Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Velká příležitost pro mladé markeťáky

Agentura hledá nové mladé posily do týmu. Jde o GSA, jež před lety vyvinulo unikátní formu spolupráce s klienty, kdy svým marketingovým outsorcingem vytváří plnohodnotné externí marketingové oddělení. Sdílení dat z výzkumů, ale i společná flotila dodavatelů, spojená s vlastními interními studii, přináší velmi efektivní řešení pro středně velké společnosti z oblasti služeb v hromadné dopravě, na které se GSA zaměřila.

Zkušené zaměstnance v současné době hledají snad všichni. Zajímalo nás tedy v čem je nabídka práce u této agentury jiná. „My vždy děláme věci jinak. Naší prací je management marketingových procesů a s tím je spojené hledání efektivního řešení. Know-how máme, chybí nám teď však nadšení lidé, kteří to někam chtějí dotáhnout. Vidí ve své nové práci perspektivu profesního růstu a vnímají jí víc než jen jako obživu,“ říká Pavel Vaníček, jednatel agentury.

Koho tedy dnes hledáte? „Vypsali jsme výběrové řízení na pozici marketingového manažera juniora a marketingového koordinátora s tím, že může jít o práci na plný nebo částečný úvazek a je vhodná pro absolventy nebo studenty různých manažerských a ekonomických oborů. Nově příchozího začleníme do již fungujících projektů, kde dostane na starost dílčí části. Výhodou je možnost opravdu řídit strategii poměrně zajímavých značek, které máme outsorcingově ve správě.“

O jaké značky se například jedná: Aktuálně budeme obsazovat pozice řídící ČD Restaurant, Minit, IDS Cargo nebo TickTack Taxi. Počítáme s prací těchto koordinátorů a juniorských manažerů přímo v týmech klientů s návazností na náš vlastní back-office,“ říká Vaníček.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Kromě toho, že je služba pro klienta efektivní a nově hledaní pracovníci mají možnost práce při studiu na zajímavých značkách, počítá GSA i s předáváním zkušeností mladým nadšeným lidem. Zjistili jsme totiž, že celá společnost je částečně založena i na filantropii, kdy v neodborných pozicích dává pracovní příležitosti i handicapovaným občanům. MladýPodnikatel o první outsourcingové agentuře rozhodně nepíše naposledy.

V případě zájmu o některou popisovanou pracovní pozici se stačí společně se životopisem a motivačním dopisem ozvat na info@gsagency.cz. Možnosti individuálního nastavení pracovní pozice, které nabízí tato „malá“ agentura, ale v prostření významných značek mohou být skvělou kombinací pro začínající pracovní kariéru.

Zdroj fotek: GSA

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce