Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Zařizujeme kadeřnický salon: na co si dát pozor?

Začínáte podnikat, už teď vám jde hlava kolem z toho všeho zařizování a navíc nevíte, z jakého konce byste měli pořádně začít? Máme pro vás praktické rady, které vám pomohou utřídit si myšlenky a vše zvládnout s minimem stresu.

Rozmyslete si finance

Začněte tím, že si odpovíte na 3 základní otázky:

  • „Kolik peněz chci do podnikání investovat?“
  • „Kolik peněz mohu reálně investovat?“
  • „Kdy očekávám, že se mi investice vrátí?“

Kalkulujte skutečně se všemi plánovanými náklady. Zahrňte do plánu náklady na pořízení vybavení, na samotný provoz kadeřnictví, tedy vše včetně nájmu, energií, služeb, splátek úvěrů, propagace a dalších složek, jako jsou například výplaty pro vás i vaše případné zaměstnance.

Máte spočítáno? A co dál?

Teď víte, kolik je nutné do podnikání vložit, ale dalším krokem bude zjistit, za jak dlouho se vám investice začnou vracet a kdy tím pádem podnik začne být výdělečný. Dobu návratnosti lze samozřejmě do jisté míry ovlivnit nastavením patřičné cenové strategie. Tato strategie však musí korespondovat s místem vašeho podnikání, případně s ohledem na nejbližší konkurenci ve vašem oboru!

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Malý tahák aneb na co rozhodně nezapomenout?

Vybavení větších rozměrů:

  • Kadeřnická křesla s nastavitelnou výškou a polohou
  • Mycí boxy nebo mycí mísy
  • Zrcadlové poličky na kadeřnické náčiní
  • Gauč, křesla nebo židle, případně konferenční stolek (pro čekající klienty)

Drobné vybavení:

  • Mycí prostředky (šampony, kondicionéry)
  • Péče o vlasy (olejíčky, výživy…)
  • Elektrické přístroje (vysoušeče, kulmy, žehličky, elektrické natáčky)
  • Rozčesávání vlasů (hřebeny, kartáče)
  • Kadeřnické nůžky na vlasy (klasické nůžky pro leváky i pro praváky, efilační nůžky..)
  • Břitvy
  • Barvy na vlasy, zesvětlovače, trvalé ondulace a další chemické přípravky.

Jste připraveni na podnikání? Tak s chutí do toho. Začátky jsou sice méně tvůrčí a více administrativní, ale výsledek pak stojí za to!

Tip na závěr: snižte náklady na minimum a zkuste se pustit do zařizování salonu za pomoci pouze šikovných rukou a kutilského náčiní. I to je drobný krůček k úspěchu!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

marek-odehnal-web

Investování pro freelancery | Marek Odehnal

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
petr-rokyta-web

18 let budování firmy. V Česku, Rusku a dalších zemích | Petr Rokyta (Automator)

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Inzerce