Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jak zvýšit konverzní poměr webu?

Co je to konverzní poměr? Konverzní poměr (conversion rate) je statistickým údajem, který ukazuje pravděpodobnost, s jakou mávštěvník provede určitou akci – např. nakoupí na e-shopu, zaregistruje se do aplikace apod.


Konverzní poměr lze mnoha způsoby ovlivnit. V našich článcích a videích se zabýváme tím, jak jej zvýšit u webových stránek, a to zejména u e-shopů.

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

▇ Praktické návody, jak zvýšit konverzní poměr webu ▇ Podívejte se, jak jej zvyšují profesionálové. Bezplatná videa a články nejen o UX a tvorbě webů.

Před 3 roky

milan-polak-WEB

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

▇ Praktické návody, jak zvýšit konverzní poměr webu ▇ Podívejte se, jak jej zvyšují profesionálové. Bezplatná videa a články nejen o UX a tvorbě webů.

Před 4 roky

Inzerce

nicolas-vrba-web

Jak Hotjar vyrostl na 10 milionů euro ročně za 30 měsíců

▇ Praktické návody, jak zvýšit konverzní poměr webu ▇ Podívejte se, jak jej zvyšují profesionálové. Bezplatná videa a články nejen o UX a tvorbě webů.

Před 4 roky

jan-skalicky-web

Jan Skalický: Jak dělají UX ve 4home.cz?

Dávali je za příklad, jak se dělají nepoužitelné weby. Teď vyhráli soutěž Český košík roku. Co se změnilo?

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

„Reálná čísla ukazují, že jsme v TOP 10 % e-shopů v ČR. Průměrný konverzní poměr je 6 %.”

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

Inzerce