Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Webaři a marketéři zbystřete! Affiliate program nástroje Foxentry pro data bez datlování je tady

Pohybujete se denně v online prostředí, tvoříte weby nebo jste konzultanti online marketingu? Uvažujete o zapojení do affiliate programu, ale žádný produkt vám zatím nepřirostl k srdci nebo nedává smysl vzhledem k vašemu oboru? Pak pro vás máme tip – nově spuštěný affiliate program nástroje pro bleskové vyplnění formulářů bez chyb – Foxentry. Všichni e-shopaři i marketéři přece chtějí mít správně vyplněné objednávky a čisté databáze, tak proč na svém doporučení ještě nevydělat?

Foxentry = pohodlná objednávka pro zákazníka + čistá data pro klienta

Foxentry je chytrý nástroj, který pomocí skriptu, nebo API pohodlně nasadíte na svůj web – konkrétně na objednávkové nebo kontaktní formuláře – a vaši zákazníci pak těží z inteligentního našeptávání adres či firem, reálné validace e-mailů a telefonů a dalších vychytávek. Foxentry můžete nasadit i do svého CMS, nebo zpětně zvalidovat svou starou databázi. E-shopař si pak po nasazení nabíjí kredity, které se mu odečítají pouze za to, co reálně využije.

Na českém ani mezinárodním trhu neexistuje v tuto chvíli lepší nástroj z hlediska poměru cena/výkon a Foxentry již využívají stovky e-commerce projektů. Mezi největší patří Sportisimo, Queens.cz či Smarty.cz.

Jak funguje affiliate program Foxentry?

Na jednoduchém principu – získáte doživotní provizi z každého klienta, kterého přivedete. Čím je navíc klient větší, tím častěji si dokupuje kreditové balíčky, a vy dostáváte vyšší a častější provizi. V prvním roce získáváte 20 % z nabitého kreditu, v dalších letech pak 10 %. Průměrně si můžete vydělat 12 000 Kč ročně za 1 klienta. A jak vstoupit do programu?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  1. Zaregistrujte se na webu Foxentry.cz a počkejte na schválení.
  2. Vyberte si, zda chcete prodávat přes unikátní odkaz, nebo přímo přes administraci nástroje Foxentry – hodí se pro vývojáře a webmastery.
  3. Doporučujte Foxentry a začněte vydělávat.

Přečtěte si více o affiliate programu Foxentry přímo na speciální stránce.

Děkujeme, že nedatlujete.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

adam-neuberger-web

Kryptoměny a regulace | Adam Neuberger (Probinex)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Právě vyšlo

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

tomas-reytt-web

Jak se odlišit od konkurence? | Tomáš Reytt (mBank)

Premium
jakub-tizek-web

Začátky podnikání: Největší výzvy, které musíte překonat | Jakub Tížek (Podnikni.to)

Nejoblíbenější

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Komentáře

TOP obsah

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Inzerce