Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

VideoBydleni.cz: Virtuální a 3D prohlídky se stávají standardem

inzerce
Před 6 roky

Startup Videobydlení.cz byl první, kdo mezi realitními portály poskytl prostor pro video prezentaci. Nyní posouvá standardy opět výš. Vlajkovou lodí portálu jsou nyní virtuální a 3D prohlídky, o které zájem neustále stoupá.

Cílem zakladatelů VideoBydlení.cz je vytvořit službu, která změní způsob vyhledávání nemovitostí a posune inzertní svět realit na vyšší úroveň. Video prohlídky jsou pro kvalitní realitní kanceláře i náročné klienty standardem. Zájem o video, virtuální a 3D prohlídky rok od roku roste. Především trend ve videoprohlídkách roste meziročně o 200% v počtu realitních kanceláří, které takto prezentují své nemovitostí. Není tedy divu, že tým VideoBydlení.cz přichází s dalšími novinkami, které reagují na dnešní náročnou poptávku.

Nový rozměr v nemovitostech

Doby, kdy makléři prezentovali nemovitost pouze fotkami a popisem nemovitosti, jsou dávno pryč. Zažíváme technologický boom a není divu, že se vliv technologií prosazuje právě v realitním byznysu. Virtuální realita nabízí možnost prezentovat nemovitosti doslova v novém rozměru. Kvalitně provedené video či využití technologií dokáže oslovit potenciálního zájemce daleko více. Samotná nemovitost se navíc touto prezentací zvýrazní. „Majitel realitní kanceláře, nebo makléř má konkurenční výhodu oproti ostatním, kteří takto prezentovanou nemovitost ještě nemají. Kvalitní natočení nemovitosti může být zároveň i dobrou vizitkou a důvodem říci si o tu správnou odměnu,“ vysvětluje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz

Konečně jasná představa

Prezentace touto cestou je bezesporu výhodná nejen pro zájemce o nemovitost, ale především pro realitní kanceláře, majitele a developery. „Největší výhodou video a virtuálních prohlídek je to, že zákazník má téměř reálnou představu o dané nemovitosti, tudíž se vyfiltrují jen vážní zájemci, což šetří čas na obou stranách. Nemůže se tedy stát, že na prohlídku přijde zájemce, který o nemovitost nemá vůbec zájem,“ popisuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz. A samozřejmě tento způsob prezentace zásadně mění i prodej domů na klíč a bytů developerských společností. Klient má zase o něco blíže k představě o nemovitosti, do které se chytá investovat.

Inzerce

Jakub Veverka | Zdroj fotky: VideoBydleni.cz

První na trhu

VideoBydlení.cz nabízí především prostor pro umístění takto prezentovaných nemovitostí. Na trhu s realitními portály byli první, kdo implementoval Videoprohlídku, Virtuální prohlídku a 3D prohlídku přímo do detailu inzerátu a zároveň nabídli takto prezentovanou nemovitost přizpůsobenou ke zhlédnutí i přes mobilní zařízení. „Předběhli jsme takto i ty největší leadery na trhu. Nově se nám podařilo dostat do detailu inzerátu obě varianty. A to videoprohlídku i virtuální prohlídku najednou. To je aktuálně naprostá novinka na trhu,“ upozorňuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz.Možnost takto pokrokových prezentací stojí samozřejmě určité úsilí.„Dobré video natočíme kvalitním fotoaparátem, virtuální prohlídku, respektive sférické fotky pořídíme zařízením do 10 000 Kč, ale 3D prohlídku si již musíme nechat vyrobit přímo od profesionála,“ doplňuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz

Standardy se nastolují

S rostoucí poptávkou pochopitelně roste i konkurence, ovšem nejde o nic přelomového. Spíše jde o nastavení nového standardu, ať už distribučního, či komunikačního mezi realitními kancelářemi a realitními portály. Čím více portálů tuto variantu bude nabízet, tím se celý trh posune v prezentaci dopředu. „Vydělají na tom především zájemci o nemovitosti, a to je náš cíl. Konkurence je zdravá, navíc může pomoci k dalšímu rozšíření takto prezentovaných nemovitostí, a tím pádem VideoBydlení může získat další takový obsah, který může nabídnout svým uživatelům,“ vysvětluje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz

Na cestě k prvenství bylo pro VideoBydlení nejzásadnější přesvědčit klienty, že s videoprohlídkami budou o krok napřed vůči konkurenci. Zároveň i flexibilita reagování na poptávku klientů, převážně v implementaci těchto prohlídek do detailu inzerátu. Zásadní je podle Jakuba Veverky férový přístup, kdy ctí situaci WIN-WIN.

Fotkám odzvonilo

Virtuální prohlídky nemovitosti zažívají velký boom a nabízí je řada realitních kanceláří. Zájemci o byt se mohou po bytech pohybovat za pomoci klikání myší a navigaci, nyní díky 3D technologiím, však nepotřebují ani to. „Rostoucí návštěvnost VideoBydlení je důkazem, že zájemce o nemovitosti zajímají takto nově prezentované nemovitosti. V horizontu 5 let očekáváme, že podíl videa bude majoritní nad fotkami,“ predikuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého