Inzerce

Inzerce

Webaři a marketéři zbystřete! Affiliate program nástroje Foxentry pro data bez datlování je tady

Pohybujete se denně v online prostředí, tvoříte weby nebo jste konzultanti online marketingu? Uvažujete o zapojení do affiliate programu, ale žádný produkt vám zatím nepřirostl k srdci nebo nedává smysl vzhledem k vašemu oboru? Pak pro vás máme tip – nově spuštěný affiliate program nástroje pro bleskové vyplnění formulářů bez chyb – Foxentry. Všichni e-shopaři i marketéři přece chtějí mít správně vyplněné objednávky a čisté databáze, tak proč na svém doporučení ještě nevydělat?

Foxentry = pohodlná objednávka pro zákazníka + čistá data pro klienta

Foxentry je chytrý nástroj, který pomocí skriptu, nebo API pohodlně nasadíte na svůj web – konkrétně na objednávkové nebo kontaktní formuláře – a vaši zákazníci pak těží z inteligentního našeptávání adres či firem, reálné validace e-mailů a telefonů a dalších vychytávek. Foxentry můžete nasadit i do svého CMS, nebo zpětně zvalidovat svou starou databázi. E-shopař si pak po nasazení nabíjí kredity, které se mu odečítají pouze za to, co reálně využije.

Na českém ani mezinárodním trhu neexistuje v tuto chvíli lepší nástroj z hlediska poměru cena/výkon a Foxentry již využívají stovky e-commerce projektů. Mezi největší patří Sportisimo, Queens.cz či Smarty.cz.

Jak funguje affiliate program Foxentry?

Na jednoduchém principu – získáte doživotní provizi z každého klienta, kterého přivedete. Čím je navíc klient větší, tím častěji si dokupuje kreditové balíčky, a vy dostáváte vyšší a častější provizi. V prvním roce získáváte 20 % z nabitého kreditu, v dalších letech pak 10 %. Průměrně si můžete vydělat 12 000 Kč ročně za 1 klienta. A jak vstoupit do programu?

  1. Zaregistrujte se na webu Foxentry.cz a počkejte na schválení.
  2. Vyberte si, zda chcete prodávat přes unikátní odkaz, nebo přímo přes administraci nástroje Foxentry – hodí se pro vývojáře a webmastery.
  3. Doporučujte Foxentry a začněte vydělávat.

Přečtěte si více o affiliate programu Foxentry přímo na speciální stránce.

Děkujeme, že nedatlujete.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

tomas-gavlas-web

Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

jan-hermanek-web

Jan Heřmánek: Jak se vyrábí džemy Mlsný Filip, podniká pro radost a vyhrává ve světových soutěžích

linkbuilding-stul-web

6 znaků kvalitního odkazu

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Co je nejčastější příčinou firemních krizí a jak je řešit?

Inzerce