Inzerce

Vlastní doména je nejlepší reklamou

Udělali jste již pro svoje zviditelnění úplně všechno? Investovali jste do reklamy a propagačních materiálů? A co takhle vlastní doména? Nejlepší reklama.

Inzerce

Vyberte si vlastní doménu

Internetový svět přináší mnoho způsobů jak získat informace, poslat email nebo si udělat dobrou a profesionální reklamu. Pokud máte firmu, poskytujete služby, prodáváte produkty, odesíláte emaily, tak nejlepší reklamou a cestou ke zviditelnění se, je vlastní doména.

Co je tedy doména?

Doména je zkratka pro přesný název, který zní doménové jméno. Jedná se o přesnou adresu jakýchkoliv internetových stránek, kterou uživatel píše do vyhledávače.

Při výběru vlastní domény vás bude zajímat především doména 2. řádu, kterou tvoří samotný název, který pečlivě vyberete vy sami. To znamená jedno až dvě slova bez diakritiky a za tímto tvarem následuje koncovka, třeba .cz.

Abyste mohli vlastní doménu používat, musíte jí nejdřív zaregistrovat.

Organizátorem a provozovatelem české domény, tedy s koncovkou .cz je sdružení CZ.NIC. Toto sdružení se stará o bezchybný provoz české domény, jedinečnost vybraných domén a provozuje další aktivity. Obsahem aktivit sdružení není samotná registrace domény.

CZ.NIC se stará o seznam registrátorů, přes které vybranou doménu zaregistrujete. Vybranou doménu zkontrolujete přes službu WHOIS, která potvrdí nebo vyvrátí, jestli je vybraná doména volná. Výběrem české domény si zajistíte vyšší důvěryhodnost a bezpečnost.

Mezi TOP 10 registrátorů, které najdete na seznamu zveřejněného na CZ.NIC, patří i firma TELE3. Provádí nejen registrace domény, ale je poskytovatelem i dalších služeb. Například webhosting zdarma neboli free webhosting, pronájem serveru, smtp server, mail server a další profesionální služby.

Kvalitního registrátora vybírejte také podle toho, jestli poskytuje zabezpečení DNSSEC. Jedná se o rozšíření, které zvyšuje bezpečnost používání a provozování doménových jmen. Funguje na principu zabránění podvržení falešných nebo změněných údajů získaných se systému DNS.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

adam-kratochvil-web

Krabice na zboží. Proč je e-shopy neřeší efektivně? | Adam Kratochvíl (Box48.cz)

Právě vyšlo

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

marek-odehnal-web

Emoce v investování: Jak je zvládnout? | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele