Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Společnost Skladon zdvojnásobuje své fulfillmentové centrum pro e-shopy

Mošnov, 12. února 2021 – Logistická společnost Skladon, která se stará o kompletní skladovou logistiku pro e-shopy a výrobní firmy prodávající zboží online, oficiálně rozšířila prostory svého distribučního centra. V průmyslové zóně poblíž ostravského letiště má pro své e-commerce klienty nově k dispozici 10.000 m², tedy dvojnásobek dosavadní plochy. Skladon tak nadále navyšuje své kapacity pro poskytování fulfillmentových služeb.

„Expanzi jsme připravovali od prvního kvartálu loňského roku. Vzhledem k našemu a také celkovému růstu e-commerce jsme si uvědomovali, že bude potřeba navýšit skladové kapacity už pro vánoční vrchol sezóny 2020,“ uvádí Konstantin Margaretis CEO Skladon.

Celosvětová pandemie koronaviru významně promluvila do zákaznického online nakupování. „Předešlý rok byl pro všechny online obchodníky extrémně náročný. Už teď víme, že řada z nich řeší rozvoj, optimalizaci a automatizaci svých logistických oddělení. Právě proto je velmi pravděpodobné, že v průběhu tohoto roku dojde k dalšímu navýšení kapacit našeho centra. O této variantě se již intenzivně bavíme a jsme rádi, že je růst v našem areálu i nadále možný,“ doplňuje další plány Margaretis.

Outsourcing logistiky je pro e-shopy v České republice, po vzoru západní Evropy a zejména USA, stále preferovanější variantou. „Naši klienti často vnímají logistiku jako nutnou součást svého podnikání, která jim však nepřináší žádný zisk. Outsourcing logistiky jim uvolňuje ruce a nabízí možnost investovat svůj čas i energii do jiných oblastí podnikání, jako je například obchod nebo marketing,“ vysvětluje hlavní důvody vyhledávání služeb Skladonu jeho CBO Patrik Babinec. „Expanzi skladu vnímám také jako důležitý krok k získávání dalších klientů,“ uzavírá Patrik Babinec.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Společnost Skladon založili Konstantin Margaretis a Patrik Babinec v roce 2015 po výhře v startupové soutěži Brilliant Young Entrepreneurs. Později se k nim přidal také třetí ze zakladatelů Miloš Halecký. V následujícím roce otevřeli první sklad a začali poskytovat fulfillmentové služby pro první klienty. Postupnou expanzí začali vyvíjet také vlastní aplikaci, která klientům usnadňuje orientaci a práci se skladovými zásobami, objednávkami, vratkami či reklamacemi. Díky stále rostoucí poptávce přistoupili ke komplexnímu řešení fulfillmentových služeb a vytvořili moderní zázemí v průmyslové hale v obci Mošnov u ostravského letiště s aktuální rozlohou 10.000 m2.

Více informací naleznete na www.skladon.cz, konkrétně v patičce v sekci Press.

Co je to fulfillment? Je proces nebo služba, která zajišťuje kompletní servis od příjmu, přes skladování, řízení a odbavení zásilek až po doručení zboží k zákazníkovi.

Skladon online:

Facebook: www.facebook.com/skladon

LinkedIn: www.linkedin.com/company/skladon

Instagram: www.instagram.com/skladon.cz

Web: www.skladon.cz

Patrik Babinec

Head of Sales

Tel.: +420 775 639 113

E-mail: patrik.babinec@skladon.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Inzerce