Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Výzva pro všechny e-shopy? Dobýt Amazon. Čtěte, jak na to, není to nemožné!

Online podnikání je k velkým cílům jako stvořené, vždyť umožňuje propojení doslova s celým světem v reálném čase. Snad každý český majitel e-shopu se proto někdy odvážil zasnít a představit si, jaké by to bylo, kdyby se mu podařilo proniknout za hranice a oslovit zákazníky i v jiných zemích. A co teprve, kdyby dokázal najít své místo na takovém trhu, jako je ten americký?

V Amazonu mají dveře otevřené

Nejznámějším, největším a patrně nejvlivnějším e-shopem na světě je americký Amazon založený již před více než dvaceti lety. Slyšeli o něm i ti, kteří online nákupům zatím nepropadli. Ze svého duchovního otce Jeffa Bezose brzy udělal jednoho z nejmajetnějších obyvatel planety, loni vygeneroval tržby v hodnotě sedmi miliard dolarů a již několik let platí za fenomén dnešní doby – bez nadsázky představuje revoluci v elektronické komerci a udává směr všem ostatním hráčům na trhu. Nejnověji zkouší třeba testování dronů v roli doručovatelů objednávek. Co udělá Amazon, toho se dřív nebo později chopí i ostatní podnikatelé. Je tedy zcela pochopitelné, že komu se podaří proniknout se svým zbožím právě sem, má takřka vyhráno. Že to není možné? Naopak, paradoxně právě díky svému ohromnému dosahu je Amazon novým členům otevřený víc, než jakýkoliv menší a méně dravý e-shop. Pokud jste tedy svého snu o obchodování za velkou louží již začínali vzdávat, přišel čas jej obnovit a zapřemýšlet, zda by to nakonec třeba skutečně nestálo za to.

Jdete do toho?

Co je nejtěžší, chcete-li uspět na Amazonu? Ti, kteří se do toho již pustili, odpovídají jednoznačně: začít. Rozhodnutí vydat se do neprobádaných vod divokého světa desítek tisíc položek chce pochopitelně trochu odvahy a obchodního ducha, výsledek však může přinést ovoce, o kterém se vám ani nesnilo. Amazon je malovýrobcům nakloněn, nabízí jim řadu výhod a především poskytuje regulérní šanci se prosadit. Neboje se proto neznámého prostředí a pojďte do toho. Nejste na to sami, před vámi již své první krůčky učinily tisíce podnikatelů. A většina z nich se utvrdila v tom, že po překonání ne vždy jednoduchých začátků už svého rozhodnutí ani v nejmenším nelitují. Zvládnete to i vy!

Bez praktického návodu by to však mohlo zbytečně složité. Tím úplně prvním, co udělejte, by proto mělo být seznámení s šikovným e-bookem, který přehledně shrnuje základní pravidla. Jakmile jej důkladně pročtete, všechno vám bude jasnější. A potom už se můžete směle pustit do akce. Tak co, zkusíte to taky?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Inzerce