Inzerce

Inzerce

Právo na internetu

Internetoví podnikatelé často řeší problémy napříč právními odvětvími. Proto, abychom jim pomohli se v tom všem zorientovat, vytvořili jsme pro ně sérii rozhovorů o právu na internetu. Výběr několika z nich najdete v této rubrice:

ondrej-preuss-cookies-web

Cookies a GDPR: Jak je nastavit a co je potřeba udělat?

Často se v souvislosti s weby mluví o cookies, a to zejména, pokud se zároveň skloňuje GDPR. Co to vlastně cookies jsou? Sušenky asi ne. Jak tedy na cookies na webu? Potřebujeme je vůbec? Není to zbytečná právní administrativa? Cookies…

Před 2 roky

ondrej-preuss-web

Jakou smlouvu uzavřít s copywriterem?

Častá otázka od poučeného klienta zní: Potřebuji napsat texty na web, a tak si najmu copywritera. Mám s ním uzavřít nějakou smlouvu? Nebo stačí dohoda po e-mailu? Jak se řeší případné spory? Ideální je jako vždy písemná smlouva zohledňující nejrůznější…

Před 2 roky

ondrej-preuss-neplatici-web

Nechtějí mi zaplatit odměnu za mou práci. Co s tím?

Co mám dělat v situaci, kdy jsem pro někoho odvedl práci, odevzdal mu ji a on mi ji teď nechce zaplatit? Co, když jsem práci odvedl, on ji nechce zaplatit a začne na ní hledat vady, aby se zaplacení vyhnul?…

Před 2 roky

ondrej-preuss-gdpr-oz-web

GDPR: Co to je oprávněný zájem k užívání osobních údajů?

Jak jistě víte, GDPR je evropské nařízení na ochranu osobních údajů. Základní informace jsme o něm probírali již dříve. Dnes se zaměřujeme na otázku tzv. oprávněného zájmu k užívání osobních údajů, který se může hodit nejen z marketingových důvodů. Tento…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ondrej-preuss-fakenews-web

Fake news: Jak se na ně dívá právo a kdy je šíříte i vy?

Světem obchází strašidlo “fake news”. Zmiňují ho novináři, zkoumají nejrůznější odborníci, kroutí nad ním hlavou laická veřejnost a poměrně často ho používá Donald Trump. Jak na to reaguje právo? Právo obecně vždy reaguje pozdě, na každý nový fenomén. To je…

Před 3 roky

ondrej-preuss-lupinski-web

Marketér se ptá advokáta: Co e-shopy podceňují v GDPR?

Vstoupení GDPR v platnost se kvapem blíží. Termín 25. května bude pro mnohé provozovatele e-shopu klíčový. Co ochrana osobních údajů udělá právě s českými e-shopy? Na co je potřeba se připravit? Na úskalí GDPR pro e-shopy se ptal Daniel Lupinski…

Před 3 roky

ondrej-preuss-email-dukaz-web

E-mail jako důkaz. Uzná ho soud?

Poměrně často se setkáváme s dotazem, zda lze použít e-mail jako důkaz u soudu. Jednoduchá a zároveň jednoznačná odpověď je, že ano. Pojďme ji však přeci jen rozvést. V prvé řadě je nutné uvést, že platí tzv. zásada volného hodnocení…

Před 3 roky

ondrej-preuss-webhostingy-web

Webhosting: Co, když nefunguje, smaže mi data nebo nastane jiný problém?

Hodně z našich diváků provozuje vlastní web. Nejspíš budou závislí na nějaké webhostingové službě, na které tento web provozují. Jsou nějak chráněni proti škodě, která může vzniknout třeba výpadkem na straně webhostingu? Jaká práva a jaké povinnosti vůči svým webhostingům…

Před 3 roky

ondrej-preuss-kupuji-web-web

Kupujete web? Na co byste si měli dát pozor a co napsat do smlouvy?

Koupě webu zajímá asi nejednoho podnikatele na internetu. Může jít o zaběhnutý projekt, který “exituje” jeho zakladatel, nebo naopak nutnost pro nové podnikání. Jak ke smlouvě o koupi webu přistoupit? Samozřejmostí je, že se převádí doménové jméno. To je však…

Před 3 roky

ondrej-preuss-produkt-web

Ondřej Preuss: Jak pokračuje budování projektu DostupnýAdvokát.cz?

Služba Dostupný advokát je na trhu již přes dva roky, a tak jsme se v našem nejnovějším videu zaměřili na bilancování a novinky, který tým kolem advokáta Ondřeje Preusse chystá. Ondřej Preuss odpovídal na otázky, jak se rozvinul jeho projekt…

Před 3 roky

ondrej-preuss-web

Negativní recenze: Jak s nimi naložit a kdo zodpovídá za jejich obsah?

Často se říká, že negativní reklama je také reklama. Pokud však jde o malou společnost či freelancera, nemusí to vůbec platit. Ba naopak, negativní reference, recenze či hodnocení jsou často smrtící. Jak se ale nepravdivým recenzím bránit? Co když není…

Před 3 roky

ondrej-preuss-komentare-web

Komentáře na webu: Komu patří a kdo nese zodpovědnost za jejich obsah?

Weby, na které mohou lidé vkládat komentáře jsou často živější a navštěvovanější než statické prezentace. Komu však text komentáře po publikování patří? Autorovi, nebo provozovateli webu? A kdo za něj odpovídá a nese riziko za nepravdivou či urážející informaci? Žijeme…

Před 3 roky

Doporučené články

Lukáš Hrdlička

Lukáš Hrdlička: Jak se naučit prezentovat a uhranout publikum?

filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

lubos-martinek-web

Luboš Martínek: Kavárny a marketing CrossCafe, EET a pracovní síly na trhu

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Inzerce