Inzerce

Inzerce

Zařizování firemních triček nemusí být vždy noční můra

Určitě už jste byli v situaci, kdy jste potřebovali natisknout trička pro svoje zaměstnance do firmy nebo pro hostesky na akci. V tu chvíli máte před sebou složitý proces zjišťování informací a komunikace s tiskárnami. Řeší se otázky jako „Dokážete natisknout naši grafiku? Stihnete to do pátku? Kolik to bude stát?“ A než najdete vhodného dodavatele, zjistíte, že už vlastně nezbývá dostatek času na samotný potisk nebo tiskárna neakceptuje vámi dodanou grafiku, která není přesně podle jejich představ.

Koho tedy pro potisk hledat?

Nejprve je potřeba vědět, jaká tisková technologie je pro vás vhodná. Nejznámější metodou je sítotisk, při kterém se vytvoří šablona, skrze kterou se dělá jednotný potisk na všechna trička. Tato metoda je vhodná, pokud poptáváte alespoň nad 30 ks triček se stejným potiskem. Alternativou je přímý digitální potisk, který mnozí tiskaři také považují za metodu budoucnosti. Představte si velkou kancelářskou tiskárnu, do které vložíte tričko, a ona vám na něj natiskne cokoliv, třeba i barevnou fotografii. Nedělají se zde žádné šablony, takže můžete mít každé tričko jiné, a navíc nejste nijak omezeni na minimální počet objednávaných kusů.

Jak dodat tiskárnám grafiku k tisku?

Většina tiskáren má náročné požadavky na grafiku, kterou dostávají od zákazníků. Pro sítotisk požadují grafiku v křivkách se separovanými barvami. Kdo se v tom má ale vyznat? Jak už bylo zmíněno, u digitálního potisku se tiskne jako na kancelářské tiskárně. Stačí mít tedy grafiku v dobré kvalitě (neměla by se po přiblížení „rozkostičkovat“) a na všem ostatním už nezáleží. V některých tiskárnách vám s dodatečnými úpravami rádi pomohou. Například odstraní nežádoucí pozadí obrázku nebo k němu přidají text.

Kdy budou trička hotová?

Většinou trička potřebujeme na nějakou akci či událost, ať už na teambuilding zaměstnanců, nebo na sjíždění řeky s přáteli. Máme tedy obvykle šibeniční termín, jelikož nám kolegové potvrdí velikosti jimi vybraných triček až na poslední chvíli. U sítotisku je doba tisku obvykle 7–14 dní. Digitální potisk je značně rychlejší. Firma TOPtrika.cz z Prahy je v této metodě potisku jedna z vůbec nejrychlejších. Obvyklý potisk triček u nich trvá 2–3 pracovní dny, ale lze si u nich objednat i expresní tisk do 3 hodin. Navíc si můžete ještě před samotnou objednávkou ověřit termín a cenu, které vám automaticky spočítá jejich e-shop.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

david-grudl-web

David Grudl (Nette): Infarkt, budování open-source projektů, největší chyba v podnikání

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Inzerce