Inzerce

Studie od NetDirectu: B2B e-commerce v roce 2020 zažila raketový růst

Jaký byl loňský rok 2020 pro B2B e-commerce trh v České republice? Rozsáhlá studie od společnosti NetDirect odhalila, že trend e-commerce v B2B segmentu stále sílí.

Inzerce

E-shopy v B2B sektoru jsou již standard

Z výzkumu vyplynulo, že v roce 2020 měla svou e-commerce platformu více než jedna třetina B2B podniků. A toto číslo se prokazatelně každým rokem zvyšuje.

K rostoucímu tempu přechodu B2B firem do online prostředí loni přispěla i koronavirová pandemie, jelikož přesun do onlinu podržel mnohým firmám klesající prodeje nad vodou.

Úspora práce, automatizace procesů a pohodlná nákupní zkušenost

Studie přinesla zajímavé výsledky i ohledně faktorů, které rozhodují o zavedení e-commerce platformy. Motivy jsou jasné: úspora práce, automatizace procesů a samozřejmě poskytnutí pohodlné a rychlé nákupní zkušenosti pro své klienty.

Přínos B2B e-shopů je očima firem hodnocen velmi kladně – a to zejména u firem, které klienty motivují k využívání e-shopu. Ty následně dosahují zisků z e-shopu až ve výši zhruba 36 % z celkového objemu tržeb.

Obecně B2B e-shopy přináší velkou úlevu v administrativě, a to díky automatizaci objednávkových procesů. Šetří tak čas mnoho zaměstnancům, kteří se díky tomu mohou soustředit na jiné úkoly.

Chcete se dozvědět více?

Celá studie je k dispozici i s bohatým komentářem v nejnovějším čísle NetDirect magazínu – periodiku věnujícímu se e-commerce prostředí.

Zjistíte například:

  • jaké e-commerce platformy patřily mezi ty nejžádanější,
  • jaká byla v roce 2020 průměrná vstupní investice do zavedení B2B portálu,
  • jak firmy motivují klienty k využívání jejich B2B e-shopu.

Toto speciální vydání NetDirect magazínu je zaměřeno čistě na e-commerce v B2B segmentu a obsahuje další zajímavé články o projektovém řízením při vývoji e-shopů, implementaci robustních B2B portálových řešení a v neposlední řadě moderních technologiích.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?