Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Vlastní eshop? Díky Dropshippingu to nikdy nebylo jednodušší!

Mnoho lidí touží podnikat, zejména, když dnešní doba nabízí takové obrovské možnosti. Největší potenciál je právě na internetu, což všichni moc dobře vědí. Ročně tak neustále přibývá obrovské množství eshopů a webových stránek, kde lidé nabízejí nejen své produkty, ale i služby. Mít vlastní eshop může však být na první dojem pro začínajícího podnikatele obrovská starost a příliš vysoké náklady. Z těchto důvodů se někteří svého snu dokonce vzdají.

Proto jsme vymysleli nové řešení, které tyto starosti zcela vyřeší za vás! Forma dropshippingového eshopu totiž nabízí jeho tvorbu, nákup zboží na sklad, komunikaci se zákazníky, vyřizování objednávek a reklamací, ale také zajištění vhodného dodavatele!

Díky této možnosti ušetříte spoustu starostí, peněz a hlavně nervů. Zboží si vyberete sami, a to mezi 33 velkoobchody z 26 typů sortimentu a z více než 100.000 produktů!

Jak celý proces vlastně funguje?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jediné, co musíte udělat, je vybrat si vhodný velkoobchod a váš eshop tak naplnit. Následně se staráte pouze o propagaci.

Jaké další výhody vám droshippingový eshop přináší?

  • produkty jsou na eshopu již předvyplněny, takže podnikáte v podstatě ihned
  • neplatíte žádné vstupní náklady za dodané zboží
  • nemusíte řešit žádné náklady za skladové prostory
  • vámi zvolený velkoobchod řeší reklamace a objednávky se zákazníkem za vás
  • jediné, o co se staráte, je propagace vašeho eshopu
  • tato forma podnikání je výbornou možností pro mladé a nadšené podnikatele
  • sami si nastavujete výši provize za prodané zboží
  • obchodní podmínky jsou již vytvořeny, a to přímo právní kanceláří

A z jakého sortimentu lze vybírat?

Dům a bydlení , zahrada, volný čas, sport, dárkové zboží a gadgets, erotické zboží, drogistické zboží, autodoplňky, dětské dřevěné hračky, powerbanky, spodní prádlo, chovatelské potřeby, hračky, kabelky a hodinky, chilli koření všech druhů, hry, hlavolamy a dárky, kuchyňské vybavení, titanové nádobí, příslušenství ke grilování, ložní textil, luxusní spodní prádlo, kvalitní fitness oblečení, kuchyňské vybavení, elektro příslušenství a IT, bumerangy do kanceláře, parku, doplňky stravy a BIO, sportovní výživa.

Dropshipping je tedy skvělým řešením pro všechny, kdo váhá začít s vlastním eshopem, právě kvůli obavám z vysokých nákladů a hledání spolehlivého dodavatele. Na adrese http://www.dropareal.cz/demo-eshop-10001 si můžete prohlédnout, jak takový vzorový eshop vypadá a sami se následně pustit do vlastního podnikání bez rizika na www.dropreal.cz !

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Inzerce