Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Soutěž IEA přichází s řadou novinek

Inzerce

Inzerce

Již v pondělí 13.3. se otevřely na webu www.iea.cz nominace do nejvýznamnější soutěže internetové efektivity u nás, soutěže Interenet Effectiveness Awards, kterou pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení – Asociace.BIZ.

Nový ročník přinese rozšíření možnosti nominací do kategorie start-upů, e-shopů, digitálních kampaní, e-mailingu, sociálních sítí a obsahového marketingu. Samostatnou kategorii budou mít i mobilní aplikace. Celkem s 10-ti tradičními oborovými kategoriemi je tak na výběr 16 možností pro nominaci projektu. Všechny kategorie budou hodnoceny z pohledu efektivity přínosu řešení pro zadavatele. Dodavatelé a agentury budou tedy moci zadavatelům prokázat, že dokáží z dané investice vytěžit nevyšší přínos. Konečně co důležitějšího by mělo zadavatele zajímat?“ dodává výkonný ředitel Asociace.BIZ, Leoš Špachta.

Projekty můžete nominovat do kategorií, které umožní soutěžit jak velkým korporacím tak neziskovkám a obecně prospěšným projektům nebo start-upům:

  1. banky, pojišťovny, finance
  2. telekomunikace, IT / SW firmy
  3. energetika a utility
  4. výrobci a průmyslové firmy
  5. stavebnictví a nemovitosti
  6. cestovní ruch a dopravní služby
  7. spotřební zboží a služby
  8. start-up projekt
  9. státní správa, služby státní správy
  10. neziskový sektor a obecně prospěšné projekty
  11. e-shop
  12. digitální reklamní kampaň
  13. e-mailing
  14. sociální sítě
  15. obsahový marketing
  16. mobilní aplikace

Porota se bude skládat opět z autorit digitální branže a již nyní je v ní 24 porotců. Hlavním partnerem soutěže je opět Microsoft, v jehož pražském konferenčním centru se uskuteční 29.6.2017 prezentace nejúspěšnějších řešení pod názvem IEA Business Inspiration a galavečer s vyhlášením výsledků. Večer bude moderovat opět Jiří Mádl.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Absolutní vítěz soutěže získá cenu Grand Prix v podobě luxusního křišťálu od sklárny MOSER. Tuto cenu v posledních ročnících získali společnosti LEGO, ČSOB – ERA, Ford Motor Company a ŠKODA AUTO. Nominace je možné podávat od 13.3. do 28.4 2017.

Kateřina Bajerová, Jan Jirsa a Zdeňka Kučerová ze společnosti LEGO s cenou Grand Prix IEA15 za projekt LEGO WishList, jehož návratnost investice byla nejzajímavější.

Leoš Špachta, Asociace.BIZ – Asociace dodavatelů internetových řešení o.s.
+420 605 204 542 | www.asociace.biz | www.iea.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

jiri-lexa-web

Jak připravit e-shop na Vánoce. Ano, už teď | Jiří Lexa (Lemonero)

jiri-jemelka-web

Jak připravit firmu na prodej? | Jiří Jemelka

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Inzerce