Inzerce

Inzerce

Výběr správného online CRM systému není hračka

Jste majitel společnosti, manažer, vedoucí pracovník, oddaný zaměstnanec, který je tělem i duší ve firmě? Pokud ano, následující řádky vám pomohou při výběru vhodného online crm systému.

Každý z nás má vlastní styl manažování lidí a firmy jako celku. Někdo liberální, jiný zase direktivní, nebo můžete firmu řídit jako demokrat, to ale může skončit špatně.

crm system

Mnoho podniků má ale něco společného. Touhu nabízet jedinečné služby. A právě jedinečné služby dokážete nabízet, pokud máte dokonale vyvinutý systém práce. S efektivitou a systémem práce velmi úzce souvisí i problematika crm systémů. Stále častěji firmy při komunikaci s klienty, zaměstnanci či obchodními partnery, využívají šikovné aplikace, které znásobují jejich zisky a zpřehlední procesy ve firmě.

Na trhu existují stovky kvalitních CRM systémů – robustní, jednoduché ale i bezplatné. Jak ale vybrat ten správný? Odpovědi můžete najít v následujících řádcích.

CRM systém by měl zjednodušit fungování firem

Při výběru ideálního CRM by jste se měli zamyslet především nad tím, na co ho budete potřebovat. Je nezbytný pro řízení týmu, úkolů, zakázek, zda na jednoduchou evidenci zákazníků a efektivní e-mailing? Nebo máte v úmyslu sledovat docházku zaměstnancú a využít docházkový systém, či evidovať všechny finance vrámci firmy? Funkcionalit je nepočítaně. Špatný výběr softwaru vám může nadělat v budoucnu velký problém. Nejen z hlediska finančního, ale i časového. Doplatit na to může vaše firma, zaměstnanci a dokonce i zákazník.

Všechny CRM (dohromady až 50) které v článku zmíníme, si skupinka lidí z renomovaného portálu o podnikání businessnewsdaily.com vyzkoušela na vlastní kůži. Prošli si úvodními registracemi, testováním základních, zda pokročilých funkcionalit, testováním mobilních aplikací, sledováním doprovodných videí, integraci softwaru, komunikací s call centrem, a podobně.

Kritéria , které zavážili při hodnocení CRM

  • cena,
  • snadnost použití,
  • možnosti správy kontaktů,
  • prodejní a marketingové nástroje,
  • sledování zaměstnanců,
  • možnosti přizpůsobování,
  • možnosti automatizace,
  • integrace a komunikace s jinými nástroji,
  • reportovací a analytické nástroje,
  • mobilní přístup a aplikace,
  • omezení služeb,
  • zákaznický servis.

Máme výsledky . Nejlepší CRM systém pro…

crm system 2

Online CRM systém pro mále podniky: Salesforce

Salesforce je cloudové řešení, jednoduše řečeno, funguje online. Má jednoduché uživatelské rozhraní a zahrnuje všechny klíčové funkce potřebné pro řízení podniku. Správa kontaktů a zákazníků, prognózy prodejů, automatizace pracovních postupů a množství jiných důležitých nástrojů. Navíc nabízí mobilní aplikaci, díky které máte kdykoliv a kdekoliv přístup ke svým datům.

Online CRM systém pro velmi malé podniky: Insightly

Insightly patří mezi jednoduché, ale funkcemi “ nabité “ CRM systémy. Má v sobě všechny základní funkce, které jsou pro správu malých podniků potřebné. Insightly je škálovatelný software, který si můžete upravovat podle požadavků. Čili pokud bude vaše firma růst, funkcionality si můžete přidat podle potřeb. Výhodou je i bezplatná verze, kterou doporučujeme vyzkoušet právě při první zkušenosti s tímto typem softwaru. Podobně jako Salesforce nabízí správu kontaktů, řízení projektů, řízení příležitostí, rozpis prací u jednotlivých úkolech a řešeních. K dispozici je i mobilní aplikace. Přistupovat k datům můžete kdykoliv a kdekoliv.

Online free CRM systém: Zoho CRM

Zoho CRM je výkonný CRM software, který nabízí všechny výše zmíněné základní funkce a je zdarma pro prvních 10 uživatelů. K dispozici je také šikovná mobilní aplikace.

Český a slovenský online CRM systém: Flowii

Vybrali jsme pro vás i jeden další online CRM systém s názvem Flowii. Proč? Protože plní řadu z funkcionalit, které jsou srovnatelné s výše testovanými CRM systémy a je cenově dostupnější. Můžete si ho otestovat až na 60 dní zdarma a rozhodnout se, zda splnil vaše očekávání, nebo ne. Některé z funkcionalit jsou dokonce zdarma. Je v českém a slovenském jazyce a poskytuje uživatelům pravidelnou telefonickou podporu. Pomůže vám při správě a zálohování dat o vašich klientech. Také při řízení zakázek, obchodních případů, úkolů ve firmě, či sledování docházky zaměstnanců, marketingových aktivitách pomocí e – mailingu, či sledování příjmů a výdajů firmy.

crm system zdarma
Klikněte zde.

Na závěr připojujeme kompletní seznam CRM softwarů

ACT! Essentials, AllProWebTools, Apptivo CRM, Avidian/Prophet, Base, Bluenose, BoomTown!, bpm´online, Buddy CRM, Bullhorn, CampaignerCRM, Capsule, Commence, Contactually, GoldMine, GreenRope, Hatchbuck, Highrise, Hubspot CRM, Insightly, iSEEit, LeadMaster, Maximizer, Method: CRM, Microsoft Dynamics CRM, NetSuite CRM, Nimble, Nutshell, Odoo, OnContact, Pipedrive, PipelineDeals, Pipeliner, Podio, Sage CRM, Salesforce, Salesnet, SalesNexus, SAP Digital for Customer Engagement, Snapforce, SugarCRM, TeamWox, Vtiger, Workbooks, Zoho CRM.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

frantisek-hulka-alza

František Hůlka: Jak dělá affiliate marketing Alza.cz?

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Inzerce