Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak zvýšit konverzní poměr webu?

Co je to konverzní poměr? Konverzní poměr (conversion rate) je statistickým údajem, který ukazuje pravděpodobnost, s jakou mávštěvník provede určitou akci – např. nakoupí na e-shopu, zaregistruje se do aplikace apod.


Konverzní poměr lze mnoha způsoby ovlivnit. V našich článcích a videích se zabýváme tím, jak jej zvýšit u webových stránek, a to zejména u e-shopů.

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

▇ Praktické návody, jak zvýšit konverzní poměr webu ▇ Podívejte se, jak jej zvyšují profesionálové. Bezplatná videa a články nejen o UX a tvorbě webů.

Před 3 roky

milan-polak-WEB

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

▇ Praktické návody, jak zvýšit konverzní poměr webu ▇ Podívejte se, jak jej zvyšují profesionálové. Bezplatná videa a články nejen o UX a tvorbě webů.

Před 5 roky

Inzerce

nicolas-vrba-web

Jak Hotjar vyrostl na 10 milionů euro ročně za 30 měsíců

▇ Praktické návody, jak zvýšit konverzní poměr webu ▇ Podívejte se, jak jej zvyšují profesionálové. Bezplatná videa a články nejen o UX a tvorbě webů.

Před 5 roky

jan-skalicky-web

Jan Skalický: Jak dělají UX ve 4home.cz?

Dávali je za příklad, jak se dělají nepoužitelné weby. Teď vyhráli soutěž Český košík roku. Co se změnilo?

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

„Reálná čísla ukazují, že jsme v TOP 10 % e-shopů v ČR. Průměrný konverzní poměr je 6 %.”

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce