Inzerce

Inzerce

Základem kurzů MBA jsou manažerské dovednosti

Pracovat ve vedení společnosti znamená disponovat dostatečnými znalostmi, definovaným cílem, strategií a organizací společnosti. K tomu, aby takový manažer dokázal dostát svým povinnostem, potřebuje oplývat také odpovídajícími dovednostmi. Teorie, že člověk se jako schopný manažer již narodí, jsou dnes překonané. Manažerské dovednosti totiž nejsou nic jiného, než vlastnosti, které se dají osvojit i v pozdějším věku.

Inzerce

mba-1

Rozhodování, komunikace, řešení

Stanovil-li si koncept studia MBA programu za cíl vyprofilovat schopné manažery, je nezbytné, aby studium předalo studentům kromě jiného také tyto schopnosti a dovednosti. Základními dovednostmi manažera je schopnost rozhodovat (se), komunikovat a řešit problémy a konflikty.

Rozhodování

Pro každého manažera je naprosto klíčová schopnost se rychle a správně rozhodovat. Většina rozhodování seřídí na základě již předchozích zkušeností s danou problematikou, to znamená, že manažer při rozhodování použije opakovatelný postup. Existuje však nemálo situací, ve kterých se musí manažer rozhodnout na základě vlastní schopnosti domyslet možné následky, neboť konkrétní situace nemá analogii v minulosti nebo je příliš komplikovaná na použití běžných postupů. Schopnost rozhodování je na kurzech MBA považována za nejdůležitější dovednost manažera. Studenti Ústavu práva a právní vědy si své rozhodovací dovednosti osvojují v různých modelových situacích, které prověří jejich schopnost zorientovat se v problematice, vyhodnotit všechny faktory a zvážit možné následky, na jejichž základě se student musí rozhodnout ve stanoveném časovém limitu.

mba-2

Komunikace

Nezbytnou dovedností manažera je schopnost komunikovat. V případě manažerů více než kdy jindy platí, že špatná komunikace může mít negativní dopad na chod celé společnosti. Kurzy MBA ukazují svým studentům, jak má taková komunikace, aby byla efektivní, vypadat. Není důležité, aby byl manažer vynikajícím rétorem se schopností flexibilně argumentovat, důležité je, aby pro svůj cíl dokázal nadchnout a motivovat svůj tým. K tomu, aby byl naslouchán, musí sám naslouchat, být vstřícný vůči názorům svých zaměstnanců i jejich potřebám. Bez schopnosti vcítit se do pocitů protistrany nemůže vést manažer efektivní komunikaci.

Řešení problémů

Úkolem manažera je také umět řešit nastalé problémy a konflikty. Každý problém je třeba řešit ihned, protože odložené konflikty se řeší podstatně hůře. Problémy, které se na pracovišti nejčastější řeší, vychází z komplikovanosti určitého pracovního úkolu nebo otázek. Pro řešení problému je zásadní schopnost analytického myšlení a dedukce. Kurzy MBA modelují v rámci předávání manažerských dovedností sporné situace, při kterých je třeba jednat analyticky, věcně a logicky, s uměním empatie a respektu vůči druhé straně. To jsou jen některé z výhod, proč se vyplatí studovat právě u nás.

mba-3

Cenné zkušenosti

Obecně vzato jsou manažerské dovednosti jedním ze základních podstat schopného manažera. Protože je studium MBA na Ústavu práva a právní vědy pojato jako studium vycházející z praxe, umění manažerských dovedností je přednášeno manažery z praxe. Jen lektor, který své teoretické vědomosti dokázal sám úspěšně uvést v praxi, předá svým posluchačům to nejlepší do jejich profesního života.

Přihlaste se ke studiu i Vy, do 14. 10. 2015, přihláška ZDE.

Ester Kaúlí

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Právě vyšlo

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

TOP obsah

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů