Už jste někdy slyšeli, že “na Facebooku se lidé chtějí bavit a ne něco nakupovat, proto zde marketing nemá smysl”? Pravda je, že tato sociální síť je především o sdílení a zábavě. To však neznamená, že pro podnikatele nemá potenciál. Naopak. Lidé dnes nakupovat chtějí a dělají to rádi. Ale chtějí něco výjimečného a nejlépe od někoho, koho znají. Právě na sociálních sítích je výborná možnost, jak tento vztah vytvořit a hýčkat si jej.
Jako podnikatel či firma na nich můžete udělat spoustu věcí, které vám pomohou. Ať už při budování brandu nebo při poznávání svých zákazníků – stávajících i těch, které teprve chytnete a nepustíte. Buďte originální při sdílení novinek o své značce či o produktech a lidé si vás zamilují. A co teprve komunikace! Pokláboste si na sociálních sítích a upřímně se o své fanoušky zajímejte.
Právě tento machr mezi sociálními sítěmi je skvělou cestou k budování vztahu se svým publikem. Vyprávějte svůj příběh sdílením fotografií, videí, zajímavých postů. Na Facebooku můžete díky analýzám celkem dobře sledovat, jak se uživatelům váš obsah líbí a jak na něho reagují.
Až získáte základní rozhled, co vaše stránka umí, mohl by vás zajímat marketing na Facebooku. Věřte, že vám otevře brány do skrytých chodeb FB reklamy. Na co v nich můžete například přijít?
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
O novinkách z konkrétních oborů se pípá na Twitteru. A hned začerstva. Frčí tam hashtagy, které využívá třeba i Instagram. Pokud máte vizuálně zajímavé produkty nebo jste prostě na focení talent od přírody, neváhejte. Další “obrázkovou” sociální sítí je Pinterest. Svůj interest můžete zaměřit i na profesní síť LinkedIn. Běžte dál a posaďte se. Každá firma nebo podnikatel, který má ostatním co říci, jsou vítáni.
Přistupte k němu blíže a věnujte čas vytvoření obsahové strategie. Odpovězte si na otázky jako: Kam chci, aby můj obsah dlouhodobě směřoval? Ke zvýšení prodeje nebo ke sběru kontaktů? Chci, aby lidé znali můj brand a důvěřovali mu? Co mě zajímá ohledně zákazníků? A tak podobně.
Nalinkujte si, a to zejména v případě Facebooku, publikační plán. Samozřejmě jej pak nemusíte dodržovat a s klapkami na očích. Novinky mají vždy přednost. A nezapomeňte je servírovat k zobání i na Twitteru.
Rozhodně nudě. A to jak v příspěvcích, které by neměly být suchopárné a pouze prodejní, tak ve svém vlastním zaujetí. Když budou sociální sítě bavit vás, budou bavit i publikum. :-)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce