Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Zařizování firemních triček nemusí být vždy noční můra

Určitě už jste byli v situaci, kdy jste potřebovali natisknout trička pro svoje zaměstnance do firmy nebo pro hostesky na akci. V tu chvíli máte před sebou složitý proces zjišťování informací a komunikace s tiskárnami. Řeší se otázky jako „Dokážete natisknout naši grafiku? Stihnete to do pátku? Kolik to bude stát?“ A než najdete vhodného dodavatele, zjistíte, že už vlastně nezbývá dostatek času na samotný potisk nebo tiskárna neakceptuje vámi dodanou grafiku, která není přesně podle jejich představ.

Inzerce

Koho tedy pro potisk hledat?

Nejprve je potřeba vědět, jaká tisková technologie je pro vás vhodná. Nejznámější metodou je sítotisk, při kterém se vytvoří šablona, skrze kterou se dělá jednotný potisk na všechna trička. Tato metoda je vhodná, pokud poptáváte alespoň nad 30 ks triček se stejným potiskem. Alternativou je přímý digitální potisk, který mnozí tiskaři také považují za metodu budoucnosti. Představte si velkou kancelářskou tiskárnu, do které vložíte tričko, a ona vám na něj natiskne cokoliv, třeba i barevnou fotografii. Nedělají se zde žádné šablony, takže můžete mít každé tričko jiné, a navíc nejste nijak omezeni na minimální počet objednávaných kusů.

Jak dodat tiskárnám grafiku k tisku?

Většina tiskáren má náročné požadavky na grafiku, kterou dostávají od zákazníků. Pro sítotisk požadují grafiku v křivkách se separovanými barvami. Kdo se v tom má ale vyznat? Jak už bylo zmíněno, u digitálního potisku se tiskne jako na kancelářské tiskárně. Stačí mít tedy grafiku v dobré kvalitě (neměla by se po přiblížení „rozkostičkovat“) a na všem ostatním už nezáleží. V některých tiskárnách vám s dodatečnými úpravami rádi pomohou. Například odstraní nežádoucí pozadí obrázku nebo k němu přidají text.

Kdy budou trička hotová?

Většinou trička potřebujeme na nějakou akci či událost, ať už na teambuilding zaměstnanců, nebo na sjíždění řeky s přáteli. Máme tedy obvykle šibeniční termín, jelikož nám kolegové potvrdí velikosti jimi vybraných triček až na poslední chvíli. U sítotisku je doba tisku obvykle 7–14 dní. Digitální potisk je značně rychlejší. Firma TOPtrika.cz z Prahy je v této metodě potisku jedna z vůbec nejrychlejších. Obvyklý potisk triček u nich trvá 2–3 pracovní dny, ale lze si u nich objednat i expresní tisk do 3 hodin. Navíc si můžete ještě před samotnou objednávkou ověřit termín a cenu, které vám automaticky spočítá jejich e-shop.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce