Právě začalo nominační období 14. ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards. Jak zadavatelé, tak zejména digitální a e-commerce agentury se budou moci porovnat podle strategického kritéria přínosnosti jejich aplikace nebo kampaně pro daný business. Soutěžit mohou všechny digitální projekty, které byly realizované nebo výrazně aktualizované v období od roku 2017 až do března 2019. Podstatné je prokázat efektivitu prostřednictvím výpočtu ROI nebo náhradního kvantifikovaného ukazatele přínosnosti. Přihlášky je možné podávat online na webu soutěže a to do 30. 4. 2019.
Nominace se podávají do kategorií řešení, které jsou rozděleny na online aplikace (weby, B2B aplikace, e-shopy a mobilní aplikace) online kampaně (brand, performance, social a content) a inovace typu VR, AI nebo automatizace digitálních procesů. Zároveň se nominace zařazuje do oborové kategorie podnikání klienta. Novinkou soutěže je, že podaná přihláška tak může vyhrát 2x, jednou ve své kategorii řešení a jednou v oboru podnikání. Celkem je možné nominovat projekty do 22 kategorií, takže prostor pro objektivní hodnocení všech druhů online projektů je široký. Ocenění získají první 3 místa v každé kategorii. Hodnocení nominací provede porota soutěže, která se bude skládat celkem z cca 25 odborníků na online podnikání, manažerů firem a agentur, novinářů a zástupců akademické sféry. Nejlepší projekty budou představeny na konferenci IEA Business Inspiration, která proběhne 27.6. stejně jako následný Galavečer s udílením cen.
Hlavním partnerem soutěže je společnost Microsoft, která ji poskytuje svoje konferenční zázemí. Vítězný agenturní a klientský tým, který vyhraje hlavní cenu Grand Prix IEA bude moci, díky podpoře společnosti yachting°com, oslavit své vítězství týdenní plavbou na jachtě u Chorvatského pobřeží. Partnerem soutěže je i online magazín MladýPodnikatel.cz a odbornou záštitu nad pořádáním soutěže má Asociace.BIZ.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Křišťálovou hlavní cenu z předchozích ročníků vyhrála kampaň agentury Wunderman pro CK FISCHER, nazvaná Oživlé vzpomínky prodávají a založená na implementaci AI pro rozpoznání fotografií a následné segmentované e-mailingové kampani, mobilní aplikace Cool Ticket pro bezhotovostní nákupy na hudebních festivalech nebo online aplikace LEGO WishList, která podporovala online cestou vánoční prodeje nejznámější dětské stavebnice jak online tak v in-store prostředí. Mezi úspěšné agentury loňského ročníku, které zvítězili v jednotlivých kategoriích patří v online webových aplikací FG Forrest, z mobilních aplikací eMan a eSky.pl, s aplikací Chatbota zaujala Feedyou a z digitálních kampaní pak Adexpress, Better Marketing, Fragile, Ogilvy Social, PRIA a Wunderman.
Zdroj fotek: Archiv IEA18
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce