Inzerce

Webaři a marketéři zbystřete! Affiliate program nástroje Foxentry pro data bez datlování je tady

Pohybujete se denně v online prostředí, tvoříte weby nebo jste konzultanti online marketingu? Uvažujete o zapojení do affiliate programu, ale žádný produkt vám zatím nepřirostl k srdci nebo nedává smysl vzhledem k vašemu oboru? Pak pro vás máme tip – nově spuštěný affiliate program nástroje pro bleskové vyplnění formulářů bez chyb – Foxentry. Všichni e-shopaři i marketéři přece chtějí mít správně vyplněné objednávky a čisté databáze, tak proč na svém doporučení ještě nevydělat?

Inzerce

Foxentry = pohodlná objednávka pro zákazníka + čistá data pro klienta

Foxentry je chytrý nástroj, který pomocí skriptu, nebo API pohodlně nasadíte na svůj web – konkrétně na objednávkové nebo kontaktní formuláře – a vaši zákazníci pak těží z inteligentního našeptávání adres či firem, reálné validace e-mailů a telefonů a dalších vychytávek. Foxentry můžete nasadit i do svého CMS, nebo zpětně zvalidovat svou starou databázi. E-shopař si pak po nasazení nabíjí kredity, které se mu odečítají pouze za to, co reálně využije.

Na českém ani mezinárodním trhu neexistuje v tuto chvíli lepší nástroj z hlediska poměru cena/výkon a Foxentry již využívají stovky e-commerce projektů. Mezi největší patří Sportisimo, Queens.cz či Smarty.cz.

Jak funguje affiliate program Foxentry?

Na jednoduchém principu – získáte doživotní provizi z každého klienta, kterého přivedete. Čím je navíc klient větší, tím častěji si dokupuje kreditové balíčky, a vy dostáváte vyšší a častější provizi. V prvním roce získáváte 20 % z nabitého kreditu, v dalších letech pak 10 %. Průměrně si můžete vydělat 12 000 Kč ročně za 1 klienta. A jak vstoupit do programu?

  1. Zaregistrujte se na webu Foxentry.cz a počkejte na schválení.
  2. Vyberte si, zda chcete prodávat přes unikátní odkaz, nebo přímo přes administraci nástroje Foxentry – hodí se pro vývojáře a webmastery.
  3. Doporučujte Foxentry a začněte vydělávat.

Přečtěte si více o affiliate programu Foxentry přímo na speciální stránce.

Děkujeme, že nedatlujete.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Právě vyšlo

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální situace na trhu, regulace a postoj miliardářů | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání