Co je to konverzní poměr? Konverzní poměr (conversion rate) je statistickým údajem, který ukazuje pravděpodobnost, s jakou mávštěvník provede určitou akci – např. nakoupí na e-shopu, zaregistruje se do aplikace apod.
Konverzní poměr lze mnoha způsoby ovlivnit. V našich článcích a videích se zabýváme tím, jak jej zvýšit u webových stránek, a to zejména u e-shopů.
▇ Praktické návody, jak zvýšit konverzní poměr webu ▇ Podívejte se, jak jej zvyšují profesionálové. Bezplatná videa a články nejen o UX a tvorbě webů.
Před 4 roky
▇ Praktické návody, jak zvýšit konverzní poměr webu ▇ Podívejte se, jak jej zvyšují profesionálové. Bezplatná videa a články nejen o UX a tvorbě webů.
Před 5 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.