Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Využijte konferenci k propagaci firmy! Povíme vám, jak ji uspořádat…

Pořádání konference pomáhá propagovat nejen vaši společnost, ale také vás prezentuje jako autoritu daného oboru. Pokud máte pocit, že v oblasti vašeho podnikání nějaká veřejná akce chybí, rozhodně se nebojte pustit do jejího uspořádání. Ano, bude vás to stát spoustu času, ale investice se s vysokou pravděpodobností vyplatí. Pojďme se dát do toho! Jak ale začít?

Před začátkem vás čeká spousta práce – musíte sehnat prostory, peníze a vybrat dobré datum a čas. Během konference je třeba zajistit dostatek jídla a pití. A zapomenout byste samozřejmě neměli na skvělý program. Přeci jen se na konferenci sejdou odborníci z různých oborů a budou čekat, že kromě cenných kontaktů, jim konference přinese také informační hodnotu.

Kde sehnat peníze na konferenci?

Před samotným pořádáním konference je důležité uvědomit si, že její pořádání stojí nemalé peníze. Abyste nemuseli konferenci celou sami dotovat, je zde několik možností, jak peníze získat.

Konferenci můžete zafinancovat pouze ze vstupného od návštěvníků, avšak obecně se doporučuje zajistit si vyrovnaný mix sponzorů společně se ziskem z účastnických příspěvků.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

“Financovat podobnou akci čistě z účastnických poplatků sice lze, nicméně to vyžaduje značné zkušenosti a organizační schopnosti (pokud nechcete skončit v dluzích). Proto je nejlepší začít tím, že si najdete hlavního sponzora.” (Pavel Císař v článku Jak se dělá konference I.)

Ze začátku se zaměřte na získání hlavního sponzora. Až se vám podaří zajistit základní financování, můžete se pustit do dalšího plánování.

Program je třeba vyšperkovat do posledního puntíku

Dobrá konference musí mít také dobrý program. Proto si dejte záležet na výběru řečníků. Nechte si speakery doporučit a lovte z řad korporátů i menších firem. Tímto výběrem se zavděčíte všem pozvaným hostům.

“Jednu věc bylo nutné si uvědomit hned v začátku. Nepořádám akci pro sebe, ale pro hodně různorodou skupinu lidí. ” (Zuzana Šochová v článku Jak uspořádat konferenci)

Zkuste se vžít do různých typů návštěvníků plánované konference (menší a větší firmy, různé obory a úrovně znalostí posluchačů) a uzpůsobit program tak, aby co nejvíce návštěvníkům vyhovoval a nebrali program jako ztrátu času.

Myslete také na nezbytné detaily

Konference by měla sloužit jako místo k setkávání a získávání nových kontaktů. K tomu dopomáhá třeba taková drobnost, jako je jmenovka pro každého z účastníků.

Pokud plánujete po jednotlivých přednáškách diskuzi, myslete na to, že na všechny se nemusí dostat. Umožněte tedy návštěvníkům setkávat se s kým chtějí v openspace prostoru během  přestávek mezi přednáškami nebo po skončení konference.

Nepodceňujte dobrý catering a občerstvení celkově. S vydařeným občerstvením může i průměrná konference zanechat dobrý dojem. Při objednávní jídla myslete také na dostatek nealkoholických nápojů. Objevit by se zde měla také káva, konference bývají dlouhé a dobrá káva jistě příjde vhod.

Podíleli jste se již někdy na pořádání konference? Jakých chyb jste se dopustili, či co dalšího je vhodné zmínit? Článek do budoucna rádi rozšíříme o vaše nápady.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Jan Onesork

Konzultant internetového marketingu. Vytvořeno ve spolupráci s Veletrhy Brno (realizace expozic a pronájem konferenčních prostor).

Nenechte si ujít

jak-vytvorit-web-PkS

5 nejzásadnějších chyb, kterým se vyhnout při tvorbě webu

alexander-fryc-1

Založení SRO nejlevněji a nejrychleji.

martin-chytry-web

Přehledně: Formáty venkovní reklamy, které byste měli znát

Právě vyšlo

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Inzerce