnou designu si jednou projde každý web. Kdo sleduje můj blog, mohl se dozvědět o nějakých náznacích plánů a řešení aktuálních problémů, které s magazínem mám. Je to už pár týdnů, co jsem tužkou na papír kreslil základní rozvržení, jež jsem následně skenoval grafikovi. Honza Losert, autor designu, si s ním řádně vyhrál, pomohl mi s nějakými nejasnostmi a myslím si, že se mu práce vyvedla.

Co vám MP nabízí?

Magazín je starý přibližně jeden rok. Za tu dobu si vytvořil nemalou základnu svých čtenářů, kterým pomáhá nejen v začátcích jejich podnikání, ale i při řešení trablí, jež mohou během podnikání nastat. Za týden mi přijde minimálně pět dotazů zaslaných prostřednictvím poradny na náš email. Společně s kolegy (nejčastěji s Jirkou Knopem – děkuji!) na tyto otázky poctivě odpovídáme. Máme přes 300 fanoušků na Facebooku, 80 followerů na Twitteru a řádně s nimi komunikujeme.

Problém, o němž jsem se již mnohokrát rozepsal, je v redaktorech. Čtenáři mých blogerských článků určitě zaznamenali, že jsem již nesčetněkrát podnikl hon na kvalitní redaktory. Bohužel neúspěšně. Nabízel jsem jim za odměnu různé částky. Jeden článek je mohl vyjít na 50 Kč, 100 Kč, 200 Kč a cena se vyšplhala až na 500 Kč. Když se kvalita jejich výtvorů neměnila a já usoudil, že to jsou jen vyhozené peníze, vzdal jsem svou námahu a začal si vychovávat redaktory vlastní. Stále však hledám někoho, kdo by nám pomohl a kdo by, po domluvě na adekvátní ceně za článek, přispěl do našeho archivu. :)

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se chystáme změnit?

Zajímavé články, rozhovory se super lidmi, postřehy z dění na internetu, pozvánky a reporty z akcí, videopřednášky a mnoho dalšího. To všechno jsme vám nabízeli a nabízet budeme i dál. Využít můžete i našeho diskuzního fóra.

Do budoucna plánujeme více rozhovorů, chceme se zúčastňovat podnikatelských srazů a akcí a mnoho dalšího. Postupně si vytváříme zcela novou redakci a pracujeme hlavně na kvalitě článků. Jsme si naprosto vědomi faktu, že kvalitní článek dělá magazín přínosným pro čtenáře. Proto je přidaná hodnota našich článků tím hlavním, o co chceme pečovat.

Nebráníme se jakékoliv spolupráci se zajímavými projekty, lidmi, firmami a dalšími. Pokud si myslíte, že článek o vás bude pro naše čtenáře přínosný a nebude to jen klasická inzerce (kterou i nadále budeme označovat), rádi o vás napíšeme. Od všech našich čtenářů si velmi rádi necháme poradit, o čem bychom měli psát a co by zde rádi četli. Nebojte se s námi komunikovat!

Doufám, že se vám náš nový design bude líbit a že budete kritizovat naše články, neboť právě kritika je hnacím pohonem kupředu. Pomůže nám v sebezdokonalování a v dosahování dalších cílů, které s tímto magazínem dosáhnout plánujeme. Děkujeme Vám!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Skládá se z podnikatelů, právníků a odborníků v různých oblastech, kteří denně připravují nové články, rozhovory a zajímavosti ze světa podnikání!

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Fit

Před 10 roky

Design je vážně super, moc se vám to povedlo! Líbí :)

Odpovědět »

Jiří Rostecký

Před 10 roky

Děkujeme, Filipe! :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce