Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Výzva pro všechny e-shopy? Dobýt Amazon. Čtěte, jak na to, není to nemožné!

inzerce
Před 7 roky

Online podnikání je k velkým cílům jako stvořené, vždyť umožňuje propojení doslova s celým světem v reálném čase. Snad každý český majitel e-shopu se proto někdy odvážil zasnít a představit si, jaké by to bylo, kdyby se mu podařilo proniknout za hranice a oslovit zákazníky i v jiných zemích. A co teprve, kdyby dokázal najít své místo na takovém trhu, jako je ten americký?

V Amazonu mají dveře otevřené

Nejznámějším, největším a patrně nejvlivnějším e-shopem na světě je americký Amazon založený již před více než dvaceti lety. Slyšeli o něm i ti, kteří online nákupům zatím nepropadli. Ze svého duchovního otce Jeffa Bezose brzy udělal jednoho z nejmajetnějších obyvatel planety, loni vygeneroval tržby v hodnotě sedmi miliard dolarů a již několik let platí za fenomén dnešní doby – bez nadsázky představuje revoluci v elektronické komerci a udává směr všem ostatním hráčům na trhu. Nejnověji zkouší třeba testování dronů v roli doručovatelů objednávek. Co udělá Amazon, toho se dřív nebo později chopí i ostatní podnikatelé. Je tedy zcela pochopitelné, že komu se podaří proniknout se svým zbožím právě sem, má takřka vyhráno. Že to není možné? Naopak, paradoxně právě díky svému ohromnému dosahu je Amazon novým členům otevřený víc, než jakýkoliv menší a méně dravý e-shop. Pokud jste tedy svého snu o obchodování za velkou louží již začínali vzdávat, přišel čas jej obnovit a zapřemýšlet, zda by to nakonec třeba skutečně nestálo za to.

Jdete do toho?

Co je nejtěžší, chcete-li uspět na Amazonu? Ti, kteří se do toho již pustili, odpovídají jednoznačně: začít. Rozhodnutí vydat se do neprobádaných vod divokého světa desítek tisíc položek chce pochopitelně trochu odvahy a obchodního ducha, výsledek však může přinést ovoce, o kterém se vám ani nesnilo. Amazon je malovýrobcům nakloněn, nabízí jim řadu výhod a především poskytuje regulérní šanci se prosadit. Neboje se proto neznámého prostředí a pojďte do toho. Nejste na to sami, před vámi již své první krůčky učinily tisíce podnikatelů. A většina z nich se utvrdila v tom, že po překonání ne vždy jednoduchých začátků už svého rozhodnutí ani v nejmenším nelitují. Zvládnete to i vy!

Bez praktického návodu by to však mohlo zbytečně složité. Tím úplně prvním, co udělejte, by proto mělo být seznámení s šikovným e-bookem, který přehledně shrnuje základní pravidla. Jakmile jej důkladně pročtete, všechno vám bude jasnější. A potom už se můžete směle pustit do akce. Tak co, zkusíte to taky?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký