Inzerce

TOP 10 logo trendů roku 2020

Vsadíme se, že jste zvědaví, kam se bude letos ubírat odvětví tvorby log! Dali jsme dohromady krátký, ale poměrně zajímavý přehled relevantních logo trendů pro rok 2020. Je tu vzrušující výlet do budoucnosti! Jdete do toho s námi?

Inzerce

Zjednodušení

Zjednodušení bylo považováno za obyčejný trend, ze kterého se ale stala celá filozofie. Je nad slunce jasné, že tento umělecký přístup tu s námi nějakou dobu vydrží. Čistá kompozice dělá logo všestrannější a praktičtější. Výsledkem je, že minimalistický design zůstává perfektně čitelný napříč všemi druhy pozadí, dokonce i na těch nejzapeklitějších. Povšimněte si, jak se velké značky pomalu přibližují k náruči minimalismu, kde není prostor pro přebytečná slova, čáry nebo barvy. Jde rozhodně o znamení, že zjednodušení je v designu loga trendem číslo 1 – a to s velkou rezervou.

Nový pohled na geometrii

Je dost pravděpodobné, že už začínáte mít dost nepružných geometrických tvarů, jako jsou čtverce nebo obdélníky. Designeři se začnou posouvat směrem k úhlové geometrii a jemným kruhům, oválným kruhům, elipsám a podobným formám. Pokud vám jsou blízké mozaiky, můžete hledat inspiraci v experimentech stylu „low poly“.

Nová typografie

S každým novým rokem je stále těžší vytvářet poutavá textová loga. Typografie naštěstí nabízí obrovské hřiště pro experimentování. Hledání neobvyklých způsobů kresby známých písmen a čísel vyžaduje velkou představivost, ale ten výsledek za to rozhodně stojí. Vdechněte do zatuchlých fontů nový život nebo přijďte s naprosto novým typografickým řešením. Ať tak či onak, je jasné, že se vydáte na vzrušující kreativní cestu!

Gradienty

Na gradientech je jedinečné to, že jdou velmi dobře ruku v ruce s téměř každým trendem. Podle nás síla gradientů začne pomalu mizet. Nicméně pro rok 2020 budou stále na výsluní. Připravte se tak na fascinující neonové odstíny na minimalistických designech.

Přecpaná kompozice

Pokud nemáte loga s velkým množstvím bílých míst příliš v lásce, následující trend vás určitě potěší. Odborníci se shodují na tom, že přecpaná loga budou jedním z hlavních prvků na designové scéně roku 2020. Trik je v tom, že hojnost prvků vyjadřuje pocity bezpečí a spolehlivosti. To platí obzvláště u geometrických emblémů. Pokud chcete s cílovým publikem navázat důvěru, víte, co máte dělat!

Chaotické uspořádání

Chaotické uspořádání je dalším odvážným trendem, který jde proti proudu konvenčních norem. Pokud chcete ukázat inovativní osobitost vaší společnosti, nebojte se přidat do vašeho loga trochu toho chaosu. Překvapte své publikum neočekávanými grafickými řešeními! Ale nepřehánějte to, mohli byste jinak riskovat to, že se z vašeho designu stane nečitelný binec.

Zvýrazňování

Jedním z nejlepších způsobů, jak přitáhnout pozornost vašich zákazníků ke konkrétní části vašeho loga, je ho zvýraznit. V roce 2020 místo saturovaných odstínů zkuste použít jiné techniky, které pomohou vybrané slovo nebo grafiku odlišit. Můžete například různě měnit velikosti, kreslit silnějšími čarami, přidat stín apod. Zvýraznění se obzvláště hodí k textovým logům, které jsou tak díky tomu čistší a vizuálně vyrovnanější.

Geometrická písmena

Moderní designeři věnují velké úsilí znovuobjevování textových log. Co si myslíte o písmenech skládajících se z geometrických obrazců nebo jejich částí? Tato originální technika již nějakou dobu nabývá na síle. Naší radou je zkombinovat geometrická písmena s gradienty a zvýrazněním.

Emblémy

Globální designová komunita se sice ubírá směrem k zjednodušování, ale detailní emblémy nás rozhodně jen tak neopustí. Letos emblémy ztratí trochu na své složitosti a sofistikovanosti, aby se mohli stát trochu stručnějšími v očích pozorovatele. Tato změna má za cíl udělat emblémy trochu vzdušnější a čitelnější. Pokud hledáte způsob, jak u své značky ukázat náklonnost k tradicím, úhledný emblém vám jistě přijde vhod.

Zničení textu

Poslední designová technika na našem seznamu má své kořeny v trendu ztracených fragmentů. Při ničení textu necháváte vaše logo záměrně nedokončené. Pro dosažení požadovaného vizuálního efektu můžete použít blednoucí čáry, částečně viditelné tvary apod. U ničení textu jde hlavně o náznaky a odhady. Při sledování nedokončeného díla má divák nutkání sám v mysli doplnit chybějící části. Tato geniální metoda funguje jako magnet, který podněcuje představivost publika a nutí ho si vaše logo zapamatovat.

Tohle byl pohled Logasteru na největší logo trendy roku 2020. Doufáme, že vám náš průzkum dopomůže k vytvoření ohromujícího loga pro vaši značku!

Toto je komerční sdělení. Redakce za něj nezodpovídá.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Právě vyšlo

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe