Inzerce

Inzerce

Výzva pro všechny e-shopy? Dobýt Amazon. Čtěte, jak na to, není to nemožné!

Online podnikání je k velkým cílům jako stvořené, vždyť umožňuje propojení doslova s celým světem v reálném čase. Snad každý český majitel e-shopu se proto někdy odvážil zasnít a představit si, jaké by to bylo, kdyby se mu podařilo proniknout za hranice a oslovit zákazníky i v jiných zemích. A co teprve, kdyby dokázal najít své místo na takovém trhu, jako je ten americký?

V Amazonu mají dveře otevřené

Nejznámějším, největším a patrně nejvlivnějším e-shopem na světě je americký Amazon založený již před více než dvaceti lety. Slyšeli o něm i ti, kteří online nákupům zatím nepropadli. Ze svého duchovního otce Jeffa Bezose brzy udělal jednoho z nejmajetnějších obyvatel planety, loni vygeneroval tržby v hodnotě sedmi miliard dolarů a již několik let platí za fenomén dnešní doby – bez nadsázky představuje revoluci v elektronické komerci a udává směr všem ostatním hráčům na trhu. Nejnověji zkouší třeba testování dronů v roli doručovatelů objednávek. Co udělá Amazon, toho se dřív nebo později chopí i ostatní podnikatelé. Je tedy zcela pochopitelné, že komu se podaří proniknout se svým zbožím právě sem, má takřka vyhráno. Že to není možné? Naopak, paradoxně právě díky svému ohromnému dosahu je Amazon novým členům otevřený víc, než jakýkoliv menší a méně dravý e-shop. Pokud jste tedy svého snu o obchodování za velkou louží již začínali vzdávat, přišel čas jej obnovit a zapřemýšlet, zda by to nakonec třeba skutečně nestálo za to.

Jdete do toho?

Co je nejtěžší, chcete-li uspět na Amazonu? Ti, kteří se do toho již pustili, odpovídají jednoznačně: začít. Rozhodnutí vydat se do neprobádaných vod divokého světa desítek tisíc položek chce pochopitelně trochu odvahy a obchodního ducha, výsledek však může přinést ovoce, o kterém se vám ani nesnilo. Amazon je malovýrobcům nakloněn, nabízí jim řadu výhod a především poskytuje regulérní šanci se prosadit. Neboje se proto neznámého prostředí a pojďte do toho. Nejste na to sami, před vámi již své první krůčky učinily tisíce podnikatelů. A většina z nich se utvrdila v tom, že po překonání ne vždy jednoduchých začátků už svého rozhodnutí ani v nejmenším nelitují. Zvládnete to i vy!

Bez praktického návodu by to však mohlo zbytečně složité. Tím úplně prvním, co udělejte, by proto mělo být seznámení s šikovným e-bookem, který přehledně shrnuje základní pravidla. Jakmile jej důkladně pročtete, všechno vám bude jasnější. A potom už se můžete směle pustit do akce. Tak co, zkusíte to taky?

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

vit-endler-web

Vít Endler: Zlatá klec v korporátu, budování finGOODu, investování do malých firem

michal-koubek-1-web

Michal Koubek (IdeaSupport.cz): Co podnikatelé nejčastěji podceňují ve finančním řízení?

nejlepsi-2015-web

12 nejlepších článků a videí MladýPodnikatel.cz za rok 2015

josef-slerka-web

Josef Šlerka: Udělejte si z učení návyk. A nepospíchejte

Inzerce