Inzerce

Zařizujeme kadeřnický salon: na co si dát pozor?

Začínáte podnikat, už teď vám jde hlava kolem z toho všeho zařizování a navíc nevíte, z jakého konce byste měli pořádně začít? Máme pro vás praktické rady, které vám pomohou utřídit si myšlenky a vše zvládnout s minimem stresu.

Inzerce

Rozmyslete si finance

Začněte tím, že si odpovíte na 3 základní otázky:

  • „Kolik peněz chci do podnikání investovat?“
  • „Kolik peněz mohu reálně investovat?“
  • „Kdy očekávám, že se mi investice vrátí?“

Kalkulujte skutečně se všemi plánovanými náklady. Zahrňte do plánu náklady na pořízení vybavení, na samotný provoz kadeřnictví, tedy vše včetně nájmu, energií, služeb, splátek úvěrů, propagace a dalších složek, jako jsou například výplaty pro vás i vaše případné zaměstnance.

Máte spočítáno? A co dál?

Teď víte, kolik je nutné do podnikání vložit, ale dalším krokem bude zjistit, za jak dlouho se vám investice začnou vracet a kdy tím pádem podnik začne být výdělečný. Dobu návratnosti lze samozřejmě do jisté míry ovlivnit nastavením patřičné cenové strategie. Tato strategie však musí korespondovat s místem vašeho podnikání, případně s ohledem na nejbližší konkurenci ve vašem oboru!

Malý tahák aneb na co rozhodně nezapomenout?

Vybavení větších rozměrů:

  • Kadeřnická křesla s nastavitelnou výškou a polohou
  • Mycí boxy nebo mycí mísy
  • Zrcadlové poličky na kadeřnické náčiní
  • Gauč, křesla nebo židle, případně konferenční stolek (pro čekající klienty)

Drobné vybavení:

  • Mycí prostředky (šampony, kondicionéry)
  • Péče o vlasy (olejíčky, výživy…)
  • Elektrické přístroje (vysoušeče, kulmy, žehličky, elektrické natáčky)
  • Rozčesávání vlasů (hřebeny, kartáče)
  • Kadeřnické nůžky na vlasy (klasické nůžky pro leváky i pro praváky, efilační nůžky..)
  • Břitvy
  • Barvy na vlasy, zesvětlovače, trvalé ondulace a další chemické přípravky.

Jste připraveni na podnikání? Tak s chutí do toho. Začátky jsou sice méně tvůrčí a více administrativní, ale výsledek pak stojí za to!

Tip na závěr: snižte náklady na minimum a zkuste se pustit do zařizování salonu za pomoci pouze šikovných rukou a kutilského náčiní. I to je drobný krůček k úspěchu!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě