Inzerce

Zařizování firemních triček nemusí být vždy noční můra

Určitě už jste byli v situaci, kdy jste potřebovali natisknout trička pro svoje zaměstnance do firmy nebo pro hostesky na akci. V tu chvíli máte před sebou složitý proces zjišťování informací a komunikace s tiskárnami. Řeší se otázky jako „Dokážete natisknout naši grafiku? Stihnete to do pátku? Kolik to bude stát?“ A než najdete vhodného dodavatele, zjistíte, že už vlastně nezbývá dostatek času na samotný potisk nebo tiskárna neakceptuje vámi dodanou grafiku, která není přesně podle jejich představ.

Inzerce

Koho tedy pro potisk hledat?

Nejprve je potřeba vědět, jaká tisková technologie je pro vás vhodná. Nejznámější metodou je sítotisk, při kterém se vytvoří šablona, skrze kterou se dělá jednotný potisk na všechna trička. Tato metoda je vhodná, pokud poptáváte alespoň nad 30 ks triček se stejným potiskem. Alternativou je přímý digitální potisk, který mnozí tiskaři také považují za metodu budoucnosti. Představte si velkou kancelářskou tiskárnu, do které vložíte tričko, a ona vám na něj natiskne cokoliv, třeba i barevnou fotografii. Nedělají se zde žádné šablony, takže můžete mít každé tričko jiné, a navíc nejste nijak omezeni na minimální počet objednávaných kusů.

Jak dodat tiskárnám grafiku k tisku?

Většina tiskáren má náročné požadavky na grafiku, kterou dostávají od zákazníků. Pro sítotisk požadují grafiku v křivkách se separovanými barvami. Kdo se v tom má ale vyznat? Jak už bylo zmíněno, u digitálního potisku se tiskne jako na kancelářské tiskárně. Stačí mít tedy grafiku v dobré kvalitě (neměla by se po přiblížení „rozkostičkovat“) a na všem ostatním už nezáleží. V některých tiskárnách vám s dodatečnými úpravami rádi pomohou. Například odstraní nežádoucí pozadí obrázku nebo k němu přidají text.

Kdy budou trička hotová?

Většinou trička potřebujeme na nějakou akci či událost, ať už na teambuilding zaměstnanců, nebo na sjíždění řeky s přáteli. Máme tedy obvykle šibeniční termín, jelikož nám kolegové potvrdí velikosti jimi vybraných triček až na poslední chvíli. U sítotisku je doba tisku obvykle 7–14 dní. Digitální potisk je značně rychlejší. Firma TOPtrika.cz z Prahy je v této metodě potisku jedna z vůbec nejrychlejších. Obvyklý potisk triček u nich trvá 2–3 pracovní dny, ale lze si u nich objednat i expresní tisk do 3 hodin. Navíc si můžete ještě před samotnou objednávkou ověřit termín a cenu, které vám automaticky spočítá jejich e-shop.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální situace na trhu, regulace a postoj miliardářů | Adam Neuberger

jiri-mrazek-web

Finanční řízení a diverzifikace příjmů malé firmy | Jiří Mrázek (Nanovo)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií