Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jakou smlouvu uzavřít s copywriterem?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Častá otázka od poučeného klienta zní: Potřebuji napsat texty na web, a tak si najmu copywritera. Mám s ním uzavřít nějakou smlouvu? Nebo stačí dohoda po e-mailu? Jak se řeší případné spory?

Ideální je jako vždy písemná smlouva zohledňující nejrůznější eventuality spolupráce, jakož i konkrétní podmínky daného vztahu. Proto se většinou nehodí jen obecný vzor.

V praxi je však často spolupráce s copywriterem velmi dynamická. Doporučuji však i v takové situaci přesně dohodnout alespoň základní mantinely spolupráce. Jinak hrozí soudní spor o rozsah prací, cenu, nezaplacené doplatky apod. Takový spor aktuálně vedeme a je velmi nepříjemný, jelikož se obtížně dokazují jednotlivé aspekty dohody stran. Dohoda přitom může být uzavřena po emailu, jen by měla být jednoznačná a případné její změny by také měly být v emailu potvrzeny.

Preventivní porada s odborníkem může ušetřit spoustu nervů a peněz.

Inzerce

Ondřej Preuss
advokát a zakladatel služby DostupnýAdvokát.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-eshopy-web

Nejčastější chyby začínajících e-shopů | Jiří Rostecký

petr-macek-web

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-dobisek-web

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný