Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Vytvořte si sami profesionální eshop a webovou stránku 

Každý, kdo dnes provozuje služby, nebo nabízí zboží, potřebuje mít kvalitní prezentaci na internetu. Ovšem málokterý laik si sám dokáže vytvořit webové stránky nebo eshop, který by byl funkční, a přitom zajímavý a originální. Strávil by tím neúměrně mnoho času a výsledky by neodpovídaly jeho snaze. Proto je mnohem lepší svěřit tuto práci odborníkům, kteří jí rozumí. A my víme, kde je najít.

Inzerce

Platíte jenom za to, co používáte

S pomocí odborníků a jimi nabízených modulů si můžete sami poskládat kvalitní webovou stránku na profesionální úrovni nebo eshop vyznačující se různými funkcemi. Přitom tvorba eshopu je intuitivní a velmi jednoduchá, zvládne ji i člověk, který nemá s informačními technologiemi a webovými prezentacemi vůbec nic společného. Jaké výhody tento systém svým uživatelům poskytuje?

  • Každý platí jenom za konfiguraci eshopu, kterou doopravdy využívá. V účtu za služby se tedy objevují pouze položky, které skutečně máte zapnuté a funkční. Neplatíte žádné paušály za něco, co jste nikdy nepoužili.
  • Platí se kreditním systémem. Nejsou zde žádné měsíční faktury.
  • Způsob ovládání systému je velice jednoduchý a intuitivní. Zvládnou ho i malé děti nebo senioři, kteří mají velmi malé zkušenosti s výpočetní technikou.
  • Na vyzkoušení systému je lhůta 30 dní. Po tuto dobu máte eshop zdarma, abyste si mohli ověřit jeho funkčnost a vyzkoušet si všechny jeho možnosti.

Příznivé ceny eshopu

Z výše popsaných důvodů je cena eshopu velmi výhodná. Měsíční zkouška bohatě postačí k tomu, aby si každý klient mohl vyzkoušet, co všechno systém dokáže. Jestliže s ním bude spokojen, potom stačí několika kliknutími poslat projekt rovnou do ostrého provozu, kdy začne svému majiteli úspěšně vydělávat.

Stránka se dá vytvořit za minutu

Dalším plusem je vytvoření web stránky, které je zcela zdarma. Systém je přitom tak srozumitelný a operativní, že jakmile se zaregistrujete, můžete začít vytvářet. Celou webovou stránku zvládnete vybudovat za minutu. Pouze zadáte jméno stránky, e-mail a hesla a můžete pracovat. Záleží jenom na vás, jakou barevnost a podobu stránky si vyberete.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Neomezený prostor a webhosting zdarma

Jaké další výhody sytém nabízí?

  • K dispozici je neomezený prostor na disku.
  • K eshopu nebo webu dostáváte v ceně i webhosting, který obnáší 500 MB webového prostoru, 3 e-mailové adresy a 5000 MB pro datový přenos za měsíc.
  • Pravidelné aktualizace a vylepšení systému jsou zdarma a okamžitě k dispozici.
  • Nabídka obsahuje širokou paletu designu v podobě pěti šablon s více než 50 barevnými variantami. Pokud vám ani to nestačí, grafik poskytuje službu Design na míru, kdy vám prezentaci zpracuje přesně podle vašich specifických požadavků.
  • Šablony jsou tak kvalitní, že se dobře zobrazují i na tabletech a mobilních telefonech.
  • Samozřejmostí je SEO optimalizace.
  • Nechybí technická podpora, a to buď mailem, telefonicky, nebo také pomocí modulu technické podpory přímo v administraci systému.

Jednoduchá správa a využívání řady funkcí

Provozování eshopu je velmi jednoduché. Získáte pronájem eshopu přímo na vlastní doméně. Dokonce je možné z jednoho e-mailu spravovat víc eshopů. Není problém zde vytvářet věrnostní programy, sestavovat statistiky tržeb dosažených na eshopu. Funguje mailová i SMSková notifikace i podpora čteček čárových kódů. Jak obchod, tak i webová stránka se dá propojit s facebookem. Zboží se také dá velmi jednoduchým způsobem importovat od dodavatele, takže naplnění eshopu je snadné a rychlé. Skvělé je, že si můžete svůj internetový obchod sami spravovat a přitom pružně reagovat na aktuální požadavky trhu. Konfigurace se dá kdykoli bez potíží změnit a upravit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce