Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Vlastní eshop? Díky Dropshippingu to nikdy nebylo jednodušší!

Mnoho lidí touží podnikat, zejména, když dnešní doba nabízí takové obrovské možnosti. Největší potenciál je právě na internetu, což všichni moc dobře vědí. Ročně tak neustále přibývá obrovské množství eshopů a webových stránek, kde lidé nabízejí nejen své produkty, ale i služby. Mít vlastní eshop může však být na první dojem pro začínajícího podnikatele obrovská starost a příliš vysoké náklady. Z těchto důvodů se někteří svého snu dokonce vzdají.

Proto jsme vymysleli nové řešení, které tyto starosti zcela vyřeší za vás! Forma dropshippingového eshopu totiž nabízí jeho tvorbu, nákup zboží na sklad, komunikaci se zákazníky, vyřizování objednávek a reklamací, ale také zajištění vhodného dodavatele!

Díky této možnosti ušetříte spoustu starostí, peněz a hlavně nervů. Zboží si vyberete sami, a to mezi 33 velkoobchody z 26 typů sortimentu a z více než 100.000 produktů!

Jak celý proces vlastně funguje?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jediné, co musíte udělat, je vybrat si vhodný velkoobchod a váš eshop tak naplnit. Následně se staráte pouze o propagaci.

Jaké další výhody vám droshippingový eshop přináší?

  • produkty jsou na eshopu již předvyplněny, takže podnikáte v podstatě ihned
  • neplatíte žádné vstupní náklady za dodané zboží
  • nemusíte řešit žádné náklady za skladové prostory
  • vámi zvolený velkoobchod řeší reklamace a objednávky se zákazníkem za vás
  • jediné, o co se staráte, je propagace vašeho eshopu
  • tato forma podnikání je výbornou možností pro mladé a nadšené podnikatele
  • sami si nastavujete výši provize za prodané zboží
  • obchodní podmínky jsou již vytvořeny, a to přímo právní kanceláří

A z jakého sortimentu lze vybírat?

Dům a bydlení , zahrada, volný čas, sport, dárkové zboží a gadgets, erotické zboží, drogistické zboží, autodoplňky, dětské dřevěné hračky, powerbanky, spodní prádlo, chovatelské potřeby, hračky, kabelky a hodinky, chilli koření všech druhů, hry, hlavolamy a dárky, kuchyňské vybavení, titanové nádobí, příslušenství ke grilování, ložní textil, luxusní spodní prádlo, kvalitní fitness oblečení, kuchyňské vybavení, elektro příslušenství a IT, bumerangy do kanceláře, parku, doplňky stravy a BIO, sportovní výživa.

Dropshipping je tedy skvělým řešením pro všechny, kdo váhá začít s vlastním eshopem, právě kvůli obavám z vysokých nákladů a hledání spolehlivého dodavatele. Na adrese http://www.dropareal.cz/demo-eshop-10001 si můžete prohlédnout, jak takový vzorový eshop vypadá a sami se následně pustit do vlastního podnikání bez rizika na www.dropreal.cz !

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce