Inzerce

TOP 10 logo trendů roku 2020

Vsadíme se, že jste zvědaví, kam se bude letos ubírat odvětví tvorby log! Dali jsme dohromady krátký, ale poměrně zajímavý přehled relevantních logo trendů pro rok 2020. Je tu vzrušující výlet do budoucnosti! Jdete do toho s námi?

Inzerce

Zjednodušení

Zjednodušení bylo považováno za obyčejný trend, ze kterého se ale stala celá filozofie. Je nad slunce jasné, že tento umělecký přístup tu s námi nějakou dobu vydrží. Čistá kompozice dělá logo všestrannější a praktičtější. Výsledkem je, že minimalistický design zůstává perfektně čitelný napříč všemi druhy pozadí, dokonce i na těch nejzapeklitějších. Povšimněte si, jak se velké značky pomalu přibližují k náruči minimalismu, kde není prostor pro přebytečná slova, čáry nebo barvy. Jde rozhodně o znamení, že zjednodušení je v designu loga trendem číslo 1 – a to s velkou rezervou.

Nový pohled na geometrii

Je dost pravděpodobné, že už začínáte mít dost nepružných geometrických tvarů, jako jsou čtverce nebo obdélníky. Designeři se začnou posouvat směrem k úhlové geometrii a jemným kruhům, oválným kruhům, elipsám a podobným formám. Pokud vám jsou blízké mozaiky, můžete hledat inspiraci v experimentech stylu „low poly“.

Nová typografie

S každým novým rokem je stále těžší vytvářet poutavá textová loga. Typografie naštěstí nabízí obrovské hřiště pro experimentování. Hledání neobvyklých způsobů kresby známých písmen a čísel vyžaduje velkou představivost, ale ten výsledek za to rozhodně stojí. Vdechněte do zatuchlých fontů nový život nebo přijďte s naprosto novým typografickým řešením. Ať tak či onak, je jasné, že se vydáte na vzrušující kreativní cestu!

Gradienty

Na gradientech je jedinečné to, že jdou velmi dobře ruku v ruce s téměř každým trendem. Podle nás síla gradientů začne pomalu mizet. Nicméně pro rok 2020 budou stále na výsluní. Připravte se tak na fascinující neonové odstíny na minimalistických designech.

Přecpaná kompozice

Pokud nemáte loga s velkým množstvím bílých míst příliš v lásce, následující trend vás určitě potěší. Odborníci se shodují na tom, že přecpaná loga budou jedním z hlavních prvků na designové scéně roku 2020. Trik je v tom, že hojnost prvků vyjadřuje pocity bezpečí a spolehlivosti. To platí obzvláště u geometrických emblémů. Pokud chcete s cílovým publikem navázat důvěru, víte, co máte dělat!

Chaotické uspořádání

Chaotické uspořádání je dalším odvážným trendem, který jde proti proudu konvenčních norem. Pokud chcete ukázat inovativní osobitost vaší společnosti, nebojte se přidat do vašeho loga trochu toho chaosu. Překvapte své publikum neočekávanými grafickými řešeními! Ale nepřehánějte to, mohli byste jinak riskovat to, že se z vašeho designu stane nečitelný binec.

Zvýrazňování

Jedním z nejlepších způsobů, jak přitáhnout pozornost vašich zákazníků ke konkrétní části vašeho loga, je ho zvýraznit. V roce 2020 místo saturovaných odstínů zkuste použít jiné techniky, které pomohou vybrané slovo nebo grafiku odlišit. Můžete například různě měnit velikosti, kreslit silnějšími čarami, přidat stín apod. Zvýraznění se obzvláště hodí k textovým logům, které jsou tak díky tomu čistší a vizuálně vyrovnanější.

Geometrická písmena

Moderní designeři věnují velké úsilí znovuobjevování textových log. Co si myslíte o písmenech skládajících se z geometrických obrazců nebo jejich částí? Tato originální technika již nějakou dobu nabývá na síle. Naší radou je zkombinovat geometrická písmena s gradienty a zvýrazněním.

Emblémy

Globální designová komunita se sice ubírá směrem k zjednodušování, ale detailní emblémy nás rozhodně jen tak neopustí. Letos emblémy ztratí trochu na své složitosti a sofistikovanosti, aby se mohli stát trochu stručnějšími v očích pozorovatele. Tato změna má za cíl udělat emblémy trochu vzdušnější a čitelnější. Pokud hledáte způsob, jak u své značky ukázat náklonnost k tradicím, úhledný emblém vám jistě přijde vhod.

Zničení textu

Poslední designová technika na našem seznamu má své kořeny v trendu ztracených fragmentů. Při ničení textu necháváte vaše logo záměrně nedokončené. Pro dosažení požadovaného vizuálního efektu můžete použít blednoucí čáry, částečně viditelné tvary apod. U ničení textu jde hlavně o náznaky a odhady. Při sledování nedokončeného díla má divák nutkání sám v mysli doplnit chybějící části. Tato geniální metoda funguje jako magnet, který podněcuje představivost publika a nutí ho si vaše logo zapamatovat.

Tohle byl pohled Logasteru na největší logo trendy roku 2020. Doufáme, že vám náš průzkum dopomůže k vytvoření ohromujícího loga pro vaši značku!

Toto je komerční sdělení. Redakce za něj nezodpovídá.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií