Inzerce

Studie od NetDirectu: B2B e-commerce v roce 2020 zažila raketový růst

Jaký byl loňský rok 2020 pro B2B e-commerce trh v České republice? Rozsáhlá studie od společnosti NetDirect odhalila, že trend e-commerce v B2B segmentu stále sílí.

Inzerce

E-shopy v B2B sektoru jsou již standard

Z výzkumu vyplynulo, že v roce 2020 měla svou e-commerce platformu více než jedna třetina B2B podniků. A toto číslo se prokazatelně každým rokem zvyšuje.

K rostoucímu tempu přechodu B2B firem do online prostředí loni přispěla i koronavirová pandemie, jelikož přesun do onlinu podržel mnohým firmám klesající prodeje nad vodou.

Úspora práce, automatizace procesů a pohodlná nákupní zkušenost

Studie přinesla zajímavé výsledky i ohledně faktorů, které rozhodují o zavedení e-commerce platformy. Motivy jsou jasné: úspora práce, automatizace procesů a samozřejmě poskytnutí pohodlné a rychlé nákupní zkušenosti pro své klienty.

Přínos B2B e-shopů je očima firem hodnocen velmi kladně – a to zejména u firem, které klienty motivují k využívání e-shopu. Ty následně dosahují zisků z e-shopu až ve výši zhruba 36 % z celkového objemu tržeb.

Obecně B2B e-shopy přináší velkou úlevu v administrativě, a to díky automatizaci objednávkových procesů. Šetří tak čas mnoho zaměstnancům, kteří se díky tomu mohou soustředit na jiné úkoly.

Chcete se dozvědět více?

Celá studie je k dispozici i s bohatým komentářem v nejnovějším čísle NetDirect magazínu – periodiku věnujícímu se e-commerce prostředí.

Zjistíte například:

  • jaké e-commerce platformy patřily mezi ty nejžádanější,
  • jaká byla v roce 2020 průměrná vstupní investice do zavedení B2B portálu,
  • jak firmy motivují klienty k využívání jejich B2B e-shopu.

Toto speciální vydání NetDirect magazínu je zaměřeno čistě na e-commerce v B2B segmentu a obsahuje další zajímavé články o projektovém řízením při vývoji e-shopů, implementaci robustních B2B portálových řešení a v neposlední řadě moderních technologiích.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

jan-lastuvka-web

Financování firem: Jak ho změnila pandemie? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Právě vyšlo

vit-endler-web

Dluhy: Jak díky nim dosáhnout finanční nezávislosti? | Vít Endler (finGOOD.cz)

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier