Inzerce

V soutěži Internet Effectiveness Awards vítězí nejefektivnější digitální projekty a kampaně

Právě začalo nominační období 14. ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards. Jak zadavatelé, tak zejména digitální a e-commerce agentury se budou moci porovnat podle strategického kritéria přínosnosti jejich aplikace nebo kampaně pro daný business. Soutěžit mohou všechny digitální projekty, které byly realizované nebo výrazně aktualizované v období od roku 2017 až do března 2019. Podstatné je prokázat efektivitu prostřednictvím výpočtu ROI nebo náhradního kvantifikovaného ukazatele přínosnosti. Přihlášky je možné podávat online na webu soutěže a to do 30. 4. 2019.

Inzerce

Nominace se podávají do kategorií řešení, které jsou rozděleny na online aplikace (weby, B2B aplikace, e-shopy a mobilní aplikace) online kampaně (brand, performance, social a content) a inovace typu VR, AI nebo automatizace digitálních procesů. Zároveň se nominace zařazuje do oborové kategorie podnikání klienta. Novinkou soutěže je, že podaná přihláška tak může vyhrát 2x, jednou ve své kategorii řešení a jednou v oboru podnikání. Celkem je možné nominovat projekty do 22 kategorií, takže prostor pro objektivní hodnocení všech druhů online projektů je široký. Ocenění získají první 3 místa v každé kategorii. Hodnocení nominací provede porota soutěže, která se bude skládat celkem z cca 25 odborníků na online podnikání, manažerů firem a agentur, novinářů a zástupců akademické sféry. Nejlepší projekty budou představeny na konferenci IEA Business Inspiration, která proběhne 27.6. stejně jako následný Galavečer s udílením cen.

Hlavním partnerem soutěže je společnost Microsoft, která ji poskytuje svoje konferenční zázemí. Vítězný agenturní a klientský tým, který vyhraje hlavní cenu Grand Prix IEA bude moci, díky podpoře společnosti yachting°com, oslavit své vítězství týdenní plavbou na jachtě u Chorvatského pobřeží. Partnerem soutěže je i online magazín MladýPodnikatel.cz a odbornou záštitu nad pořádáním soutěže má Asociace.BIZ.

Křišťálovou hlavní cenu z předchozích ročníků vyhrála kampaň agentury Wunderman pro CK FISCHER, nazvaná Oživlé vzpomínky prodávají a založená na implementaci AI pro rozpoznání fotografií a následné segmentované e-mailingové kampani, mobilní aplikace Cool Ticket pro bezhotovostní nákupy na hudebních festivalech nebo online aplikace LEGO WishList, která podporovala online cestou vánoční prodeje nejznámější dětské stavebnice jak online tak v in-store prostředí. Mezi úspěšné agentury loňského ročníku, které zvítězili v jednotlivých kategoriích patří v online webových aplikací FG Forrest, z mobilních aplikací eMan a eSky.pl, s aplikací Chatbota zaujala Feedyou a z digitálních kampaní pak Adexpress, Better Marketing, Fragile, Ogilvy Social, PRIA a Wunderman.

Zdroj fotek: Archiv IEA18

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně