Inzerce

Inzerce

Jak zvýšit konverzní poměr webu?

Co je to konverzní poměr? Konverzní poměr (conversion rate) je statistickým údajem, který ukazuje pravděpodobnost, s jakou mávštěvník provede určitou akci – např. nakoupí na e-shopu, zaregistruje se do aplikace apod.


Konverzní poměr lze mnoha způsoby ovlivnit. V našich článcích a videích se zabýváme tím, jak jej zvýšit u webových stránek, a to zejména u e-shopů.

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

Před 7 lety založil Jakub Černý společnost Persoo, v rámci které pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jejich konverzního poměru. Za tu dobu se výrazně proměnila firma, ale i její trh. A o tom je náš rozhovor. Personalizace webu…

Před 7 měsíci

milan-polak-WEB

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními…

Před 2 roky

nicolas-vrba-web

Jak Hotjar vyrostl na 10 milionů euro ročně za 30 měsíců

Hotjar je další ze startupů, na které se v posledních měsících upínají oči veřejnosti. Důvod je zřejmý – patří k  softwarovým společnostem, kterým se podařilo dosáhnout tzv. hyper-růstu. Jen za prvních 6 měsíců nasbírali 60 000 uživatelů beta verze a…

Před 2 roky

jan-skalicky-web

Jan Skalický: Jak dělají UX ve 4home.cz?

Dávali je za příklad, jak se dělají nepoužitelné weby. Teď vyhráli soutěž Český košík roku. Co se změnilo?

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

„Reálná čísla ukazují, že jsme v TOP 10 % e-shopů v ČR. Průměrný konverzní poměr je 6 %.”

Před 4 roky

Doporučené články

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

martin-stibor-web

Martin Stibor (Korálky.cz): Z fitness trenéra největším prodejcem korálků

zena-psani-vztek-web

9 typů copy poptávek z webu: Jak s nimi naložit?

Inzerce