Zjistěte, jak monetizovat webové stránky. Připravili jsme pro vás rozhovory s úspěšnými online podnikateli a zeptali jsme se jich, jak na svých webech vydělávají peníze a co jim v monetizaci funguje nejlépe.
Může vás zajímat: Marketingové kampaně | Jak zvýšit konverzní poměr | Conversion funnels
Na škole dostal s kamarády nápad – založit web a podělit se s ostatními o levné letenky, na které se jim povedlo narazit. Dnes si říkají lovci letenek, prodají jich stovky měsíčně a naplno tím zaměstnávají čtyři lidi. Web Zaleťsi.cz…
Před 3 roky
DatabázeKnih.cz obsahuje přes 300 000 knih. Nejlepší na tom ale je, že popisky, recenze, komentáře, hodnocení a další obsah tvoří sami uživatelé. Proč a jak motivovat vaše uživatele ke tvorbě obsahu?
Před 4 roky
Zkušenosti CEO firmy, která provozuje weby jako Lupa.cz, Podnikatel.cz, Root.cz a další.
Před 4 roky
Proč ale ani na takovém webu nemusíte vydělat peníze?
Před 5 roky
Web má denně mezi 25 a 40 tisíci návštěv a sledují ho převážně mladí lidé. Dokáže to i zpeněžit?
Před 5 roky
Je podnikání na internetu záležitostí jen pro mladé? Může se do něj pustit i člověk, který musí život svou rodinu? O tom je tento rozhovor…
Před 5 roky
Viktor Hanáček je dvacetiletý webdesigner a fotograf. Není tomu dlouho, co se mu povedlo otevřít velmi zajímavý projekt Picjumbo.com, kde nabízí fotky zdarma ke stažení a použití i pro komerční účely. Jsou to velmi krásné fotky a nás napadlo Viktora vyzpovídat…
Před 7 roky
Nové webové projekty vznikají „jako houby po dešti“. V drtivé většině je cíl pouze jediný: co nejrychleji vydělat. Drtivá většina nových webů neobsahuje téměř nic, přesto jsou už od počátku nacpané reklamou, často až za hranicí přijatelnosti. Nedělejte další takový projekt,…
Před 9 roky
Pro mnoho webových stránek může prodej placených článků znamenat i velkou část zisku, ne-li zisk celý. PR články jsou na internetu velmi vyhledávané, je o ně zájem a dobře se prodávají. Co by ale měly obsahovat a jak se liší…
Před 9 roky