Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak zvýšit konverzní poměr webu?

Co je to konverzní poměr? Konverzní poměr (conversion rate) je statistickým údajem, který ukazuje pravděpodobnost, s jakou mávštěvník provede určitou akci – např. nakoupí na e-shopu, zaregistruje se do aplikace apod.


Konverzní poměr lze mnoha způsoby ovlivnit. V našich článcích a videích se zabýváme tím, jak jej zvýšit u webových stránek, a to zejména u e-shopů.

Nejnovější obsah:

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

milan-polak-WEB

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

nicolas-vrba-web

Jak Hotjar vyrostl na 10 milionů euro ročně za 30 měsíců

jan-skalicky-web

Jan Skalický: Jak dělají UX ve 4home.cz?

Inzerce

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.