Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

V soutěži Internet Effectiveness Awards vítězí nejefektivnější digitální projekty a kampaně

Právě začalo nominační období 14. ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards. Jak zadavatelé, tak zejména digitální a e-commerce agentury se budou moci porovnat podle strategického kritéria přínosnosti jejich aplikace nebo kampaně pro daný business. Soutěžit mohou všechny digitální projekty, které byly realizované nebo výrazně aktualizované v období od roku 2017 až do března 2019. Podstatné je prokázat efektivitu prostřednictvím výpočtu ROI nebo náhradního kvantifikovaného ukazatele přínosnosti. Přihlášky je možné podávat online na webu soutěže a to do 30. 4. 2019.

Nominace se podávají do kategorií řešení, které jsou rozděleny na online aplikace (weby, B2B aplikace, e-shopy a mobilní aplikace) online kampaně (brand, performance, social a content) a inovace typu VR, AI nebo automatizace digitálních procesů. Zároveň se nominace zařazuje do oborové kategorie podnikání klienta. Novinkou soutěže je, že podaná přihláška tak může vyhrát 2x, jednou ve své kategorii řešení a jednou v oboru podnikání. Celkem je možné nominovat projekty do 22 kategorií, takže prostor pro objektivní hodnocení všech druhů online projektů je široký. Ocenění získají první 3 místa v každé kategorii. Hodnocení nominací provede porota soutěže, která se bude skládat celkem z cca 25 odborníků na online podnikání, manažerů firem a agentur, novinářů a zástupců akademické sféry. Nejlepší projekty budou představeny na konferenci IEA Business Inspiration, která proběhne 27.6. stejně jako následný Galavečer s udílením cen.

Hlavním partnerem soutěže je společnost Microsoft, která ji poskytuje svoje konferenční zázemí. Vítězný agenturní a klientský tým, který vyhraje hlavní cenu Grand Prix IEA bude moci, díky podpoře společnosti yachting°com, oslavit své vítězství týdenní plavbou na jachtě u Chorvatského pobřeží. Partnerem soutěže je i online magazín MladýPodnikatel.cz a odbornou záštitu nad pořádáním soutěže má Asociace.BIZ.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Křišťálovou hlavní cenu z předchozích ročníků vyhrála kampaň agentury Wunderman pro CK FISCHER, nazvaná Oživlé vzpomínky prodávají a založená na implementaci AI pro rozpoznání fotografií a následné segmentované e-mailingové kampani, mobilní aplikace Cool Ticket pro bezhotovostní nákupy na hudebních festivalech nebo online aplikace LEGO WishList, která podporovala online cestou vánoční prodeje nejznámější dětské stavebnice jak online tak v in-store prostředí. Mezi úspěšné agentury loňského ročníku, které zvítězili v jednotlivých kategoriích patří v online webových aplikací FG Forrest, z mobilních aplikací eMan a eSky.pl, s aplikací Chatbota zaujala Feedyou a z digitálních kampaní pak Adexpress, Better Marketing, Fragile, Ogilvy Social, PRIA a Wunderman.

Zdroj fotek: Archiv IEA18

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Inzerce