Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jakou smlouvu uzavřít s copywriterem?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Komerční sděleníVideo

Častá otázka od poučeného klienta zní: Potřebuji napsat texty na web, a tak si najmu copywritera. Mám s ním uzavřít nějakou smlouvu? Nebo stačí dohoda po e-mailu? Jak se řeší případné spory?

Ideální je jako vždy písemná smlouva zohledňující nejrůznější eventuality spolupráce, jakož i konkrétní podmínky daného vztahu. Proto se většinou nehodí jen obecný vzor.

V praxi je však často spolupráce s copywriterem velmi dynamická. Doporučuji však i v takové situaci přesně dohodnout alespoň základní mantinely spolupráce. Jinak hrozí soudní spor o rozsah prací, cenu, nezaplacené doplatky apod. Takový spor aktuálně vedeme a je velmi nepříjemný, jelikož se obtížně dokazují jednotlivé aspekty dohody stran. Dohoda přitom může být uzavřena po emailu, jen by měla být jednoznačná a případné její změny by také měly být v emailu potvrzeny.

Preventivní porada s odborníkem může ušetřit spoustu nervů a peněz.

Ondřej Preuss
advokát a zakladatel služby DostupnýAdvokát.cz

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu