Inzerce

Inzerce

Z návštěvníků zákazníci. Využijte sílu chatu

Kladete si otázku, zda mít na svém webu či e-shopu chat? Pokud o svém businessu přemýšlíte do hloubky a snažíte se svým potenciálním i stávajícím zákazníkům vyjít maximálně vstříc, může se právě chat stát jedním ze základních pilířů komunikace s nimi. A to komunikace, která je rychlá, která reaguje na aktuální zákazníkovy potřeby a velmi dobře umožňuje zákazníka nasměrovat tam, kam potřebujete.

Navíc, mít na e-shopu chat je trend současné doby a stává se víceméně standardem, který návštěvníci očekávají. Pro zákazníky je totiž příjemné vědět, že se mohou kdykoli obrátit s prosbou o pomoc na odborníka a že dostanu kvalitní odpověď.

CS - widget min online

Rychlá komunikace rozhoduje

Pro celý e-shop je důležité vědět, jak se zákazník v určitém okamžiku cítí, co mu chybí, co se mu těžko hledá, co ho dále zajímá. Chat je pro zjištění všech těchto bodů velmi příhodným nástrojem. Můžete se o tom přesvědčit i tím, že si sami sebe představíte při návštěvě jakéhokoli e-shopu. Řekněme, že si vybíráte sportovní obuv. Najdete si značku a model, který vám vyhovuje. Ale například zjistíte, že je vyprodaná vaše velikost. Nebo byste raději jinou barvu. Nebo se chcete přeptat na nějaký pro vás důležitý detail.

Protože se vám nechce složitě vyhledávat zas od začátku na jiném e-shopu, přemýšlíte, jak požadované informace co nejjednodušší cestou zjistit. Nechce se vám zadávat číslo na telefonu a volat někam, kam se ani nemusíte dovolat. Také se vám nechce otevírat e-mail a vypisovat celý problém do nového e-mailu. Už se chystáte odejít a nákup odložit. Nakonec si ale všimnete, že na vás bliká okno chatu a zaradujete se, protože zjistíte, že je někdo kompetentní online a stačí poslat krátký dotaz rovnou ze stránek e-shopu. Jednoduše a pohodlně.

CS - triggers 2

Zákazníka máte zpátky. A pokud je operátor obsluhující chat dostatečně kvalifikovaný, celá akce dost pravděpodobně skončí úspěšným vytvořením objednávky.

Sledujte, kde se zákazník pohybuje

Navíc dnešní sofistikované chaty mívají poměrně zajímavé funkce. Sledují pohyb návštěvníků na e-shopu a za určitých podmínek je umí oslovit i samy, automatizovaně. Když zákazník zareaguje, operátor může snadno navázat a celou konverzaci směřovat k uzavření objednávky nebo k získání kontaktu na návštěvníka.

Mít na starosti takový chat není nic složitého. Právě naopak, snadno jej nainstalujete na jakýkoliv web a je to otázka několika minut. Chat je možné obsluhovat jak z počítače, tak si ho můžete propojit s mobilem a máte možnost na něm být na cestách či kdekoli jinde. Není problém se na chat v podstatě kdykoli připojit a pomáhat e-shopu ke kvalitnímu a efektivnímu provozu. Velmi se to hodí například večer, kdy mívají e-shopy poměrně vysokou návštěvnost. Zákazník váhá, obsluha na chatu mu informace dodá a můžete tak mít opět radost z nové objednávky.

CS - widget max

Vryjte se zákazníkovi do paměti

Stejně tak zákazník uvítá, pokud se má na koho obrátit v případě dotazů k již zakoupenému zboží. Zde máte opět výbornou možnost na zákazníkův dotaz reagovat a poskytnout mu kvalitní servis. Tím budujete důvěru zákazníků a s příští objednávkou se mnohem pravděpodobněji obrátí rovnou na vás.

Celý chat lze pořídit za velmi příznivou cenu – ani ne stovku na měsíc za operátora. Dobré řešení online chatu (v češtině a s českou podporou) nabízí LimeTalk. Jeho kvalitu si můžete vyzkoušet na vlastní kůži, a to 15 denní zkušební verzí zdarma.

Chat je velmi efektivním prostředkem jak kvalitně komunikovat se zákazníkem ve všech fázích nákupu. Od poskytnutí první informace přes zákaznickou péči až po dokončení objednávky. Nejen, že návštěvníci dostanou všechny informace, které potřebují. Vy můžete získat velmi cenné informace o tom, co je třeba na e-shopu doplnit, co by mělo být lépe vidět, co zákazníkovi usnadnit. Zpětná vazba, kterou dostanete přes každý uskutečněný chat, je nesmírně důležitá pro správný rozvoj každého e-shopu.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

klavesnice-smrt-web

9+1 smrtících vět (nejen) začínajících e-shopařů

martin-michal-peniska-web

E-shop Klub podruhé: Jak probíhala diskuze e-shopů uprostřed skladu TisknuLevně.cz?

Markéta Majerová

Markéta Majerová: Proč Scio tvoří časopis Perpetuum?

Inzerce