Inzerce

Využijte konferenci k propagaci firmy! Povíme vám, jak ji uspořádat…

Pořádání konference pomáhá propagovat nejen vaši společnost, ale také vás prezentuje jako autoritu daného oboru. Pokud máte pocit, že v oblasti vašeho podnikání nějaká veřejná akce chybí, rozhodně se nebojte pustit do jejího uspořádání. Ano, bude vás to stát spoustu času, ale investice se s vysokou pravděpodobností vyplatí. Pojďme se dát do toho! Jak ale začít?

Inzerce

Před začátkem vás čeká spousta práce – musíte sehnat prostory, peníze a vybrat dobré datum a čas. Během konference je třeba zajistit dostatek jídla a pití. A zapomenout byste samozřejmě neměli na skvělý program. Přeci jen se na konferenci sejdou odborníci z různých oborů a budou čekat, že kromě cenných kontaktů, jim konference přinese také informační hodnotu.

Kde sehnat peníze na konferenci?

Před samotným pořádáním konference je důležité uvědomit si, že její pořádání stojí nemalé peníze. Abyste nemuseli konferenci celou sami dotovat, je zde několik možností, jak peníze získat.

Konferenci můžete zafinancovat pouze ze vstupného od návštěvníků, avšak obecně se doporučuje zajistit si vyrovnaný mix sponzorů společně se ziskem z účastnických příspěvků.

“Financovat podobnou akci čistě z účastnických poplatků sice lze, nicméně to vyžaduje značné zkušenosti a organizační schopnosti (pokud nechcete skončit v dluzích). Proto je nejlepší začít tím, že si najdete hlavního sponzora.” (Pavel Císař v článku Jak se dělá konference I.)

Ze začátku se zaměřte na získání hlavního sponzora. Až se vám podaří zajistit základní financování, můžete se pustit do dalšího plánování.

Program je třeba vyšperkovat do posledního puntíku

Dobrá konference musí mít také dobrý program. Proto si dejte záležet na výběru řečníků. Nechte si speakery doporučit a lovte z řad korporátů i menších firem. Tímto výběrem se zavděčíte všem pozvaným hostům.

“Jednu věc bylo nutné si uvědomit hned v začátku. Nepořádám akci pro sebe, ale pro hodně různorodou skupinu lidí. ” (Zuzana Šochová v článku Jak uspořádat konferenci)

Zkuste se vžít do různých typů návštěvníků plánované konference (menší a větší firmy, různé obory a úrovně znalostí posluchačů) a uzpůsobit program tak, aby co nejvíce návštěvníkům vyhovoval a nebrali program jako ztrátu času.

Myslete také na nezbytné detaily

Konference by měla sloužit jako místo k setkávání a získávání nových kontaktů. K tomu dopomáhá třeba taková drobnost, jako je jmenovka pro každého z účastníků.

Pokud plánujete po jednotlivých přednáškách diskuzi, myslete na to, že na všechny se nemusí dostat. Umožněte tedy návštěvníkům setkávat se s kým chtějí v openspace prostoru během  přestávek mezi přednáškami nebo po skončení konference.

Nepodceňujte dobrý catering a občerstvení celkově. S vydařeným občerstvením může i průměrná konference zanechat dobrý dojem. Při objednávní jídla myslete také na dostatek nealkoholických nápojů. Objevit by se zde měla také káva, konference bývají dlouhé a dobrá káva jistě příjde vhod.

Podíleli jste se již někdy na pořádání konference? Jakých chyb jste se dopustili, či co dalšího je vhodné zmínit? Článek do budoucna rádi rozšíříme o vaše nápady.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Jan Onesork

Konzultant internetového marketingu. Vytvořeno ve spolupráci s Veletrhy Brno (realizace expozic a pronájem konferenčních prostor).

Nenechte si ujít

jak-vytvorit-web-PkS

5 nejzásadnějších chyb, kterým se vyhnout při tvorbě webu

alexander-fryc-1

Založení SRO nejlevněji a nejrychleji.

martin-chytry-web

Přehledně: Formáty venkovní reklamy, které byste měli znát

Právě vyšlo

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Pro předplatitele
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek