Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Zařizování firemních triček nemusí být vždy noční můra

Určitě už jste byli v situaci, kdy jste potřebovali natisknout trička pro svoje zaměstnance do firmy nebo pro hostesky na akci. V tu chvíli máte před sebou složitý proces zjišťování informací a komunikace s tiskárnami. Řeší se otázky jako „Dokážete natisknout naši grafiku? Stihnete to do pátku? Kolik to bude stát?“ A než najdete vhodného dodavatele, zjistíte, že už vlastně nezbývá dostatek času na samotný potisk nebo tiskárna neakceptuje vámi dodanou grafiku, která není přesně podle jejich představ.

Inzerce

Koho tedy pro potisk hledat?

Nejprve je potřeba vědět, jaká tisková technologie je pro vás vhodná. Nejznámější metodou je sítotisk, při kterém se vytvoří šablona, skrze kterou se dělá jednotný potisk na všechna trička. Tato metoda je vhodná, pokud poptáváte alespoň nad 30 ks triček se stejným potiskem. Alternativou je přímý digitální potisk, který mnozí tiskaři také považují za metodu budoucnosti. Představte si velkou kancelářskou tiskárnu, do které vložíte tričko, a ona vám na něj natiskne cokoliv, třeba i barevnou fotografii. Nedělají se zde žádné šablony, takže můžete mít každé tričko jiné, a navíc nejste nijak omezeni na minimální počet objednávaných kusů.

Jak dodat tiskárnám grafiku k tisku?

Většina tiskáren má náročné požadavky na grafiku, kterou dostávají od zákazníků. Pro sítotisk požadují grafiku v křivkách se separovanými barvami. Kdo se v tom má ale vyznat? Jak už bylo zmíněno, u digitálního potisku se tiskne jako na kancelářské tiskárně. Stačí mít tedy grafiku v dobré kvalitě (neměla by se po přiblížení „rozkostičkovat“) a na všem ostatním už nezáleží. V některých tiskárnách vám s dodatečnými úpravami rádi pomohou. Například odstraní nežádoucí pozadí obrázku nebo k němu přidají text.

Kdy budou trička hotová?

Většinou trička potřebujeme na nějakou akci či událost, ať už na teambuilding zaměstnanců, nebo na sjíždění řeky s přáteli. Máme tedy obvykle šibeniční termín, jelikož nám kolegové potvrdí velikosti jimi vybraných triček až na poslední chvíli. U sítotisku je doba tisku obvykle 7–14 dní. Digitální potisk je značně rychlejší. Firma TOPtrika.cz z Prahy je v této metodě potisku jedna z vůbec nejrychlejších. Obvyklý potisk triček u nich trvá 2–3 pracovní dny, ale lze si u nich objednat i expresní tisk do 3 hodin. Navíc si můžete ještě před samotnou objednávkou ověřit termín a cenu, které vám automaticky spočítá jejich e-shop.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

TOP obsah

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Inzerce