Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa. Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na…
Před 3 roky
Chcete si udělat rychlý přehled o stavu vašeho webu? Projděte si základní body SEO analýzy.
Před 5 roky
S pojmy on-page a off-page faktory se setká každý online podnikatel. Pojďme si ale vysvětlit, co vlastně znamenají.
Před 5 roky
Zvyšovat, zvyšovat, zvyšovat. To se o návštěvnosti webových stránek říká. Nebo alespoň říkalo. Dnes se přístupy mění a spíše než na počet návštěvníků se hledí na jejich relevanci. Laik aby se v tom vyznal. Martin Šimko je SEO konzultant a…
Před 6 roky
Jít do oho, či nejít, toť otázka. Podnikání na volné noze s sebou nese řadu výhod i nevýhod. Své nám o tom řekl třeba David Lörincz, který opustil zaměstnání a dnes se řadí mezi přední konzultanty se specializací na sociální sítě….
Před 7 roky
Pavel Ungr se řadí mezi naprostou špičku českých SEO konzultantů. Pracoval pro největší české agentury jako H1.cz a Ataxo. Dnes je na volné noze, přednáší a publikuje. Jaká je podle něj budoucnost optimalizace pro vyhledávače, jsme se ho rozhodli zeptat…
Před 7 roky
SEO konzultant Lukáš Pítra patří mezi špičky ve svém oboru. Spravuje vlastní internetový blog, je členem skupiny freelancerů Markeťákov a čas od času se ve svých projevech neubrání špetce kontroverze. Naposledy například vydal článek o tom, proč si účtuje i úvodní…
Před 7 roky