Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Studie od NetDirectu: B2B e-commerce v roce 2020 zažila raketový růst

inzerce
Před 3 roky

Jaký byl loňský rok 2020 pro B2B e-commerce trh v České republice? Rozsáhlá studie od společnosti NetDirect odhalila, že trend e-commerce v B2B segmentu stále sílí.

E-shopy v B2B sektoru jsou již standard

Z výzkumu vyplynulo, že v roce 2020 měla svou e-commerce platformu více než jedna třetina B2B podniků. A toto číslo se prokazatelně každým rokem zvyšuje.

K rostoucímu tempu přechodu B2B firem do online prostředí loni přispěla i koronavirová pandemie, jelikož přesun do onlinu podržel mnohým firmám klesající prodeje nad vodou.

Inzerce

Úspora práce, automatizace procesů a pohodlná nákupní zkušenost

Studie přinesla zajímavé výsledky i ohledně faktorů, které rozhodují o zavedení e-commerce platformy. Motivy jsou jasné: úspora práce, automatizace procesů a samozřejmě poskytnutí pohodlné a rychlé nákupní zkušenosti pro své klienty.

Přínos B2B e-shopů je očima firem hodnocen velmi kladně – a to zejména u firem, které klienty motivují k využívání e-shopu. Ty následně dosahují zisků z e-shopu až ve výši zhruba 36 % z celkového objemu tržeb.

Obecně B2B e-shopy přináší velkou úlevu v administrativě, a to díky automatizaci objednávkových procesů. Šetří tak čas mnoho zaměstnancům, kteří se díky tomu mohou soustředit na jiné úkoly.

Chcete se dozvědět více?

Celá studie je k dispozici i s bohatým komentářem v nejnovějším čísle NetDirect magazínu – periodiku věnujícímu se e-commerce prostředí.

Zjistíte například:

  • jaké e-commerce platformy patřily mezi ty nejžádanější,
  • jaká byla v roce 2020 průměrná vstupní investice do zavedení B2B portálu,
  • jak firmy motivují klienty k využívání jejich B2B e-shopu.

Toto speciální vydání NetDirect magazínu je zaměřeno čistě na e-commerce v B2B segmentu a obsahuje další zajímavé články o projektovém řízením při vývoji e-shopů, implementaci robustních B2B portálových řešení a v neposlední řadě moderních technologiích.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví startupu. Jak k němu přistoupit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

jiri-jemelka-web

Jak předat řízení firmy nástupci? | Jiří Jemelka (JPF)

petr-macek-web

Trendy v řízení malých firem v roce 2024 | Petr Macek ( Caflou)

dusan-halas-web

Jak do firmy (ne)implementovat nový proces? | Dušan Halas (Expandeco)