Inzerce

Výzva pro všechny e-shopy? Dobýt Amazon. Čtěte, jak na to, není to nemožné!

Online podnikání je k velkým cílům jako stvořené, vždyť umožňuje propojení doslova s celým světem v reálném čase. Snad každý český majitel e-shopu se proto někdy odvážil zasnít a představit si, jaké by to bylo, kdyby se mu podařilo proniknout za hranice a oslovit zákazníky i v jiných zemích. A co teprve, kdyby dokázal najít své místo na takovém trhu, jako je ten americký?

Inzerce

V Amazonu mají dveře otevřené

Nejznámějším, největším a patrně nejvlivnějším e-shopem na světě je americký Amazon založený již před více než dvaceti lety. Slyšeli o něm i ti, kteří online nákupům zatím nepropadli. Ze svého duchovního otce Jeffa Bezose brzy udělal jednoho z nejmajetnějších obyvatel planety, loni vygeneroval tržby v hodnotě sedmi miliard dolarů a již několik let platí za fenomén dnešní doby – bez nadsázky představuje revoluci v elektronické komerci a udává směr všem ostatním hráčům na trhu. Nejnověji zkouší třeba testování dronů v roli doručovatelů objednávek. Co udělá Amazon, toho se dřív nebo později chopí i ostatní podnikatelé. Je tedy zcela pochopitelné, že komu se podaří proniknout se svým zbožím právě sem, má takřka vyhráno. Že to není možné? Naopak, paradoxně právě díky svému ohromnému dosahu je Amazon novým členům otevřený víc, než jakýkoliv menší a méně dravý e-shop. Pokud jste tedy svého snu o obchodování za velkou louží již začínali vzdávat, přišel čas jej obnovit a zapřemýšlet, zda by to nakonec třeba skutečně nestálo za to.

Jdete do toho?

Co je nejtěžší, chcete-li uspět na Amazonu? Ti, kteří se do toho již pustili, odpovídají jednoznačně: začít. Rozhodnutí vydat se do neprobádaných vod divokého světa desítek tisíc položek chce pochopitelně trochu odvahy a obchodního ducha, výsledek však může přinést ovoce, o kterém se vám ani nesnilo. Amazon je malovýrobcům nakloněn, nabízí jim řadu výhod a především poskytuje regulérní šanci se prosadit. Neboje se proto neznámého prostředí a pojďte do toho. Nejste na to sami, před vámi již své první krůčky učinily tisíce podnikatelů. A většina z nich se utvrdila v tom, že po překonání ne vždy jednoduchých začátků už svého rozhodnutí ani v nejmenším nelitují. Zvládnete to i vy!

Bez praktického návodu by to však mohlo zbytečně složité. Tím úplně prvním, co udělejte, by proto mělo být seznámení s šikovným e-bookem, který přehledně shrnuje základní pravidla. Jakmile jej důkladně pročtete, všechno vám bude jasnější. A potom už se můžete směle pustit do akce. Tak co, zkusíte to taky?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

petr-macek-web

Projektové řízení: Jakých základních pravidel se držet? | Petr Macek (Caflou.cz)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

TOP obsah

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií