Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Začínali od nuly s několika produkty. Dnes mají v e-shopu s elektronickými obojky vlastní značku a expandují do zahraničí

inzerce
Před 7 roky

Když v roce 2013 založili mladí podnikatelé Tomáš Mráz a Matěj Jačka e-shop Elektro-obojky.cz, bylo téma elektronických obojků v České republice tabu. Zaměřili se proto na vysvětlování a zákaznickou podporu. Zákazníkovi vymění obojek klidně osmkrát, dokud není spokojený. E-shop s potřebami pro psy rok od roku roste a tento rok odhadují tržby přesahující 36 milionů korun. Jak se buduje úspěšný internetový byznys od píky? A jaké jsou další plány Tomáše a Matěje, zakladatelů největšího českého e-shopu s elektrickými obojky?

Elektro-obojky.cz začínal jako malý e-shop s několika produkty. Dnes má na regálech ve skladech a v prodejním showroomu v Praze vyskládané ty nejlepší elektronické obojky od světoznámých značek, včetně vlastní značky Reedog. „Všichni ve firmě máme psy. Milujeme je. Jsme pečovatelé a staráme se o to, aby lidé měli se svými psy skvělý vztah, aby například kvůli nezvládnuté výchově nekončili v útulku,“ vysvětluje Tomáš Mráz.

Internetový obchod Elektro-obojky.cz navázal partnerství se všemi předními výrobci elektronických obojků na světě. „V současné chvíli máme zastoupení více jak 20 různých značek výrobců obojků nebo smart produktů. Spolupracujeme s velkými americkými společnostmi, jako je D.T. Systems, Dogtra, Ecollar, Sportdog a Petsafe. Dále nabízíme francouzské obojky od firmy Numaxes či Belgické obojky Martin Systém. Mezi naše značky patří jedničky na trhu, například Aetertek, Petrainer, Sureflap, Petcube, Petkit a mnoho dalších,“ upřesňuje Tomáš Mráz.

Z maloobchodu se tak e-shop stal rázem velkoobchodním partnerem pro největší hráče. Aktuálně firma spolupracuje s více než 300 partnery po celé Evropě a produkty zásobuje největší řetězce, jako je například Datart, Alza, Petpark, Profizoo, Happyzoo a další. Vedle elektronických výcvikových obojků e-shop prodává také GPS obojky, obojky proti štěkání, nejrůznější smart produkty, například chytré kamery pro mazlíčky, smart dávkovače, chytrá vodítka nebo hračky. Nabídku internetového obchodu rozšiřují vymazlené pelíšky pro psy i kočky, misky a fontány, záchody, psí i kočičí kosmetika nebo krmivo pro pejsky.

Reedog je značka pro náročné psy

V internetovém obchodě s elektronickými obojky říkají, že mají dva zákazníky: majitele psa a samotného psa. S produktem musejí být spokojeni oba. „Podnikání jsme postavili na důvěryhodnosti, bezpečnosti a komfortu majitelů i psů. Pro naše klienty hledáme ty nejlepší technologie, které spojujeme s líbivým designem, protože i pejskaři mají svůj styl,“ dodává Tomáš Mráz a naráží tím na to, že v e-shopu dnes prodávají svoji vlastní značku Reedog. Ta splňuje vysoké požadavky na kvalitu a zahrnuje nejen elektronické obojky, ale například i luxusní pelíšky nebo potřeby pro pohodlné cestování s pejskem.

Značka Reedog vznikla v roce 2015. „Když jsme e-shop založili, nebavilo nás prodávat polovičatá řešení, často nekvalitní. Investovali jsme proto do vlastní značky, která zohledňuje naše zkušenosti, vyhovuje našim potřebám a požadavkům. Nebylo to snadné, ale zrodil se Reedog. Pečovatel, který se sterá o pohodlí a bezpečnost psů,“ říká Tomáš Mráz. Produktům věří majitelé e-shopu natolik, že si je lidé mohou 30 dní vyzkoušet a případně je vrátit. Výměna zboží přitom není limitovaná. „Už se nám stalo, že jsme elektronický obojek měnili osmkrát, než zákazník zvolil takový, který mu stoprocentně vyhovoval,“ dodává Tomáš Mráz. Pro partnery současně připravili affiliate program Affil.reedog.cz s desetiprocentní provizí.

Expanze do zahraničí a nové projekty

Mladá parta lidí, kteří za e-shopem Elektro-obojky.cz stojí, věří, že jejich mise má smysl. „Zlepšujeme svět, ve kterém jsou spokojenější zvířata i lidé. Nechceme, aby psi končili v útulcích jen proto, že jejich majitel nezvládne výcvik. Elektronické obojky jsou šetrnou a účinnou výcvikovou pomůckou, která funguje,“ uvádí Tomáš Mráz.

E-shop začínal v České republice a dnes je jedničkou nejen v tuzemsku, ale také v Polsku a na Slovensku. A další expanze se chystá. „Plánujeme dobýt i další trhy. Právě se rozrůstáme do Německa, Francie a postupně připravujeme vstup i na trhy v USA a v Rusku. Chceme se stát jedničkou na celosvětovém trhu v prodeji elektronických obojků a dalších smart produktů pro psy,“ popisuje plány druhý majitel internetového obchodu Matěj Jačka.

To ale není jediná vize. Firma míří ještě dál a proniká i do jiných oblastí internetového podnikání. Nyní například tým pracuje na službě Aldigo, která má za cíl změnit pohled na sex business a placené setkání. „Připravujeme aplikaci, jež pomůže propojit lidi, kteří hledají placené setkání s těmi, kdo ho nabízí. Chceme dosáhnout větší bezpečnosti, zlepšit ekonomický i sociální status společnic a zvýšit jejich bezpečnost,“ popisuje nové záměry Tomáš Mráz.

S růstem firmy jde ruku v ruce i rozšiřování týmu. V nejbližší době by mladá firma ráda navýšila počet interních zaměstnanců na patnáct. „Chceme posílit tým o zkušeného skladníka, abychom nepodcenili zvyšující se nároky na expedici. A také hledáme kolegy na posílení pozic v marketingu, účetním oddělení a zákaznické podpoře,“ uzavírá Tomáš Mráz.

Tak pokud milujete psy i moderní technologie a máte co nabídnout, neváhejte se ozvat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký