Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Zlepšete správu sociálních sítí pomocí školení Facebooku

Už jste někdy slyšeli, že “na Facebooku se lidé chtějí bavit a ne něco nakupovat, proto zde marketing nemá smysl”? Pravda je, že tato sociální síť je především o sdílení a zábavě. To však neznamená, že pro podnikatele nemá potenciál. Naopak. Lidé dnes nakupovat chtějí a dělají to rádi. Ale chtějí něco výjimečného a nejlépe od někoho, koho znají. Právě na sociálních sítích je výborná možnost, jak tento vztah vytvořit a hýčkat si jej.

Proč nepodceňovat správu sociálních sítí?

Jako podnikatel či firma na nich můžete udělat spoustu věcí, které vám pomohou. Ať už při budování brandu nebo při poznávání svých zákazníků – stávajících i těch, které teprve chytnete a nepustíte. Buďte originální při sdílení novinek o své značce či o produktech a lidé si vás zamilují. A co teprve komunikace! Pokláboste si na sociálních sítích a upřímně se o své fanoušky zajímejte.

Všichni čekují Facebook

Právě tento machr mezi sociálními sítěmi je skvělou cestou k budování vztahu se svým publikem. Vyprávějte svůj příběh sdílením fotografií, videí, zajímavých postů. Na Facebooku můžete díky analýzám celkem dobře sledovat, jak se uživatelům váš obsah líbí a jak na něho reagují.

Až získáte základní rozhled, co vaše stránka umí, mohl by vás zajímat marketing na Facebooku. Věřte, že vám otevře brány do skrytých chodeb FB reklamy. Na co v nich můžete například přijít?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Třeba na to, jak zacílit reklamu na vybrané publikum.
  • Nebo zjistěte, co je to Facebook Custom Audience pixel a jak se s ním dá dovádět.
  • Určitě by vás mělo zajímat, jak profesionálně pracovat s příspěvky a inzeráty.

Další neméně báječné sociální sítě

O novinkách z konkrétních oborů se pípá na Twitteru. A hned začerstva. Frčí tam hashtagy, které využívá třeba i Instagram. Pokud máte vizuálně zajímavé produkty nebo jste prostě na focení talent od přírody, neváhejte. Další “obrázkovou” sociální sítí je Pinterest. Svůj interest můžete zaměřit i na profesní síť LinkedIn. Běžte dál a posaďte se. Každá firma nebo podnikatel, který má ostatním co říci, jsou vítáni.

Marketing na sociálních sítích

Přistupte k němu blíže a věnujte čas vytvoření obsahové strategie. Odpovězte si na otázky jako: Kam chci, aby můj obsah dlouhodobě směřoval? Ke zvýšení prodeje nebo ke sběru kontaktů? Chci, aby lidé znali můj brand a důvěřovali mu? Co mě zajímá ohledně zákazníků? A tak podobně.

Nalinkujte si, a to zejména v případě Facebooku, publikační plán. Samozřejmě jej pak nemusíte dodržovat a s klapkami na očích. Novinky mají vždy přednost. A nezapomeňte je servírovat k zobání i na Twitteru.

Čemu se vyvarovat?

Rozhodně nudě. A to jak v příspěvcích, které by neměly být suchopárné a pouze prodejní, tak ve svém vlastním zaujetí. Když budou sociální sítě bavit vás, budou bavit i publikum. :-)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

Právě vyšlo

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

tomas-reytt-web

Jak se odlišit od konkurence? | Tomáš Reytt (mBank)

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

Nejoblíbenější

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Komentáře

TOP obsah

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Inzerce