Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Alza.cz

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Nahlédněte do zákulisí Alzy a zjistěte, jak buduje svůj B2B obchod a jak roste díky prodeji firmám. Unikátní firemní know-how nám prozradil Jaromír Řánek.

Před 1 rokem

jaromir-ranek-web

Jaromír Řánek: Jak dělá vendor marketing Alza.cz?

Mezi velmi častá témata, která mi posíláte, patří i vendor marketing, tedy spolupráce s dodavateli a dalšími partnery e-shopů. Rozhodl jsem se proto téma probrat i s největším českým e-shopem Alza.cz. Pozvání do rozhovoru přijal Jaromír Řánek, ředitel business developmentu…

Před 4 roky

Inzerce

jan-moudrik-web

Jak přemýšlí a pracuje Jan Moudřík z Alza.cz

Největším vzorem je pro něj jeho kamarád a šéf Aleš Zavoral, zakladatel Alza.cz. Ačkoliv si dnes změnu práce představit nedovede, do budoucna se nebrání zamířit ze světa e-commerce do architektury. Druhým hostem série Jak přemýšlí a pracuje je šéf expanze…

Před 4 roky

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Když si povídám se zakladateli internetových obchodů o tématech, které ve svém podnikání řeší nejčastěji a která je tak nejvíce zajímají, expanze do zahraničí je jedním z těch nejčastějších, která zmiňují. A právě proto si do svých rozhovorů zvu řadu…

Před 4 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její kamenné prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se postupně připravují. Expanzi prodejní a výdejní sítě má na starosti Jan Moudřík, který byl…

Před 4 roky

jan-vetyska-web

Jan Vetyška (APEK): Česká e-commerce v roce 2016

Zhodnocení české e-commerce v roce 2016 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci. Alza, Heureka, Amazon, EET a mnoho dalšího.

Před 6 roky

vladimir-dedek-web

Vladimír Dědek: Vývoj e-shopu a hledání vývojářů (nejen) v Alze

Jak v Alze hledají nové vývojáře a jak řídí vývoj svého webu?

Před 6 roky

frantisek-hulka-alza

František Hůlka: Jak dělá affiliate marketing Alza.cz?

Proč tak velká značka jako Alza dělá affiliate marketing? A jak chce změnit budoucnost affiliate marketingu v Čechách?

Před 6 roky

alza-uspesna-web

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

V roce 2015 Alza rostla o 24 %. Co to zapříčinilo?

Před 6 roky

podnikatel-box-web

Jde to i bez Heureky? Možná jde. Alza.cz je první, kdo se přidá?

Alza.cz minulý týden oznámila ukončení spolupráce s Heurekou a informovala, že své dosavadní aktivity přesměruje na jiné marketingové kanály.

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
filip-kahoun-web

Mikromanagement a perfekcionismus při řízení firmy | Filip Kahoun

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

Inzerce