Inzerce

VideoBydleni.cz: Virtuální a 3D prohlídky se stávají standardem

Startup Videobydlení.cz byl první, kdo mezi realitními portály poskytl prostor pro video prezentaci. Nyní posouvá standardy opět výš. Vlajkovou lodí portálu jsou nyní virtuální a 3D prohlídky, o které zájem neustále stoupá.

Inzerce

Cílem zakladatelů VideoBydlení.cz je vytvořit službu, která změní způsob vyhledávání nemovitostí a posune inzertní svět realit na vyšší úroveň. Video prohlídky jsou pro kvalitní realitní kanceláře i náročné klienty standardem. Zájem o video, virtuální a 3D prohlídky rok od roku roste. Především trend ve videoprohlídkách roste meziročně o 200% v počtu realitních kanceláří, které takto prezentují své nemovitostí. Není tedy divu, že tým VideoBydlení.cz přichází s dalšími novinkami, které reagují na dnešní náročnou poptávku.

Nový rozměr v nemovitostech

Doby, kdy makléři prezentovali nemovitost pouze fotkami a popisem nemovitosti, jsou dávno pryč. Zažíváme technologický boom a není divu, že se vliv technologií prosazuje právě v realitním byznysu. Virtuální realita nabízí možnost prezentovat nemovitosti doslova v novém rozměru. Kvalitně provedené video či využití technologií dokáže oslovit potenciálního zájemce daleko více. Samotná nemovitost se navíc touto prezentací zvýrazní. „Majitel realitní kanceláře, nebo makléř má konkurenční výhodu oproti ostatním, kteří takto prezentovanou nemovitost ještě nemají. Kvalitní natočení nemovitosti může být zároveň i dobrou vizitkou a důvodem říci si o tu správnou odměnu,“ vysvětluje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz

Konečně jasná představa

Prezentace touto cestou je bezesporu výhodná nejen pro zájemce o nemovitost, ale především pro realitní kanceláře, majitele a developery. „Největší výhodou video a virtuálních prohlídek je to, že zákazník má téměř reálnou představu o dané nemovitosti, tudíž se vyfiltrují jen vážní zájemci, což šetří čas na obou stranách. Nemůže se tedy stát, že na prohlídku přijde zájemce, který o nemovitost nemá vůbec zájem,“ popisuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz. A samozřejmě tento způsob prezentace zásadně mění i prodej domů na klíč a bytů developerských společností. Klient má zase o něco blíže k představě o nemovitosti, do které se chytá investovat.

Jakub Veverka | Zdroj fotky: VideoBydleni.cz

První na trhu

VideoBydlení.cz nabízí především prostor pro umístění takto prezentovaných nemovitostí. Na trhu s realitními portály byli první, kdo implementoval Videoprohlídku, Virtuální prohlídku a 3D prohlídku přímo do detailu inzerátu a zároveň nabídli takto prezentovanou nemovitost přizpůsobenou ke zhlédnutí i přes mobilní zařízení. „Předběhli jsme takto i ty největší leadery na trhu. Nově se nám podařilo dostat do detailu inzerátu obě varianty. A to videoprohlídku i virtuální prohlídku najednou. To je aktuálně naprostá novinka na trhu,“ upozorňuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz.Možnost takto pokrokových prezentací stojí samozřejmě určité úsilí.„Dobré video natočíme kvalitním fotoaparátem, virtuální prohlídku, respektive sférické fotky pořídíme zařízením do 10 000 Kč, ale 3D prohlídku si již musíme nechat vyrobit přímo od profesionála,“ doplňuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz

Standardy se nastolují

S rostoucí poptávkou pochopitelně roste i konkurence, ovšem nejde o nic přelomového. Spíše jde o nastavení nového standardu, ať už distribučního, či komunikačního mezi realitními kancelářemi a realitními portály. Čím více portálů tuto variantu bude nabízet, tím se celý trh posune v prezentaci dopředu. „Vydělají na tom především zájemci o nemovitosti, a to je náš cíl. Konkurence je zdravá, navíc může pomoci k dalšímu rozšíření takto prezentovaných nemovitostí, a tím pádem VideoBydlení může získat další takový obsah, který může nabídnout svým uživatelům,“ vysvětluje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz

Na cestě k prvenství bylo pro VideoBydlení nejzásadnější přesvědčit klienty, že s videoprohlídkami budou o krok napřed vůči konkurenci. Zároveň i flexibilita reagování na poptávku klientů, převážně v implementaci těchto prohlídek do detailu inzerátu. Zásadní je podle Jakuba Veverky férový přístup, kdy ctí situaci WIN-WIN.

Fotkám odzvonilo

Virtuální prohlídky nemovitosti zažívají velký boom a nabízí je řada realitních kanceláří. Zájemci o byt se mohou po bytech pohybovat za pomoci klikání myší a navigaci, nyní díky 3D technologiím, však nepotřebují ani to. „Rostoucí návštěvnost VideoBydlení je důkazem, že zájemce o nemovitosti zajímají takto nově prezentované nemovitosti. V horizontu 5 let očekáváme, že podíl videa bude majoritní nad fotkami,“ predikuje Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

Právě vyšlo

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

zuzana-sevcikova-web

Vlastní tým na volné noze: Jak ho vytvořit? | Zuzana Ševčíková

petr-meloun-web

Jak vybudovat úspěšnou kariéru? | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)