Inzerce

WebExpo 2016: Jsme tady pro lidi, kteří tvoří weby

“Nadšení a odhodlání jsou na webu předpokladem pro byznys, design a technologie,” tvrdí motto akce, která se koná 23. — 24. září v Praze.

Inzerce

DSC_5078

Na uveřejnění celého programu akce si počkáme do začátku srpna, ale už teď se můžeme těšit na zahraniční osobnosti jako je:

  • Peter Morville, informační architekt a uznávaný spoluautor knihy Information Architecture For The Web And Beyond
  • Michael Lopp (Apple, Pinterest, Slack), manažer vývojářských týmů, který měl na starosti týmy vývojářů v několik velkých firmách Silicon Valley
  • Harry Roberts, front­endový specialista, na jehož znalosti CSS se spolehli například v Google, BBC nebo OSN

Přednášky a diskuse se budou konat pod jednou střechou: ve Velkém sálu, kině a v hudebním baru v pasáži Lucerna u Václavského náměstí.

DSC_4873

“Všechno děláme jako službu pro lidi. Všichni se rádi dozvídáme nové věci a čerpáme z toho pak celý rok,“ říká hlavní organizátorka Šárka Štrossová.

Lístky se zatím ještě dají koupitza (předprodejní) ceny od 4000 korun. Generálním partnerem konference je Avast. Akci dále podporují Concur Technologies, Credo Ventures a další.

Kompletní program konference najdete zde.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář